Når ble jeg emo?

Aldri vel?

Jeg er vel ikke akkurat den som har jobbet mest med å pakke konvolutter den siste tiden, for det er noen av gutta som har sittet dag ut og dag inn med hendene sine fulle av dingser som skal pakkes. Liggesår, sittesår, papercuts, for lite søvn og mangel på sosialisering med omverdenen. Jeg får dårlig samvittighet når jeg drar hjem før, fordi jeg må gjøre ferdig de stygge leksene jeg har til i morgen.

Etter i morgen, så kunne jeg ikke brydd meg mindre om skolen. Aldri før har jeg ønsket sommerferie så sterkt som jeg gjør i dag og forsvinner skyene fra himmelen nå, så er det ikke snakk om, da drar jeg på stranda!

n1159382355_238600_339840

Håper ikke resten av dere synes jeg er emo. Må le litt.

G.

34 kommentar to “Når ble jeg emo?”

  1. JULIE AIDA Says:

    hahah henke demonstrerte hvordan han hadde hilst på deg ved å overfalle meg så vi nesten tryna. henke r søt ❤ ❤ ❤ ❤

    og du er søt, fint bilde hihi

  2. Helle Says:

    Slik som jeg ser deg er du ikke emo i det hele tatt 🙂
    Du virker som en strålende gutt, med mye personelighet, og humor. En slik gutt som man virkelig viil bli kjent med, og ha som venn.

    Bare vær deg du, super er du uansett 🙂

  3. Isabell Says:

    Du er langt fra emoo du kan jo alltids prøve det for en dag!
    Nei,du er meg en kjekkas du Kjetil 🙂

  4. Katrine Says:

    emo ftw!

  5. Mia Says:

    Du er så emo ass .. 😉

  6. Henke Says:

    hun kom ikke før utpå kvelden en gang (klokkeslett var 2 much 2 handle i går haha). kjiiipt nok.

  7. nancycamilla Says:

    EMO 😀

  8. Emilia Says:

    jeg vil ha sommerfeie å 😀

  9. Christine Says:

    du er jo ikke emo du (: hvem er det som sier det?
    den søte kjekkasen kan ikke være emo(:

  10. Karoline Madeleine Says:

    Du er ikke emo, du er kjekk!

  11. Julie Says:

    Jeg har aldri kunne tenkt meg å kalle deg for emo, slik som jeg ser deg er du en gutt med god humor og bra utstråling. Du får i hvert fall meg til å smile hver gang jeg leser innleggene dine å ser bildene av deg. Du er langt i fra emo, du er kjekk! : )

  12. gunnstein Says:

    Er du emo så heter jeg Per.
    Vet følelsen med skole latskap.. har aldri vært så skolelei som nå. Aldri trengt ferie så mye!

  13. Silje Li Says:

    så utrolig fint bilde av deg! 😀 fast leser, kjempe fin blogg ^^

  14. Susanne Says:

    10hi, søteste bildet jeg har sett i mine 16 år som forhåpentlig menneske på denne planeten.
    Og du emo? Da er jeg kjøtteter. = Never gonna happend!

  15. Isabell Says:

    hehe braaa kjetil :p håpet du ville si det ! ❤

  16. Magnus Says:

  17. Magnus Says:

    I know.
    Makes you wanna become emo.

  18. Magnus Says:

    jeg har testa det.

  19. Beundrer nr 99 Says:

    Emo? Nonono. Du er CC’c drømmegutt!! Rawr;*

  20. Magnus Says:

    tjæ, ikke så annerledes. bare mer ensformig klesstil.

  21. Magnus Says:

    jeg var typ 15 og det varte bare noen mnd.

  22. Jenni Says:

    Søtt bilde av deg:D
    EMOO, taha. Nei, du er ikke emo, tror jeg. virker hvertfall ikke sånn:D

  23. CATHRINE Says:

    emooooooooooooooo hiihhiih k9z ass

  24. marthefjeld Says:

    Utrolig lei skolen selv, men har eksamen på onsdag og etter det gidder jeg ikke mer -_- Gleder meg også til solen kommer tilbake, blir herlig 😀
    Og nei, jeg ser ivertfall ikke på deg som emo, du virker som en sykt herlig gutt med masse utstråling og en god personlighet, i tillegg er du super kjekk 😀 !

  25. MillaBonaqua Says:

    Haha…det var morsomt, du emo? ehm…neij… Jeg ser i hvertfall ikke på deg som en emo…Inntrykke jeg har fått av deg etter jeg har lest bloggen din er at du er en veldig hyggelig fyr med godt humør;) Så du er nok ingen emo du=)

  26. therese Says:

    ikke noen emo jeg ser i deg haha.
    selvom en ser bra ut, trenger man ikke å komme med usakli dritt..

  27. Soblis Says:

    Søtt bilde av deg.
    Du er hot<33

  28. Soblis Says:

    Åååååååååå, du er så søt as<33

Legg igjen en kommentar

