Afterparty, you say?

Da sitter jeg oppe og venter på at rundstykkene skal bli varme.

Om litt skal jeg på jobb, noen timer inne på butikken som kommer til å pine meg i og med at jeg skal på konsert i kveld. Gleder meg vilt! Så fort konserten er over så skal vi på Methodman & Redman afterparty på Ballroom i Oslo.

Når vi først er i Oslo, hvorfor ikke tilbringe hele natten der? Derfor blir vi hentet på Ballroom og kjørt bort til Grorud for da er det russedugnad på gang. Pakke konvolutter idet sola går opp. Kan ikke tenke meg noe bedre. Haha. Neida, det skal bli en flott kveld og jeg er sykt spent.

shoot 012

shoot 004

Hva skjer i kveld da?

G.

17 kommentar to “Afterparty, you say?”

  1. Silje Says:

    hørtes bra ut! jeg var på konsert i Oslo i går! 🙂 så i dag skal jeg sitte barnevakt, får noen venner på besøk så skal vi grille osv. kos deg på konsert i kveld da! : ))

  2. Guro Says:

    Ulljakke i sola, det så .. varmt ut :p

    I kveld skal jeg reise opp på hytta med familien, skal hjelpe til med noe vasking i helgen. Uhm.. great.

  3. Emilia Says:

    hørtes skikkelig morsomt ut 😀 jeg skal sitte og øve til eksamen i hele dag:/

  4. annecathrine♥ Says:

    jeg skal på konsert i oslo. Har du slutta i breakdown?

  5. Christoffer - Oh no, wait! Just me. Says:

    Jeg skal gå på vannet i dag faktisk.. For real..!

  6. Maren Joanna Says:

    Den jakka var innmari kul!

  7. Helle Says:

    Du får komme innom oppsal på veien og møte meg 😀

  8. MonicaBeach Says:

    Skal ha grilling og chillzz her med friends.
    Er noe nytt med designet annenhver dag, og det blir coolt hver gang! Hjelp meg snart:)

  9. Isabell Says:

    Digger deg Kjetilpus :-*
    – Keep workin’

  10. Guro Says:

    Eksamensforberedelser, wohey.

  11. Tina Says:

    Så utrolig bra blogg du har 🙂
    har begynt og følge med den nå i det siste og man blir jo helt hekta 🙂
    men ser du danser, det er kult ! skal på dancecamp i sommer jeg, gleder meg. Btw, fet stil du har 😉

  12. carropus Says:

    fine bilder 🙂

  13. marthefjeld Says:

    så herlige bilder! 😀

  14. lottapedersen Says:

    pen ;o

  15. Nadda/Marykeds Says:

    Kos deg søtis!
    Blir hjemme med ei venninne, kos å slappe av

  16. Celine Says:

    du er døds søt.

  17. Victoria:D Says:

    Fin blogg ^^,

Legg igjen en kommentar

