What the f*ck is Twitter?

Det er én ting jeg ikke gidder å sette meg inn i, thats for sure.

Etter en 6 timers lang jobbøkt, altså 1 time lengre enn vanlig, kom jeg hjem med en rumlende mage som kunne spist opp en hel krukke full av sagflish. I håp om at jeg fikk en eller flere herligheter servert på sølvfat, så endte jeg opp med noe som var langt fra så delikat. Det var faktisk så lite delikat at jeg heller deler solnedgangen fra rommet mitt med dere. Fin?

woooo

M: Kjetil, drikker du Voss vann?!
K: Ehm, ja.
M: Shit er ikke det dyrt?
K: Ehm, jo.
M: Men hvorfor er bokstavene så slitt?
K: Ehm.. Fordi de ble ødelagt da vi importerte vannet hit vel!
M: Dere har bare fylt på en gammel flaske dere..
K: Ja…

woooo 025

Dessert.

Selv om jeg har fri i morgen er det ikke nødvendig for meg og være oppe hele natten. Jeg vet at jeg hadde funnet på mye rart å gjøre denne natten, men må nok få de få timene søvn jeg faktisk trenger.

I morgen kommer Julie en tur over, vi skal nemlig filme! Elsker å filme med Julie, og denne gangen har vi nok en morsom idé! Gled dere til i morgen!

Er det like kaldt hos dere som det er hos meg? Brr..

G.

24 kommentar to “What the f*ck is Twitter?”

  1. katrinekatrine Says:

    Twitter er unødvendig så lenge facebook finnes

  2. Nadda/Marykeds Says:

    Dere er så morsomme cp-mennesker sammen, du og julie altså. dør av latter……….. jeg har stemt igjen, 6 gangen. flink, er jeg

  3. sixfeetunderthestars Says:

    youre missing out, bro.

  4. JULIE AIDA Says:

    GLEDER MEG TIL Å FILME MED DEG AZZÅÅÅ!!!11 kanskje jeg bør kjøpe mat på meny før jeg kommer (hehehe winkwinkwink)

  5. Frida Marie Says:

    her er det også kaldt! 😦
    håper den varme sola kommer frem igjen snaart.

  6. kristin Says:

    Skjønner ikke helt greia med twitter jeg heller.
    Ja, kjipt at det har blitt kaldere, pinsehelgen var jo herlig!

  7. ina Says:

    Ja, det var en lekker solnedgang Kjetil.. Men det huset bak buskene var enda finere;) Syns jeg har sett det før faktisk….

  8. Karoline! Says:

    Tror det er kaldere her… 6 gr! IIK.

  9. MissPop Says:

    Hvorfor så negativ til Twitter? Du er jo go på the internets!! Ikke vær som foreldrene dine. Farge TV er helt ok 🙂

  10. Emilia Says:

    det er steinkaldt her :/

  11. Madelen Says:

    Haha, twitter er kjedelig. Men jeg får spanet litt på Chester Bennington da…Det er den eneste grunnen, hvis han ikke hadde hatt twitter hadde jeg sikkert ikke vist hva det hva en gang! Men jeg kan seriøst prate med Chester Bennington der!!! Damn.

  12. narges Says:

    kjetil 😀

    http://www.lorealcasting.no/main.html#/profile_8911 STEM! hihi

  13. Jenni Says:

    JAAA , det er kaldt her. skulle trodd det var vinter og snart jul elns.
    viss det er mobilen din som ligger på bordet, så har jeg lik :). den er ganske …. dårlig, syns jeg , haha.

  14. Kimberly Says:

    Du jobber leeeenge. Skjønner hvorfor du var sulten. Wow, jeg likte solnedgangen da. Gleder meg til filmen! Den blir nok hilarious 😀

  15. Maren Joanna Says:

    har vært kjempekaldt her idag ;s

  16. marthefjeld Says:

    fryser selv : s kjipt at sola har forsvunnet. Ser bare frem til den kommer tilbake 😀

  17. Maiken Says:

    AHH, ja det er kaldt heer. OVERALT. Hvor ble sommeren av :((((
    Hahha, Voss-vann – gjør det samme sjæl. Det ekke teit..ovveerrhodet 😀

  18. L Says:

    RAndom spørsmål, meeen.. Er Nora Alba like pen i virkeligheten som på bilder?

  19. DeadBarbie Says:

    Jeg skjønner ikke twitter så mye , men jeg har det, så jeg oppdaterer nå en gang i blant. Er ikke så vanskelig å sette seg inni i grunn , handler bare om å gidde 😀

  20. Gunnstein Says:

    Fatter ikke twitter jeg heller!
    Har prøvd, men mislykket :p
    Forstår heller ikke at folk kan sammenligne det med Facebook!

Legg igjen en kommentar

