Six’ afraid of seven, couz seven ate nine.

Fremføringer er unnagjort, karakterer er så godt som satt, er jeg fri?

Har fortsatt litt igjen, men det får gå. Jeg mener jeg er ferdig og derfor føler jeg meg fri. Da kan jeg gi slipp på alt av bekymringer og stress – «og alt du trenger finner du i skognaturens pølsebu, så ta det som det faller seg og le!», ikke sant?

8 juni 008

8 juni 006

Er man slack så er man slack, klarer du å finne et slack outfit som ser bra ut, da er du flink. Føler jeg fikk det til i dag. Store gensere på en slitsom dag er det ultimate for meg, og siden genseren varmer litt, så kan jeg gå med shorts med god samvittighet.

Hva synes dere om brillene mine? Jeg fikk de nettopp og det er mange som har spurt fra et tidligere innlegg om hvor jeg har fått tak i de. Jeg elsker de og føler man ser litt smartere ut, hvis ikke goofy, med dem. Samt mye annet fett, så finner dere disse brillene på siden: www.trendhim.no ! En utrolig bra side som selger mye kult. Denne siden er ikke som Beltespenner og alt det andre rare greiene, her finner man faktisk accessories som ikke består av Amerika-flagg eller shuttershades. Take a look!

Liker du det?

G.

widget

16 kommentar to “Six’ afraid of seven, couz seven ate nine.”

  1. marthefjeld Says:

    snart ferdig selv, sitter bare med den utrolig irriterende muntlig eksamenen igjen -_-
    du så jo bra ut selvom du hadde et slackt outfit da 😀 og brillene var døds fete ! ;D

  2. maddiiee Says:

    amagosh vi har like briller leikz

  3. Sandra Løfsnæs Says:

    Me like ^^,

  4. chriistine Says:

    Hater muntlig eksamen !!!

  5. Christina Says:

    Haha, «ta livet som det faller seg» er mottoet mitt. It’s so true!

  6. Gunnstein Says:

    Misunner deg den følelsen du ;/
    Alt jeg har igjen er en muntlig årsprøve på fredag.. gruer meg sykt!

  7. Jorann Says:

    Fin blogg, og liker brillene! Kjempekule! 🙂

  8. silje Says:

    Veldig bra blogg. pen er du også 🙂

  9. Emilia Says:

    digga klærne og brillene 😀 jeg ble ferdig med eksamen i dag, så nå er jeg fri :-))

  10. annaliisaxo Says:

    I loove your gray hoodie.
    PS! I don’t understand a word without google translator. And google transaltor… is pretty messed up thing, so…

  11. Stine-Marie Says:

    De brillene er sjuke! Vil ha sånne sjæl!

Legg igjen en kommentar

