Jeg vant en iPod Shuffle!

Av Danby Choi!

Nå ble jeg glad! Enda mer glad enn det jeg allerede var fra før. I går var jeg nemlig på kino og gjett hvilken film jeg endelig fikk sett? Jo, Engler og demoner. Det var en sykt spennende film, så spennende at jeg ikke har mer negler igjen. Den var litt rar noen ganger, da jeg funderte over rare valg som ble tatt osv men det går vel litt på boken også.

kino 013

kino 018

kino 026

kino 031

Nå drar jeg snart til Oslo. Alexander og jeg skal nemlig gjøre noe veldig spennende og gøy. Vi skal på photoshoot inne i byen med herlige Wictoria. Bildene skal bli brukt til bloggen og for hennes personlige bruk. Resultatet blir sannsynligvis lagt ut her i kveld og jeg gleder meg virkelig til å se hvordan det blir. Opplegget avsluttes med middag ute, før jeg drar hjem og får besøk av en liten keegas som kommer direkte fra Godset.

Dere får følge med i kveld, lover dere?

G.

21 kommentar to “Jeg vant en iPod Shuffle!”

  1. Thomas Says:

    Gratulerer med ny iPod! Ble litt forvirret av bildene. Tenkte først – «Hæ? Er det Kjetil Andre? Han har jo ikke så kort hår» Men fikk jo forklaringen under! Morsomt!

  2. caroline Says:

    personlige bruk? den høres litt pervers ut .. :p

  3. Marie Amanda Says:

    Jaha? 🙂 Haha, hva da? 😛

  4. wictorianart Says:

    Haha! Huff! Mon tro hva jeg skal gjøre med de…?:P

  5. Martin Says:

    Hvorfor redigerer du ALLE bildene dine?

  6. ANYATANYA Says:

    i promise! gleder meg til å se de:))

  7. katrine Says:

    ja, lover 🙂 gleder meg!

  8. Marie Amanda Says:

    Haha, herlig! Jeg får de i morgen, blir spennende å se 😀

  9. wictorianart Says:

    martin, du er stygg.

  10. Jenni Says:

    Jeg er så enig med ‘wictorianart’ , og jeg tror han redigerer alle bildene hans, fordi han eier i redigering 🙂

    OGJA, jeg skal følge med 🙂

  11. Ole Says:

    Hei!
    Random spørsmål, men er solbrillene dine brune eller svarte? 😛

  12. Kimberly Says:

    Gratulerer med iPod! Ja, jeg skal følge med! 😀

  13. wictorianart Says:

    Hvorfor er Martin inne å kommenterer med negative ting hele tiden? Hva er vitsen? Kanskje bare drite i å komme innom sida til Kjetil? Jævla unødvendig!

  14. erle Says:

    Bor du på kolbotn ? 🙂

  15. Grube Says:

    to søte kararer!! wheihååå

  16. Caroline Ulricke Says:

    DIGG
    jeg lover :DD

  17. wictorianart Says:

    Jeg glemte forsåvidt å vise deg japan-albumet mitt XD Men what tha hell!? Tar det en annen gang. Var bare mye fet å se der.

  18. Arman Says:

    Jeg følger med flere ganger til dagen Kjetil, men det visste du vel ? 🙂

Legg igjen en kommentar

