Litt brunere og litt blidere.

I går fikk jeg levert ut noen solkort til noen heldige vinnere. Er så deilig å se ellers småleie ansikter lyse opp når jeg tar opp solkortet!

I løpet av neste uke vil det være en ny konkurranse for de som ikke fikk forrige konkurranse, skal få prøve lykken nok en gang. Hadde det vært opp til meg så hadde alle fått et solkort til 1000kr i posten, men det var visst lite sannsynlig.

kafe med soulstars 001

kafe med soulstars 022

Ski vgs er én sær skole..

Siden jeg ikke har klart å komme meg på kino for å se «Engler og demoner» ennå, så skal jeg dit i dag. Aleks og jeg skal se den etterpå før vi tar turen videre til Godset. I kveld blir det avslapping på høyt nivå. Stikker innom senteret og kjøper noen ansiktsmasker og eyepatches så jeg får utnyttet kvelden til det maksimale. I morgen blir det nemlig fullt kjør med masser av planer.

Hva skal din helg bestå av?

G.

9 kommentar to “Litt brunere og litt blidere.”

  1. katrine Says:

    jeg skal bare slappe av, pakke litt til jeg skal til hellas 🙂

  2. Ole Hofsøy Says:

    Ja, gleder meg til ny konkurranse, da skal jeg vinne fant jeg ut:)

    Helgen min skal bestå av soving, rydding, spising og fotografering:)

  3. Jenni Says:

    Jobb og fotoshoot 🙂

  4. Kristine : ) Says:

    Jeg har arbeidshelg, så det blir nokk kunn arbeid på meg : <

  5. marthefjeld Says:

    hørtes gøy ut 😀 lyst til å se den filmen selv!.
    ehm i morgen skal jeg og noen venninner til en venninne og spise og kose oss og på søndag skal jeg på vålerenga-stabæk 😀

  6. Guro Says:

    Skal male for å tjene litt penger i morgen, og på søndag drar jeg på klassetur til Kristiansand : )

  7. Cathrine Says:

    I helga skal jeg passe søskenbarna mine og fra søndag til mandag skal jeg på avslutningstur med klassen 🙂

  8. Gunnstein Says:

    Var nettopp og så den filmen selv.. ekstremt bra!

  9. Leah Marie Says:

    Jeg skal prøve å bli frisk denne helgen her (får vite hva vi kommer opp i til muntlig eksamen på mandag), så blir nok bare koselige filmer og ligge under dynen-dager på meg denne helgen!

Legg igjen en kommentar

