Det ble ikke «Engler og Demoner» likevel, nok en gang.

Jeg vil detikere dette innlegget til dere.

Uten dere hadde jeg ikke vært i nærheten av der jeg er i dag. Flere av dere følger meg hver eneste dag, dere kommenterer hver eneste dag og engasjerer dere i livet mitt. Jeg setter så ufattelig stor pris på det.

Andre av dere stikker innom for å oppdatere dere en gang i blandt, for å kanskje se hva livet mitt består av eller for å sjekke «hvem er denne The Giant?», eller kanskje for å se om jeg postet noen flere av de morsomme filmene mine.

Til slutt så har vi dere som stikker innom for å se hva for noe dumt er det han dusten Kjetil har lagt ut nå da. Ler kanskje av meg, snakker om dritt om meg bak ryggen min eller går så langt at dere skriver noe spydig eller ekkelt i kommentarfeltet.

Jeg vil at dere skal vil at dere skal vite at jeg bryr meg ikke om dere som er ute etter å lage kvalm, jeg har hevet meg godt over det og jeg bruker heller tiden og kreftene mine til å le av dere. «Kommentarer er kommentarer» sier jeg, eller som noen en gang sa til meg, nemlig Marie «All PR er god PR».

I motsetning til denne gjengen, så vil jeg takke dere andre. Jeg vil takke dere for at dere synes det jeg skriver om og bildene jeg legger ut er interessante. Det finnes ikke noen bedre følelse av å se at den nye YouTube filmen min har fått 3000 views, eller at det er 54 som kommenterte at de var veldig enige i det som var hett og svett. Jeg setter stor pris på alle kommentarer selv om jeg ikke alltid har tid til å svare. Men som regel, spør dere om noe, så svarer jeg.

Bare å fortsette, for jeg leser alt jeg får fra dere!

shoot 002

Nå sitter jeg å ser på X-files, dere får sove godt!

G.

31 kommentar to “Det ble ikke «Engler og Demoner» likevel, nok en gang.”

  1. Oda Says:

    Jeg elsker bloggen din , er innom flere ganger daglig 😀
    Du har skikkelig bra stil også er du sinnsykt kjekk!!!:)
    Keep up the good work!
    (og flere videoer)

  2. Thomas Says:

    Du svarte ikke forrige gang jeg spurte, så da kjører vi på igjen! Hvor er genseren/jakken/cardiganen du bruker i headeren kjøpt eller hvilket merke er den?

    Men jeg vil også at du skal vite at det ikke alltid jeg har noe på hjerte etter å ha lest et innlegg du har skrevet, og derfor kommenterer jeg ikke på hvert innlegg. Så vet du det!

    • GiantLundstein Says:

      Thomas: Sorry, husker jeg skulle svare for jeg gikk for å se hvordan merket staves, men så glemte jeg å skrive det her. haha. Merket heter Samsøe Samsøe og er kjøpt på Volt. Er usikker på om den fortsatt blir solgt, men går jo an å sjekke! Sjekk nettet as well. Men du kommenterer jo ofte så det er ikke deg det er snakk om, jeg digger at du kommenterer for som du sier, du kommenterer ikke hvis ikke du har noe på hjertet og da blir heller ikke kommentaren gjennomsiktig.

  3. Annaliisa Says:

    Sweet,

  4. Christina Says:

    you’re so sweet!<3

  5. Lindis Says:

    🙂

  6. CATHRINE Says:

    Naaw 😀

  7. Tina Says:

    du skriver så bra 🙂
    men jeg lurer på, du meldte deg på adition hos soulstars? var det vanskelig å komme inn ?
    stå på videre : )

    • GiantLundstein Says:

      Tina: Det kommer ikke an på om det er vanskelig eller ikke, det kommer an på om de ser noe i deg eller ikke. De ser veldig etter personlighet, man kan være en bra danser, men ikke alltid ha en utstråling og personlighet som lederne er ute etter. Tren på Studio en stund og bli litt kjent med dem, så hvordan de er når de danser så kan du prøve! Jeg gikk på audition uten å ha danset der tidligere, men de likte meg og de ville se meg igjen.

  8. marthefjeld Says:

    det er ikke rart du har så mange lesere, du skriver jo utrolig bra, og det er jo ikke noe minus at du er kjekk heller ;D jeg er innom bloggen din opptil flere ganger om dagen! 🙂

  9. Guro Says:

    jeg er innom bloggen din ganske ofte, og liker den!:) Men jeg lurte på om du kunne legge ut flere dansevideoer? Du er flink!

  10. katrine Says:

    du skriver jo utrolig bra! jeg bare digger bloggen din, kjetil 🙂

  11. Julie Says:

    jeg digger bloggen din. Dagen blir ikke helt den samme uten å ha lest innleggene dine :- )

  12. Lise Says:

    du er kul kjetil!

  13. Viktoria Says:

    Jeg elsker bloggen din! Du er den eneste guttebloggen jeg virkelig LESER. Hehe .. 🙂 Stå på!

  14. Camilla Says:

    Jeg syntes du skriver bra, og har en super blogg. Jeg har ikke vært flink og kommentere, det gjelder egentlig alle blogger jeg har vært på, men det kan vi gjøre litt forandring på!
    Syntes det er bra at du engasjerer deg så mye i bloggen din som du gjør! 🙂

  15. Charlotte Says:

    Elsker bloggen din, sjekker den mange ganger til dagen 😀

  16. Monica Says:

    Herregud, er ikke du bare utrolig søt!
    Jeg har fulgt deg en god stund nå, og syns fortsatt du er like flink. Skjønner at du ikke kan svare hele tiden når du får mange kommentarer. Men at du skriver sånne innlegg som dette viser jo at du setter pris på det uansett:)

  17. Tina Says:

    okei, ja skjønner. takk for svar. : )

  18. Grube Says:

    Kjetil er søt 🙂

  19. Ellisiv Says:

    du er på !mest besøkte sider» lista mi når jeg går inn på google, haha!

  20. Martin Says:

    Syns det er synd at du hever deg over andre da de tar igjen over ting du lager kvalme over. Vet hva du syns, og det er bare dumt at du sier sånt da folk vet hva du syntes. Nesten litt leit ….

  21. Leah Marie Says:

    Jeg syns bloggen din er kjempe morsom. Du skriver på en veldig bra måte, som jeg liker! Det er veldig mange gode bloggere, men du er desidert en av de jeg leser mest. Jeg kommer i alle fall ikke å slutte å lese bloggen din, på en gooooooood stund! Stå på!

  22. Kimberly Says:

    Det var hyggelig at du lagde dette innlegget, det viser at du bryr deg. Jeg setter stor pris på bloggen din! Jeg klarer ikke slutte å lese og liker alt du skriver. Uansett om det er nedturer eller oppturer så syns jeg det er kult at du deler det med oss. Bloggen din får meg i godt humør! 😀

  23. carropus Says:

    Så flott skrivd a! Jeg er innom bloggen din så ofte jeg ser du har blogget. Jeg leser og ser på bildene dine, og jeg er veldig fornøyd med alt du gjør.

    Lykke til videre med bloggen forresten 🙂

  24. S.a Says:

    så jævla fine øyner ! det er vel ikke linser? : )

  25. Marie Amanda Says:

    //Quote 🙂

  26. sandra elisabet Says:

    Utrolig fint bilde 😀

  27. Sandra L Says:

    Digger bloggen din, men har oppdatert lite den siste uken, siden jeg ikke har vært i Norge 😀 Du er pen ^^,

  28. Anna Says:

    Du har en fantastisk bra blogg, og du har svart på alle innlegg jeg har kommentert, men så er det meg da..
    Jeg tør ikke å kommentere skikkelig, jeg tvinger meg til å skrive dette pga det var et utrolig fint innlegg.
    Jeg leser bloggen din hver gang jeg er på pc’en.
    Så stå på videre, og fortsett akkurat som du gjør nå- fordi det er frlig bra!
    Du er utrolig kjekk, og for å være ærlig-så trenger du ikke solarium,annskiktmasker eller noe sånt- fordi du er pen rett gjennom.

    Lykke til med bloggen!

    (ps: øynene dine er drepende fine)

Legg igjen en kommentar

