Hett eller svett?

Hett:

Shortsene fra H&M. Dette er virkelig noe som har endret mitt forhold til denne butikken. De sitter utrolig bra, fint stoff og de finnes i flere forskjellige farger. Jeg har to av dem, kjøpte en i går, men den mistet jeg på toget samt en t-skjorte. Good job.

Litt tighte v-hals t-skjorter. Fåes på H&M eller J&J rundt om i landet. De kan få et enkelt antrekk til å se veldig bra ut. Slå sammen en svart t-skjorte med en lilla shorts, perfekt. Det var det jeg kjøpte i går. Får se om hittegodset har plukket det opp!

Korte dager på skolen. Eller ingen dager på skolen. Sommerferien er her om litt over en uke og da er det lenge til neste gang!

Tro det eller ei, men det å stå opp tidlig om morgenen gjør at du får mye bedre samvittighet senere. Da får du noe ut av dagen! Hva er best, å stå opp sent og legge seg sykt sent og da bare sitte på pcen og loke eller å stå opp tidlig ta en joggetur, dra ut å handle litt, sitte å kose seg med en film eller dra ut på fest og så legge seg? Lett valg vel.

    Svett:

    V-hals t-skjorter som er altfor store. Det ser bare dumt ut og man ser automatisk litt smålubne ut spør du meg.

    Store klumpete skate-sko. Jeg ser at det fortsatt er mange av den typen i butikkene, jeg som trodde at Buffalo var utgått, men jeg tok visst feil..

    Strikk i buksa. Jeg vet at jeg har gått med det selv, men man er jo i faser som man fort kan komme seg unna. Det verste er når man bruker to strikker på hvert ben, hva er poenget? Har man lyst til at buksa skal være stram nederst så kjøper du bukser som er stramme nederst, eller så kan man også brette dem opp.

    Erik og Kriss. De får nok av kritikk om dagen, men jeg takler dem ikke. Da jeg var med på Grease produksjonen, så var de ålreite når man pratet til dem alene og de var litt småsyke i hodet. Men når de kommer på tv så blir jeg kvalm, og ikke for å snakke om musikken deres!

      8 juni 003

      Er du enig i noen av punktene eller vil du legge til noe?

      G.

      53 kommentar to “Hett eller svett?”

      1. tuvaah Says:

        enig med alt på svett!

      2. vildepaulsen Says:

        kan vi gifte oss ? 🙂

      3. watchingpreacher Says:

        Jeg er helt sinnsykt b-menneske, men når jeg står opp tidlig (spesielt i helgene) føler jeg meg utrolig bra! Enig med de store sko-greiene… Spesielt sånne SVÆRE skatesko – talker det ikke 😀

      4. katrine Says:

        jeg er enig! 🙂

      5. Martin Says:

        Ser littt dumt og smålubbent ut med store gensere også vel…
        heh

      6. Ida Susanne Says:

        Enig i det du skriver, men jeg har likevel litt sansen for Erik og Kriss, sorry 😉

      7. Martin Says:

        Du nevnte lubben.. men okey

      8. vildepaulsen Says:

        ja for du er så JÆÆÆÆVLIG kjekk !

      9. maddiiee Says:

        enig, men du glemte å legge til EKSAMEN under svett.

      10. Simon Says:

        du er jævig rå! Digger det du skriver og bloggen. Martin er en tard, Og jeg er helt enig det med «strikkperioden» hehe
        🙂

      11. Susanne Says:

        A mennesker er BRAA! De liker jeg. Står selv opp kl.05 hver morgen. Jeg rett og slett HATER å sove bort livet. Har alltid misslikt soving.

      12. zathx Says:

        en-ig. Skatesko er noe man slutter med i 7.klasse!

      13. marthefjeld Says:

        hørtes bra ut det her, og selvom jeg liker å sove er det deilig sånn i utgangspunktet å stå opp tidlig 😀 skatesko kan jeg ikke fordra ;s syns det er super fælt xD også er det jo snart ferie og det er herlig! 😀

      14. Jorann Says:

        Så enig!

      15. Jenni Says:

        Enig :), haha jeg gikk selv med strikker. tre på hvert ben, så teit å tenke på nå.

      16. atlesyversen Says:

        Faktisk, er veldig enig! 😀 Spesielt når det gjelder Erik & Kriss.. uff

      17. Signe Says:

        Svett mangler noe. Stripete tights. Gah! Hva skjedde med å se seg i speilet liksom…

      18. Guro Says:

        Veldig enig! Men jeg må legge til en ting på «hett»: – Å få sommerferie før alle andre, hahah. Kos deg de siste dagene på skolen ; )

      19. Maren Joanna Says:

        Skatesko, uff.. Styggeste jeg vet om, og hvertfall hvis gamle folk går med det! Skatesko burde ikke selges lengre..

      20. Thomas Says:

        Jeg tror jeg må si meg enig alle punktene! Jeg må nok sjekke ut shortsene på H&M da, så takk for tipset!

      21. Guro Says:

        Er for det meste enig, men har litt sansen for Erik og Kriss, faktisk. En ting jeg vil legge til under «hett», er fargerike jeans :p

      22. Stine Says:

        Kunne ikke vært mer enig i det ang strikk i buksa. har aldri skjønnt det helt. Hvis man vil at buksene skal være stramme nederst så kjøp en bukse som ER stram nederst da vel! jeg ler godt når jeg ser personer med strikk i buksa. har ALDRI likt det. aah, godt å få det ut 🙂

      23. Martine Kristine Says:

        Har aldri likt Erik og kriss..
        første jeg tenkte når jeg så dem var ,oldiser i merkeklær som har dritt dårlig musikk! holder meg heller til Karpe :b

      24. Arman Says:

        Helt enig med deg! hahaha , spesielt i det med «skate» skoene og 2 strikker rundt bena! hahahhah

      25. Christine Says:

        Takk! Jeg er såå enig i det du har skrevet under svett! Og v-hals t-skjorter er så max hawt!!

      26. Kim Andrè Skoglund Says:

        ChipChip… hett er hett, og strikker + bukse.. funker ikke!

      27. elin Says:

        strikk i buksa er bedre enn buksa i sokkene UANSETT.

        Strikk i buksa er ok til skatere og surfere. resten ser bare wannabe ut

        Strikken i buksa kommer jo egentlig fra surferne som tok strikk nederst i buksa for at de ikke skulle få sand i oppbretten.

      28. elin Says:

        ja, og FLIPFLOPPER er best i hele verden

      29. Commercial-Dan-Bee Says:

        HETT:
        http://www.DanbyChoi.com

        SVETT:
        Helt sikkert om du tar en løpetur!

      30. andreas Says:

        Skjer med å rakke ned på deg selv da? To poster nedenfor har du jo strikk rundt buksen på leggen, og de bildene så ikke så altfor gamle ut? HAHAH

      31. Silje Says:

        jeg er ikke enig i alt! feks under «svett» erik og kriss burde ikke vært der! de er konge kule og musikken dems er veldig bra! men det er jo min mening da! 🙂 heh

      32. jej Says:

        Litt av hvert som er hett på H&M 😉

      33. Strikk Says:

        Så lenge man skjuler strikken, så er alt smud 😉

      34. amanda s. Says:

        enig i det meste her. spesielt strikk i buksa!

      35. Karoline Madeleine Says:

        Hettegensere er hett! Det kunne du tatt med, f.eks 🙂

      36. Maria Says:

        du sier du har brukt det før, men når vi ser på bildet litt lenger ned her, så ser vi jo strikkene på buksa di.Jeg ser jo at det er strikk på den svarte buksa der. Som ble tatt i mai? Helt greit om du bruker strikk på buksa enda , men kanskje stå for det da?:-)

      37. Ola Petter Says:

        ah er helt enig med det strikk punktet ditt, endel av venninnene mine bruker det, og det er helt greit, men da to av kompisene mine kom med det syntes jeg det var litt … kvalmt?

        digger bloggen til http://www.DanbyChoi.com

        men sjekk ut min også !!

      38. Henke Says:

        hallo, oversized tshirts med store utrigninger er must denne sommeren da.

      39. Tina Says:

        Man ser jo at han ikke har strikk på buksa da, på de bildene nedenfor. 🙂

      40. ELISABETH Says:

        flink kjetil !! 😉 bra du er blitt enig med meg ang. strikkene. hoho

      41. Karoline Says:

        Jeg skal innrømme at jeg ikke er altfor stor fan av Erik & Kriss når det gjelder TV, men siden jeg ser på dem som to gode venner må jeg ærlig innrømme at jeg faktisk digger dem!

      42. morten Says:

        V-hals t-skjorter er aldri kult, uansett om de sitter så jævlig trange som du vil ha de, eller om de sitter oversized så man blir «lubben» som du sier. V-hals er kjempe-ut og det er ikke kult å bruke det. Min mening.

      43. S.a Says:

        hvordan klarer du å miste en shorts og en genser på et tog ? 😛 haha

      44. carropus Says:

        Når det gjelder Erik og Kriss, er jeg utrolig enig med deg! Aldri likt dem.

      45. erlend Says:

        maren joanna må jo være tidenes taper da..

        skatesko er lagd breie for SKATERE. Grunnen til at alle skatesko er så breie er fordi skateren skal ha beskyttelse når han/hun hopper eller lander.

        enig i det med at fargerike jeans er kult bare du ikke klikker helt og smeller på med rosa eller sølvfargede bukser eller noesånt, men jeans passer vel ikke helt til årstiden da 😉

        jeg synes det er greit om du bruker strikk men da burde du sjule den.
        og om du bruker høyesko med borrelås på burde du holde deg laaaaaaaaangt unna strikker!

        ps Maren joanna du er en dust.

      46. adriian Says:

        det spør jeg og om :p

      47. Minna Says:

        Uansett hvor svett strikk i bena er, så er buksa i sokkene svettere!

      48. mira Says:

        brunkrem på en varm sommer dag er bokstavelig talt svett 🙂

      Legg igjen en kommentar

