Vision One

Siden musikk er en stor del av livet mitt, så føler jeg det er viktig at jeg deler med dere hva jeg hører på i de dagene som passerer.

I og med at Røyksopp fyller opp det meste av dagen min for tiden, så vil jeg at dere skal høre denne sangen. Uansett om du liker dem eller ikke.

En venn av meg sa en gang at han ikke likte Røyksopp. Jeg satte på Junior, han liker nå Røyksopp. Så enkelt som det!

Hva synes dere om Vision One?

G.

23 kommentar to “Vision One”

  1. theresa Says:

    hallooo, du er bare så gooood da<3 =)

  2. Susanna Says:

    jeg digger røyksopp etter en venninne viste meg det nyeste albumet 🙂 sangen er fin og deilig

  3. katrine Says:

    bra musikk! 🙂

  4. Gunnstein Says:

    ELSKER Røyksopp.. The Girl And The Robot er best! ^^

  5. Kine alexandra Says:

    Enig med Gunnstein (: !

  6. Anette Says:

    Veldig bra musikk 🙂 Ganske fengende ^^

  7. Thomas Says:

    Jeg liker Röyksopp, men begynner å gå litt lei av Junior albumet. Jeg digget «Happy Up Here» da jeg først hørte den i vinter, men nå spilles den og «The Girl And The Robot» litt for ofte på radioen.

    • GiantLundstein Says:

      Thomas: Jeg har hørt på Junior en god stund nå, så lenge at noen sanger, spesielt de som blir spilt masse på radion, blir litt «ååååh..». Men resten, nam nam.

  8. marthefjeld Says:

    elsker den sangen 😀 men er ikke så veldig fan av røyksopp sånn ellers : p

  9. Agnethe Marie Says:

    bra sang 😀

  10. Jorann Says:

    Den og The Girl And The Robot er utrolig kule! Supre treningssanger! (:

  11. Kristine Says:

    eg digga røyksopp! heile albume e jo heilt rått 😀

  12. Bettina Says:

    Hei. Fin blogg du har, leser den ganske ofte egentlig 🙂
    bare lurer på én ting: hvem har laget designet ditt? har du gjort det selv?

  13. Malin Says:

    Den sangen, er rå:)

  14. wampi Says:

    nam nam nam

  15. Line Says:

    Hvordan kan man ikke like röyksopp? de er råbra!

  16. Morten Karlsen Says:

    Det er favorittsangen + you dont have a clue, når jeg først hørte hele albumet 🙂

  17. Arman Says:

    Jeg liker egentlig aldri røyksopp og har aldri hørt på dem tidligere.
    Men etter at du la ut sangen «the girl and the robot» har jeg faktisk likt dem, og sangen «vision one» er kul, men ikke like kul som jenta og roboten 😀

  18. JULIE AIDA Says:

    röyksopp forever er digg å høre på mens du sitter på trikken eller banen. åååh husker du den vårdagen jeg sa du burde høre på junior ❤ ❤ ❤ jeg er så god venn.

    OGSÅ FÅR JEG IKKE CREDIT, FUCKER. ily

  19. ÅSNE Says:

    Jeg synes Vision One er en av de beste sangene på Junior.

  20. carropus Says:

    Den er kjempe bra 🙂

  21. Malin Says:

    hahah high five! det er en av de sangene jeg hører mest på atm. thumbz up

Legg igjen en kommentar

