The heat is on!

Da er solen og varmen tilbake og jeg har badet i dag!

Etter en sen morgen var vi så raske vi kunne, Aleks og jeg, til å komme oss til Vestby og ta toget videre til Kolbotn. Aleks på russemøte og jeg på revy reunion.

Det var en deilig følelse å være med den gamle gjengen igjen, den gamle gode og  sære gjengen! Det ble grilling, salat lagd på Filipinsk visk…, mobbing av jenta som ikke klarer å hviske, quiz og den herlige HA-HO-HI-leken. Utenom grillingen så er ikke dette mye av det jeg vanligvis gjør, derfor var det deilig å bare kunne slippe seg løs og være litt syk.

Vi beveget oss videre til volleyballbanen hvor vi alle fikk vist hva vi egentlig kan, ikke alltid like mye å skryte av da, men noen av oss glimtet til!

S&K 043

Nå har Cathrine og jeg vært en tur innom Hvitsten Gods for jeg glemte jakke med lommebok der borte. Vi rakk et lite bad i bassenget før vi dro hjem igjen. Elsker at varmen er tilbake for det er helt villt deilig å kaste seg uti når solen varmer sånn!

Vil takke for mange flotte kommentarer fra det siste innlegget. Dere er virkelig herlige! Bloggen har begynt å få litt mindre bilder i det siste, men det er fordi jeg har null kamera for tiden. Prøver å få det til selv om ved å bruke noen gamle bilder som ikke har vært i bruk tidligere.

Er det greit?

G.

33 kommentar to “The heat is on!”

  1. Eva sevaldsen Says:

    Helt greit det bet du kjetil =)

    Hørtes hærlig ut med grilling og bading da,her i kristiansund er det bare drit vær.litt som men mest regn ;/ Fint bilde foresten

  2. joakim Says:

    Hvem vant ha-ho-hi?

  3. Karoline Says:

    Så lenge du har med bilder er jeg fornøyd:D

  4. Karoline Madeleine Says:

    Det er greit, så lenge du blogger så driter jeg i alt annet 🙂

  5. Frøken iidaa Says:

    haha, seff vant Cliff begge gangene:p
    – Jo, jeg vet jo at du er ganske glad i musikk osv.. Jeg ville bare komme med et tips jeg:) Håper du ikke har noe i mot det? Sjekk ut(hvis du ikke allerede har hørt den): To Build A Home av The Cinematic Orchestra. Er litt usikker på om det er din smak, kanskje litt roligere enn din smak:/ Med er hvertfall en herlig sang:D Stemmen er awesome!

  6. Cathrine aka CC Says:

    Du var sykt god i volleyball da Kjetil!! hoho:P

  7. Anita Says:

    Det går greit at du har mindre bilder (: Vanskelig å få bilder når du ikke har kamera selv, det er bare stress.
    Jeg anbefalte deg forresten på bloggen min. Håper det går greit? Ikke at jeg tror det kommer til å utgjøre store forskjellen for deg, men du er såpass bra blogger at alle burde følge med på bloggen din 😀

  8. Camilla Says:

    åh så kos!
    Selvom jeg bor i østfold og som det har vært veldig fint vær til tider så har jeg fortsatt ikke tatt mitt første bad.. Hvor rart er ikke det aa?! haha 🙂

  9. A7ex Says:

    Vil ha flere bilder D:

  10. carro Says:

    jeg bor i vestby 😀 .. elsker bloggen din forresten 😉

  11. Hedda Says:

    Brunkremgutt1

  12. Carolinek Says:

    Hvordan leker man ha-ho-hi da ? :p

  13. marthefjeld Says:

    alltid deilig å få solen tilbake 😀 kan jeg foresten spørre om hva den ha-ho-hi leken er xD ? : )

    • GiantLundstein Says:

      Carolinek&Marthefjelde: Ha ho hi er en sånn oppvarmings lek hvor man skal «skyte» noen med HA, ta i mot skuddet med HO og så skal de to ved siden av han som ble «skutt», «skyte» på han igjen med HI. Er en sær drama lek. Haha, men sykt gøy hvis du er in the mood!

  14. katrine Says:

    hørtes ut som du har hatt en bra dag da! 🙂

  15. S.a Says:

    har du krøller? 😛

  16. CATHRINE Says:

    Fornøyd så lenge du blogger jeg, k999z

  17. carropus Says:

    Selvfølgelig er det greit, men blir vel litt bedre med nye bilder da 🙂

  18. Helle Says:

    Jeg ble litt lei meg i går. Jeg var på Rave Party, og plutselig så jeg Nora Alba.
    Med en gang tenkte jeg: åh, kanskje jeg endelig skal få møte Kjetil?

    Men jeg ventet, og ventet, og slo faktisk ann en superkort samtale med Nora om bloggen hennes. Men kom du? Nei ..

    Jeg som hadde gledet meg sånn.

    Jaja, kanskje en annen gang.

  19. Albin Says:

    Eller hvordan elsker varmen, og fant du i lommeboken? Det er ganske OK å bruke gamle bilder, for du har cruelly kjekk! =)

  20. Norman Aleksander Sanderud Says:

    Sv: Jo, faktisk.

  21. Camilla Says:

    Ja daså 🙂

  22. Anette Says:

    Så lenge du blogger blir jeg glad 🙂
    Får håpe du koser deg i varmen, for oppe i nord er det bare kaldt.

  23. Bjørn Norström Says:

    Hei Kjetil =D
    Det var kjempe gøy å treffe revy gjengen ass, enig med deg der 😉 Volleyball eide vi jo på, selv om endel server og slikt gikk litt overalt, haha =D Ellers håper jeg du har det fresht ass, har du også fri idag eller ?

  24. Gårdeng(You know you love me) Says:

    Haha, småfrekk, jenta som ikke kan viske! 🙂
    Du er litt kul

Legg igjen en kommentar

