Man er ikke en blogger før man får pakker i posten.

Rett før jeg dro på skolen i dag tidlig, eller det var ikke så tidlig fordi jeg begynte sent, så ringte det på døren. «Hvem i huleste kan det være?!». Jeg åpnet, og der stod det en postmann med en stor boks under armen og en fancy datamaskin jeg måtte signere på.

bad 001

«Til Kjetil André Lundstein»

Et lite sted på pakken står det Solariumservice, og jeg visste fort hva det var.

bad 002

For the winners out there!

Da kan jeg endelig starte å dele ut premiene til de som vant konkurransen! Vinnere vil jeg kontakte på mail, slik at dere skal få tak i herlighetene på et vis. Gleder meg til å se mange glade ansikter.

Men det var en liten ting jeg ville spørre dere lesere om. Hva synes dere er spesielt med «The Giant»? Hvorfor lesere dere egentlig bloggen? Jeg hadde veldig likt å høre dette, for da får jeg vite hva dere liker aller best og det skader jo ikke!

G.

44 kommentar to “Man er ikke en blogger før man får pakker i posten.”

  1. Julie Says:

    Jeg leser bloggen din fordi du skriver bra og fordi du er veldig kjekk : )

  2. Jenni Says:

    For det første har du både bilder og videoer, det er alltid gøy :- ). Det hadde liksom vært lame om det bare var laange tekster. Men du skriver intresangt og bra, så jeg hadde lest bloggen din hverdag om du ikke hadde noe annet enn bare tekst og :-). Søt er du også da ! 😀

  3. Andreas Says:

    når kommer videon hvor du fikser håret ? 😀

  4. Bella<3 Says:

    Man er jo blogger før man får pakker 😀
    Det er så rart, fordi man blir «hektet» første gangen også bare fortsetter man 😛 Men du er ganske søt da, og da er det alltid artig å lese!

  5. Bella<3 Says:

    Man er jo blogger før man får pakker 😀
    Det er så rart, fordi man blir «hektet» første gangen også bare fortsetter man 😛 Men du er ganske søt da, og da er det alltid artig å lese!

  6. Bella<3 Says:

    Men du, et spørsmål : Hvordan har du fått til designet? Kan man lage eget her på wordpress?

    • GiantLundstein Says:

      Bella: Man kan lage nytt her ja, eller du kan endre eller bygge på det designet du har allerede! Men det koster jo penger i året tror jeg, men det er så vidt 100kr eller noe slik.

  7. Kimberly Says:

    Jeg liker bloggen din fordi den er the shit 🙂 Jeg digger den. Fordi du skriver drit bra, det er aldri kjedelig å lese. Haha, jeg liker også humoren din. Og du tar sinnsykt fine bilder. Du er også aktiv og du er en utrolig kul person.

  8. Therese Says:

    Jeg leser bloggen din fordi du skriver bra, og du virker som en ålreit gutt 🙂 Fortsett sånn!

  9. Bella<3 Says:

    Okei, vet du om noen som gjør sånt? Jeg klarer ikke sånne ting 😛

    • GiantLundstein Says:

      Bella: Er ikke så vanskelig. Er veldig mange ungdommer som går it eller media som skjønner litt av det, og skjønner man litt så er det veldig lett å prøve seg frem!

  10. Oda Says:

    Wow, nå fikk jeg utrolig lyst på gratis solpass!
    Jeg leser bloggen din fordi du skriver bra og er veldig kjekk:).

  11. T Victoria Says:

    Bloggen din overgår det meste. Selv om den handler om dagen din og ting du gjennomgår er det faktisk mye morsommere å lese om deg enn andre random bloggere. Sikkert pga at du har stil, sjarm og humor. Bloggen din er heller ikke krydret med skrivefeil,
    og det digger jeg. Og såklart sjekker jeg de nyeste updates om soulstars da, danser selv i dansegruppa haphazardly og elsker å se kreativiteten til andre. Hvis jeg møter deg på byen en gang, skal jeg ta med deg på nermeste klubb og danse, promise.

    og du er jo heit da kjetil, ingen kan motsi det

  12. Bella<3 Says:

    Hadde jeg bare skjønt litt! hehe 🙂 Thank u !

  13. Nathalie Says:

    jeg leser bloggen din fordi den er morsom.
    blir fanget av det du skriver, å bare må vite hvordan det går med deg.
    også liker jeg veldig godt stilen din i kles veien, så må inn å sjekke ut outfits så jeg kan pushe det på kompiser 😀

  14. Martin Says:

    For å ha noe å le av

  15. Marion Says:

    Du skriver bra, og det er gøy å følge med deg. Du danser, og det er også sykt gøy å høre om! 🙂

  16. Ida Says:

    Ikke noe smisk. Bare ærlighet (a).
    For det første så er du en utrolig kjekk fyr, og morsom som bare det. Jeg skal innrømme at jeg leser bloggen din, men ikke hver dag. Skal jeg velge ut en favorittblogg så blir det vell.. din :). Det du skriver er kjempe kjekt å lese og jeg koser meg skikkelig når jeg ser videoene du legger ut. Bildene er også utrolig fine. Designet ditt er helt utrolig.
    jupp, det var vell det du ville ha svar på 😉

  17. Ida Says:

    Oisann glemte nesten. Har du noen gode bloggtips ? 🙂

  18. Emilia Says:

    Fordi du skriver bra, har fine bilder og er en gutteblogger (noe som ikke fins mye av) :-))

  19. Marthe Says:

    Jeg leser bloggen din fordi du alltid har med bilder i inleggene dine + du skriver interessant 🙂

  20. martinesandberg Says:

    Jeg følger bloggen din fordi jeg syns du skriver veldig bra og du virker som en veldig søt og morsom gutt!

  21. #1 Says:

    du skriver bra, innleggene er interresante, du deler ut fine premier, du svarer lesere, du har med fine bilder også ser både du og bloggen bra ut. hva annet kan vi be om?

  22. Tone Says:

    jeg leser bloggen din fordi jeg syns du skriver bra og morsomt:)

  23. Sara Says:

    Jeg leser bloggen din fordi du får de minste (og kjedeligste ting) til å virke gøy, og du skriver ting på en måte så det blir gøy å lese. I tillegg er du flink til å opprettholde bloggen og mna merker at du liker det du holder på med.
    Jeg skal anmelde bloggen din i morgen foresten, hvis du fremdeles vil. høhø

  24. Ellisiv Says:

    fordi du har humooooor!
    og elsker dansevideoene du legger ut!

  25. Ellisiv Says:

    flack.blogg.no, haha

  26. s-dee Says:

    Fordi jeg egentlig ikke klarer å la være å stikke innom bloggene som ligger på startsiden til WordPress… fordi jeg liker bloggen din… ooog fordi du er en av de bedre bloggerne som faktisk har wordpress istede for blogg.no(!!!)

  27. Stine SB. Says:

    Jeg leser bloggen din fordi du legger ut mange freshe bilder, skriver bra og det er ikke kjedlig ett sekund. Du er også veldig hyggelig mot leserne, svarer på kommentarer osv. og du virker ikke arogant eller at du plasserer deg selv over alle andre og føler at du er bedre. Også digger jeg humoren din! 🙂

  28. Iromie Says:

    Jeg leser bloggen din fordi du er skriver morsomt. Ikke et eneste innlegg har jeg lest hittil som ikke har fått meg til å le. Du er veldig kjekk, og du legger ut søte bilder. 🙂

  29. Sara Says:

    http://dinfavoritt.blogg.no/anmeldelser/1244028541_wwwlundsteinwordpress.html der var det gjort.

  30. marthefjeld Says:

    leser bloggen din fordi jeg digger måten du skriver på, og jeg syntes det er gøy og lese det du skriver 😀 pluss at du er drit kjekk og jeg digger humoren din 🙂

  31. ing Says:

    hmm. det er jo ikke så mange bra gutteblogger, men denne digger jeg! gøy å lese, søte bilder, og søt gutt:D

  32. Kristine : ) Says:

    Jeg liker måten du skriver på! Dessuten syns jeg det er bra at du har så mange bilder.

    Og så er det jo ingen hemmelighet at du er dødskjekk! 🙂

  33. Grace Says:

    grunnen til at jeg besøker bloggen din er fordi jeg er fascinert av hvordan du ser ut når det gjelder utseende og stil. Du er ikke den minst pene for å si det sånn, og stilen din er helt rå. Til å være gutt og ikke homofil (? :)) så er den utrolig gjennomført. Like morsomt hver gang å se hvordan du har satt sammen et antrekk. Ikke nok med at du er bra gjennomført, liker hvordan bloggen din er designet (layout, headerne dine) og ikke minst hvordan du skriver. Det er ikke rotete, bildene passer bra til innholdet.

  34. Karoline! Says:

    Jeg leser bloggen din fordi det er underholdene å lese, veldig fine bilder, godt design, du virker veldig koselig også hjelper det jo litt at du er fin å se på. Jess 🙂

  35. Karoline Says:

    Jeg leser bloggen din fordi du skriver på en måte som får leseren lyst til å lese videre, og ikke stoppe opp og gå ut av bloggen. Du er en dyktig danser, og det er en fryd å se på alle dansevideoene som du slenger ut på bloggen. Også må jeg bare si at jeg er stor fan av nach videoene dine + at du er ganske så schpaa, haha. yeah.

  36. Silje Says:

    jeg digger deg, rett og slett

  37. Ann Cecilie Says:

    folk leser bloggen din fordi du er deilig.

  38. Maren Charlotte Says:

    Jeg leser bloggen din fordi at jeg syns den er bra. Du skriver om forskjellige ting + at her i Norge er det så «alt for mange» jenteblogger, og derfor syns jeg det er supert når jeg finner blogger som er skrevet av gutter.

  39. Ina Caroliné Says:

    Fordi du er så jævlig kjekk!

Legg igjen en kommentar

