Mira Craig måtte vise legg! Søtt.

Det er litt for drøyt, men egentlig bare noe å le av.

Kvelden i går var herlig. Vi begynte på rådhusplassen med et par øl og et deilig band som kalte seg Pow Pow, hvor vi møtte noen kjente folk som virkelig var i siget. Ikke sant Henke? Haha.

Billettene jeg fikk var via Stig, søte søte menneske! Sammen med blant annet Mira, Equizes, Name og ikke minst Noor, så nøt vi en helsikkes bra konsert på Sentrum Scene. Det var masser av liv og glade mennesker, i tillegg til at Redman og Methodman virkelig var i form. Dette gjorde kvelden så absolutt vellykket.

Takk til Nora og Andreas som ble med å gjorde den enda bedre.

custom

ss

(Bilder fra Nora)

Om ikke altfor lenge, blir Andreas og jeg hentet for vi skal på nok en russedugnad. Pakke pakke, brette brette. Spennende til de grader. Ha en herlig søndag, for det skal vi prøve på. Prøve..

Hva skal deres siste dag før en ny uke bestå av?

G.

34 kommentar to “Mira Craig måtte vise legg! Søtt.”

  1. maddiiee Says:

    jeg skal le av alt som skjedde i går og sove.. og så har jeg jo fri i morgen også ❤

  2. The Don Says:

    jeg vurderer også bare å le – le – le….
    feit konsert – utrolig hyggelige mennesker….
    LÆTTISEN NOOR – myyyhlooord..! Jeg blir egentlig kvalm over hvor friikt out hjernedød hun i alle fall virket via tv….
    (ikke at jeg selv er noe bedre, men…..vi er vel ganske ulike tror jeg).
    Anyway – veninna til Noor (?) i «max sølvfarge» var rimelig hått =) hehe
    men den flotteste jenta – hun møtte jeg =)
    Ellers synes jeg gutta på scenen gjorde en flott jobb =)
    Jeg har sansen for rap og hiphop, men synes albumet deres «blackout2» var skuffende, derfor ble jg positivt overrasket over performancen =)
    way to go i99ins =)
    Og jaaah – hyggelig å se deg igjen Kjetil…og møte vennene dine også =)

  3. Nora Alba Says:

    <33333

  4. carropus Says:

    så koselig ut 🙂

  5. anette louise Says:

    kos 🙂

  6. Henke Says:

    hahah, jeg skal ALDRI gratis tequilashots igjen!

  7. Emilia Says:

    hørtes kjempe digg ut 😀

  8. Anna Says:

    Ingenting, som retsen av måneden.
    Brakk hånda igår i en fotballkamp, få ikke spille på 6 uker -.-
    Heldigvis skal jeg på The Killers konsert.
    Livet suger akk nå, får ikke lov til å bade elns.
    Du er heldig som skal brette konvolutter!
    (og som klarer det)

  9. Kris Says:

    Awski, der ville jeg å 😛

  10. marthefjeld Says:

    jeg skal bare slappe helt av idag, har muntlig eksamen til uka såe . . hehe 😀

  11. Amalie Says:

    Søtt 🙂 Hvordan får dere tak i alle dugnadene?! :p

  12. Arman Says:

    Min siste dag i uken har besått av og trene på Elixia! Ikke særlig kjekt men definitivt lurt nå før sommeren!

    Nora er forresten skamdigg ❤ whuu

  13. Xoxo Says:

    Siste dagen i uka skal du sexe hele natten, slik at du får en knallstart på uka!;) Jommi!!;D Da skjer’e ting..avslørt:$

  14. c Says:

    er en eller annen som har tatt bilder av deg og brukt det til å lage en fake nettbyprofil. tenkte jeg skulle si i fra 🙂 http://www.nettby.no/user/index.php?user_id=1317886

  15. MonicaBeach Says:

    Hey, for et herlig skjerf a kjetiil!

  16. Lotte Andrea Says:

    noraa er søt 🙂
    http://www.lottiehottie.wordpress.com

  17. Jenni Says:

    Hørtes digg ut 😀

  18. cissi Says:

    nice bilder 🙂
    firade slutet av veckan med en ny ipod

  19. Bianca . Says:

    Jeg skjønner ikke hvordan du har fått er så sykt fint deisgn i wordpress !
    Har også blogg der, og skjønner ikkenoe : S

    • GiantLundstein Says:

      Bianca: Det koster en liten slant med penger for å endre html-kodene. Men så fort betalingen er gjort, er det bare å kjøre igang. Selv fikk jeg hjelp av julie.

  20. annecathrine♥ Says:

    slappe av 😀

  21. Christina Says:

    Digger bloggen din, og deg for den sags skyld 🙂 I dag har jeg spist søppelmat, sett film og psyket meg ned til prøve i morgen. Usual sunday you know!

  22. Bex Says:

    du er hoooot :p

  23. hei Says:

    Mira måtte vise leg, men ikke nora på 16???

  24. carropus Says:

    Gatefest 🙂

Legg igjen en kommentar

