We’re half awake, in a fake empire.

We’re half awake.

Etter den mest realistiske og en nokså herlig drøm, våknet jeg til telefonen. Et par sekunder etter fant jeg ut at jeg aldri fant den lommeboken full av penger og at jeg ikke var på vei til syden for de pengene. Sånt er kjedelig, men telefonen som ringte veide egentlig opp for det. Noen stemmer er de beste stemmene å våkne til.

Jeg fikk aldri tilbake de klærne jeg glemte på toget, så da var det ikke annet å gjøre enn å kjøpe nye. And so I did.

14. juni 013

14. juni 010

Tilsammen kostet dette 230kr. H&M er stedet å handle i sommer, spesielt hvis de fortsetter slik!

Enig?

G.

27 kommentar to “We’re half awake, in a fake empire.”

  1. Nora Alba Says:

    🙂

  2. Magnuss Says:

    Jeg er enig og du er alltid like deilig!;* ;*

  3. Arman Says:

    Helt enig! Kjøpte kjempemasse sommerklær for noen dager siden på H&M. Kjøpte faktisk den lille shortsen du har på deg der. hahah 😉

  4. katrine Says:

    ja, enig 🙂

  5. Jeanette S Says:

    Finner sjeldent klær jeg liker på H&M :s Men i herreavdelingen så har de mye kult 🙂

  6. Woooord Says:

    Jeg digger H&M, de har utrolig mye freshe klær til en utrolig billig penge! Men jeg bare lurer på; kjøper du på H&M på akerbrygge eller hvor? 🙂

    Keep the good work up dude!

  7. SINNSYKE André Solvang Says:

    http://glasses.blogg.no

    ekke det bilde av deg?

  8. Lise Says:

    Kule klær du har kjøpt deg 🙂

  9. Maria Says:

    hvor mye kostet shortsen ? 🙂

  10. Elin w Says:

    Du er så Søt med stor S 🙂

  11. Bettina Says:

    Du var digg igår 🙂 ææ – sjæl ass maiken!

  12. Leah Marie Says:

    Likte klærene du har kjøpt deg 😀

  13. linnea Says:

    The National!

  14. Hedda Says:

    brunkremgutt1

  15. MonicaBeach Says:

    hvor ligger den h&m’en her a?:D De vi har her borte har ikke noe som de i oslo og det er sinnsykt kjipt.

  16. adriian Says:

    herlig shorts!

  17. Marte S Says:

    Digg solbriller! H&M har jo noe for alle. Og bra er det.

  18. Regine Says:

    enig med det at hm er stedet å handle til sommeren, så er det billig også (:

  19. carropus Says:

    Bra du legger en mørk farge til den lilla shortsen.

    God outfit.

  20. Anette Says:

    Bra outfit, du kledde det 🙂

  21. Ola K Says:

    Du bør kanskje legge ved at den t-skjorten blir ødelagt etter et par runder i vaskemaskinen, din gigant! Hvis man fikk nye klær hver dag og kastet de gamle fra H&M, så hadde det vært smud. Men i lengden funker det ikke, dessverre. Da er det bedre å kjøpe en Dolce skjorte som lever en mannsalder.

  22. Caroline Ulricke Says:

    digg outfit KDEAL:D

  23. Camilla Says:

    Kul tittel, digger den sangen 🙂

Legg igjen en kommentar

