Pass me a glass of that ice cold smoothie!

Skolebenken igjen nå.

Etter å ha løpt til toget, sliti meg opp bakken med tung bag, løpt til klasserommet, så finner jeg ut at vi ikke har time. Hva har jeg gjort for å fortjene to lange timer på skolen uten noe å gjøre?

I går klarte mamma og overføre 8000kr til kontoen sin fra min. Jeg skyldte henne bare 6500, og så tenkte hun visst at hun bare kan ta litt ekstra. Ikke sant det er å stjele? Blir sur, så siden mamma leser bloggen min så kan hun se selv hva dere sier. Brahaha!

8 juni 010

Jeg vil bare løpe den «korte» turen hjem og lage meg en iskald smoothie. Den gjør alltid susen på en ellers kjedelig dag. Heldigvis skal jeg ut å shoppe litt etterpå med Alex, Aleks og Andreas, the 3 A’s før jeg skal videre på Studio! Det blir en deilig opptur. Tror Danby har en liten overraskelse til meg..

G.

11 kommentar to “Pass me a glass of that ice cold smoothie!”

  1. JULIE AIDA Says:

    æsj smoothie
    fy stjæling

    må lage ny video pronto btw

  2. Frida Marie Says:

    haha, jeg gjør det samme hele tiden. Kommer på skolen og finner ut at vi hadde de to første timene fri.

  3. Lindis Says:

    Jepp! Mamma Lundstein: Dette er stjeling!

  4. Henke Says:

    nthåw takk snuppah. tror egentlig det kommer an på personen som bruker det og hva den blir brukt til. med en fail kombinasjon og kroppsbyggning kan det nok se relativt dumt ut ja.

  5. katrine Says:

    hørtes ut som en fin dag 🙂

  6. Bella<3 Says:

    hehe, kose deg 🙂

  7. Sigrid Says:

    Moren din er en tyv 😉

  8. Karoline Says:

    SMOOTHIE ER DIGG! DU er digg og headeren din er digg! Mye digg her ja..

  9. Simon Says:

    har du gitt ut alle sol kortene? hehe

  10. stine Says:

    Det er så drit kult at d er så god til og danse! Gleder meg til neste danse video (:

  11. julie amundsen Says:

    Du er deilig!

Legg igjen en kommentar

