Vår 09, over?

Ja, jeg vil si at den er over.

Sommer 09 incoming med Hersa tur med russegutta, kanskje en Bulgaria tur, slacke dager på stranda, Øya Festivalen, Bloggcamp med mer!

Denne våren har bankkortet mitt blitt dratt mye igjennom bankterminalen, men det ikke til det negative (vel, det synes kanskje mor og far). Jeg har fått kjøpt mye herlige klær som jeg har vært ganske fornøyd med som også dere har kommentert at dere har likt. Jeg har allerede kjøpt inn noen shortser og t-skjorter, men jeg føler meg langt fra ferdig før jeg har den komplette garderoben til sommeren.

Blir nok noen innkjøp før jeg tar turen ned til Hellas. Er så lei av å høre «spar penger til du skal til syden, der får du sikkert kjøpt mye fint og billig». Jeg kommer nesten aldri hjem med noe fint hjem fra sydenturer. Hvis det først er fint, så har det kostet en del og hvis det har vært billig og fint, så blir det ødelagt etter én vask.

kk

look

Hvordan synes du våren har vært på klesfronten?

G.

34 kommentar to “Vår 09, over?”

  1. Emilia Says:

    digger stilen din 🙂

  2. Hanne Says:

    flott, som alltid 😀

  3. Guro Says:

    Veldig vellykket for din del! Men for min egen del, ikke fullt så vellykket. Er man blakk så er man blakk : /

  4. Thomas Says:

    Jeg har kjøpt noe fint, men leter fortsatt etter noen spesielle plagg. Jeg vet ikke om du har nevnt det før på bloggen, men hvor er genseren/jakken/cardiganen du bruker i headeren kjøpt eller hvilket merke er den? Synes den var utrolig fin!

  5. Emilia Says:

    har lagt deg til på mine favoritt blogger på dette innlegget 🙂 http://emiliaa.blogg.no/1244476670_mine_topp_10_blogger.html

  6. Ellisiv Says:

    veryvery nice!

  7. Julie Says:

    Jeg er så enig med deg, man finner ikke så mye fine klær i syden. I hvert fall ikke klær som varer en stund.
    btw, jeg digger stilen din. Har du klær som er for småe så ta kontakt, jeg kjøper de gjerne! ; )

  8. stinegull Says:

    liker stilen din 🙂

  9. Julie Says:

    btw, noen steder er det jo merkebutikker ogsånt, men man finner ofte de samme butikkene i norge ;p

  10. ida Says:

    Elsker den røde genseren til de blå buksene!

  11. Magnus Says:

    Jeg synes våren er over når juni kommer.
    Er herlig med sommer og klærne. Can show legs and arms and get a tan 😀

  12. martin Says:

    jätte nice!

  13. Bella<3 Says:

    Sommeren er endelig her 😀 Er du 18 forresten?

  14. Charlotte Says:

    Heihei:) Er du russ til neste år:)? Kjempe bra klesstil forresten! Keep up the good work!

  15. marthefjeld Says:

    ja våren er over, og den har vært fantastisk hvis man ser bortifra det dårlige været som kom nå på slutten ;p
    hehe, på klesfronten din så har stilen ivertfall vært utrolig bra! 😀

  16. CATHRINE Says:

    Like your style

  17. Bella<3 Says:

    Okei 🙂 Klesstilen er veldig bra btw 😀

  18. Marius Says:

    oooh skal du også på Bloggcamp?:D jeeeei!

    Fantastisk stil btw;) Nesten litt for godt til å være sant. Altså, ikke misforstå meg rett, men hetro og en slik stil? Herlig:D

  19. JULIE AIDA Says:

    syns du er søt, året rundt, jeg.

  20. Marie Says:

    faen, hvor deilig du er.

  21. Ida Says:

    Digg gutt, digg stil ! : )

  22. Anne Says:

    Flere som skal til Bulgaria i sommer altså:) Herlig

  23. Line Says:

    Du har en helt RÅ klesstil ! digger den
    og jeg må bare si at når jeg først begynte å lese bloggen din klarte jeg ikke å slutte. jeg har nesten blitt litt avhengig, og jeg må innpå å sjekke hver dag : ))))

  24. Donna Lilly Says:

    fantasktisk stil!

  25. Tiril Says:

    Liker stilen din veldig godt, den grå strikkegenseren var nydelig!
    I fare for å drite meg selv ut er jeg nødt til å stille deg et ganske blunt spørsmål: er du homofil? rimelig personlig og rett på, men det er virkelig få hetero gutter som ser såpass bra ut.

  26. :) Says:

    du var sinsykt fin

  27. erlend Says:

    i love turtlewax

  28. Charlotte Says:

    SV: Så koselig. Er du på russebuss? Planer om å dra til Stavanger :)?

  29. carropus Says:

    Vært mye å velge mellom når det gjelder klesrfronten fra våren som har vært. Hadde man ikke det ene, hadde han fortsatt det andre 😀

  30. Chanel Says:

    skal du til hellas? evt. når og hvor? 🙂

    Du er digg..

  31. Anniken Says:

    De har så syykt fin stil! Digger den! Alle gutter bør virkelig kle seg sånn

  32. Glenn Says:

    Deilig klesstil! Herlig utseende! 😉

Legg igjen en kommentar

