I’ve been shot.

IMG_7781 copy

IMG_7774 copy

IMG_7799 copy

IMG_7640 copy

IMG_7793 copy

Takk til Wictoria som spurte om jeg ville være med på dette, og jeg gleder meg å jobbe med deg igjen!

Hva synes dere?

G.

lank

46 kommentar to “I’ve been shot.”

  1. Nora Alba Says:

    fine bilder!

  2. Henrik Gulliksen Says:

    Bra bilder 😉 Jobber Wictoria med dette eller er det en hobby? ^^

  3. Jenni Says:

    bra fotograf og bra modell!

  4. druoo Says:

    satan i gatan du e neeeis .. :’) :’)

  5. Kristine Says:

    kjempe fine bilder ;D

  6. Anita Says:

    Utrolig flotte bilder!
    Noengang vurdert karriere som modell? Du hadde virkelig passet til det! (:

  7. Isabell Says:

    kjempe fine bilde av deg Kjetil !!
    jeg likte dem virkelig 🙂
    hihi ❤

  8. Hilde Says:

    Såå ekstemt fine var de da ikke.

    Helt vanlige bilder :s

    • wictorianart Says:

      *knis* Du sier bare slemme ting fordi du er sjalu, fordi du nok aller helst vil være i mine sko^^
      Om du mener du kan gjøre det bedre, kjære deg, send meg gjerne en e-mail og vis meg dine talenter. Som du antagelivis ikke har. Ditt eneste talent er vel kjeften din;)

  9. henriette Says:

    jeg synes at du antageligvis er den kjekkeste jeg noen gang har sett! +at bildene var super fine!

  10. Arman Says:

    nice nice pictures!

  11. Karoline Says:

    Flinke Wictoria:) Neste gang har jeg tid til å være med:)

    Se Kjetil, jeg kommenter;) hoho

  12. Camilla Says:

    you are beautiful…;) me like… fine bilder..

  13. Karoline Says:

    evt kommenterer. Jeg kan skrive, jeg lover

  14. Christina Says:

    hothothot!!

  15. katrine Says:

    bildene var super fine! 🙂

  16. Viktoria Says:

    Kjekk kar , fine bilder :p

  17. leser Says:

    På den nye headeren din ligner du på Peter Pan! Ikke at det er noe negativt i det, Peter Pan er kjempe søt 😀

  18. Ann Karin Says:

    Steikje du er nydelig (a)

  19. Silje Marie Says:

    Stilige bilder! Sommerlig header du har fått nå 😉

  20. Christoffer - Oh no, wait! Just me. Says:

    Jævlig kjekk! det skal du ha ja..

  21. Ice Ice Bby Says:

    luv the pics Kjetil ❤

  22. marthefjeld Says:

    sykt fine bilder 😀

  23. Kristine Says:

    Du er seriøst den kjekkeste gutten jeg vet om! No kidding 🙂

  24. Karoline Says:

    Haha, sorry har reist på ferie:P men en gang i august når jeg kommer tilbake:D

  25. Kimberly Says:

    De var utrolig fine! 😀

  26. Stine Helene Says:

    Haha, jeg og venninna mi pleier alltid å sikle så jævlig over bildene dine :p kjekkas!

  27. Kristin Says:

    GUD, så kjekk du er!!

  28. Anette Says:

    Kjempefine bilder 🙂

  29. Karoline S. Says:

    Utrolig fine bilder og ikke minst header ! ^^
    Du er kjempe kjekk altså !

  30. #1 Says:

    kjempefine bilder, hun er flink! liker headeren din :-*

  31. Michelle Says:

    Så fine bilder. Jeg likte forresten headeren din! 🙂

  32. Roshiel Angela Says:

    så fine ! 😀

  33. Karoline Madeleine Says:

    Det der er de fineste bildene jeg har sett ever. Sikkert klisje å si det, men dette har jeg aldri sagt til noen andre før..

  34. Marie Says:

    VIL DU GIFTE DEG MED MEG?!

  35. DanbyChoi Says:

    Liker fargen på håret ditt til øynene dine i bilde 3 og 5!
    Det midterste og det nederste, altså…

    Veldig bra bilder og lys, ja!

    Fine bilder 😉

  36. idachristine Says:

    Veldig fine bilder. Likte spesielt det nederste!

  37. Mari Says:

    satan, kjekk sirru?

  38. louice Says:

    SNYGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

  39. kristine brauti Says:

    helt utrolig at det går an å se så kjekk ut. kjekkere enn Zac.

  40. Linda Says:

    kjekkeste jeg noen gang har sett!

  41. Elizabeth Says:

    Hvor har du kjøpt de solbrillene?

  42. Amalie Says:

    For noen flotte bilder! Blir helt satt ut av å se på de. Skikkelig kjekk!
    Og innleggene dine er virkelig gode 🙂

Legg igjen en kommentar

