Jeg ser på Pokémon.

Jetix is the shit.

Jeg vurderer til og med å kjøpe det nye Pokémon spillet. Har jo alle de andre, faktisk. Jeg føler at alle kan være litt barnslige en gang i blant, det skader jo ikke og så lenge man er alene så kan man jo dra den så langt man bare vil.

Senere i kveld skal jeg vise meg fra min litt barskere side, nemlig vise hvor lite redd jeg blir av å se på skrekkfilm. Jeg skal nemlig se Drag me to Hell etterpå. Noen som har sett den?

IMG_7890 -2copy copy

IMG_7890 copy copy

IMG_7803-2 copy

IMG_7803-23copy

photo / wictoria

Mimrer du også tilbake til barndommen noen ganger ved å se på eller gjøre barnslige ting?

G.

lank

51 kommentar to “Jeg ser på Pokémon.”

  1. MillaBonaqua Says:

    beautiful like always..<3 Du er pen, bare sier det!

  2. marthefjeld Says:

    har hørt at drag me to hell er skikkelig dårlig :p men har lyst til å se den selv da 🙂 elsker skrekkfilmer ;D. Hehe, hvis jeg ikke har noe å gjøre endag kan jeg lett sette meg ned å spille pokemon på game boy. haha 😀

  3. Christoffer - Oh no, wait! Just me. Says:

    Digga headeren.. Ser nesten litt ut som en liten Jungelbok!

  4. marthefjeld Says:

    foresten så elsket jeg den nye headeren din ! ❤

  5. ingrid Says:

    utrolig pene bilder. ikke rart siden bildene er av deg 🙂

  6. Jenni Says:

    Så bra header : o
    men, filmen er dårlig, syns jeg da 🙂

  7. Annaliisa Says:

    I’m afraid of old ladies for the rest of my life because of that movie .
    😛

  8. susannesvendsen Says:

    For noen heite bilder !! Du er skikkelig kjekk, vet du det !? 😀
    Det er kjempe deilig og være barnslig engang iblandt da ^^ hehe

    http://www.susannesvendsen.wordpress.com

  9. Ida Susanne Says:

    nydelig:)

  10. Anita Says:

    Jeg har mimret tilbake til barndommen den siste uken nå med masse gamle, kjente og kjære barnesanger!

  11. JULIE AIDA Says:

    elsker deg finingen. elsker røykbildet, kjente jeg ble litt forelska. minner meg om ole sine *FNIIS* btw; hørt at den filmen er jævlig ekkel, AKA, jeg skal se den med deg, hos deg, under dyna di :(((

  12. Alexander Krag Says:

    sv: Ja, hun er så vakker! 🙂

  13. katrine Says:

    nei, har ikke sett filmen, men har veldig lyst!
    utrolig fine bilder! 🙂

  14. SunnivaE Says:

    fant faktisk igjen de gamle pokèmonkorta mine her om dagen, savner egentlig den tiden;D

  15. Mia Says:

    Røyker du? .. du har en veldig fin blogg og er veldig kjekk 😀

  16. Susanne Says:

    Lekre bilder og SINNSYKT søt header :’DD

  17. Christine Says:

    Elsker bildene

  18. Kimberly Says:

    Det er lov å være barnslig en gang i blant. Det er bare gøy!

  19. Anette Says:

    Såklart mimrer jeg tilbake til barndommen, det er så koselig. I alle fall om du har minner sammen med venner du har hatt hele livet 🙂
    Og headeren din var helt nydelig!

  20. Jani Says:

    på bilde er det svart logg genser fra hm du bruker?:)

  21. Tina Says:

    Så mange fine bilder. Du kler og stå foran kamera. : )

  22. Pernille Says:

    fyfader, kjetil! du er bare for kjekk! 🙂

  23. marnaa Says:

    hoot

  24. henrik Says:

    mimrer tilbake til barndommen all da time, the happiest times 😛

  25. Due Says:

    Oh, Pokémon var fedt! Jeg kan tydelig huske da jeg spillede Pokémon på Gameboy, haha, og Pokémonkort havde jeg da også. 🙂 Det var tider!

  26. Thomas Says:

    Superfin header! Fikk Tarzan-følelse med en gang, haha! 😀 Jeg er egentlig veldig barnslig hele tiden. I bakrus orker jeg ikke anstrenge hjernen så mye, da blir det ofte MTV maraton eller Disney Channel filmer.

  27. Alexandra Says:

    Du har garantert hørt det før, men du er UTROLIG pen!

  28. Maren Joanna Says:

    Ser på barnslige programmer rett som det er jeg 😉

    Likte headeren din! Stilig bilde!

  29. Caroline Ulricke Says:

    ååh, nydelige vipper 😮

  30. sandra elisabet Says:

    Så fine bilder 🙂

  31. stine Says:

    Du er så sinnsykt fotogen Kjetil! Missunner deg. Og ja, jeg elsker og sette meg ned og se en gammel disney klassiker, alltd kos (:

    Må si det igjen, jeg elsker bloggen din! Vet ikke hva jeg skulle gjort hvis ikke du hadde skrevet, du får meg alltid til og smile og det blir jeg veldig glad for :)!

  32. Arman Says:

    Drag me to hell er en av de verste filmene jeg noen sinne har sitt. Slettes ingenting og grue seg til, den er faktisk bare helt tragisk!

  33. mari Says:

    du må være den kjekkeste jeg har sett!

  34. Christine aka DangerouslyDelicious Says:

    Må si meg enig med Christoffer angående header :p Minner en del om en jungel :p Er det Danby Choi som tar alle bildene av deg?

    Og jo, jeg ser på Pokémon hvis den dukker opp når jeg switcher TV-kanaler, men ikke til vanlig. Sist jeg så på det var tidlig i vår et sted.
    Jeg synes kvaliteten på det bare blir dårligere, savner den litt mer klare, og gode kvaliteten som de gamle episodene hadde.
    Eller er det bare rett og slett i mitt hode at bildene jeg har til minner fra episodene, som er så klare? Jeg svaner i vært fall den kvaliteten – uansett om den måtte være virkelig eller imaginer.

  35. Christine Says:

    Jeg elsker også Disney!!
    Har tre CDer med Dinsey’s Greatest Hits 😀

  36. Betzy Says:

    Pokemon er fett! Selv om det er de gamle pokemon episodene som er de kuleste og jeg ikke skjønner så mye av de game boy/nintendo spillene 😛 For ca en mnd siden fikke jeg faktsik pokemon kort i en gave 😀

  37. Anette K. Sørheim Says:

    Fine bilder! 🙂

    Når jeg hører på disney sanger, for eksempel «Løvenes Konge», tenker jeg så sykt på barndommen. Er nesten litt trist å tenke på at tiden går så fort. Tenker på at jeg ikke nøt barndommen mer.

  38. Bjørn Norström Says:

    Kjetil ass 😀

    Men du serr, jeg har Pokemón på mobilen, alle de tre første spillene ;9 Det er jo chill å være barnslig og alltid gøy å ha noe å gjøre på hvis du sitter alene på fly/tog eller noe…

    Love the Header 😀 Det var sinnsykt fresht 😉 og også alle bildene av deg, looking good 😉

  39. andrea Says:

    holy, jeg vil ha deg.. haha

  40. chriistine Says:

    Drit kule bilder 😀

  41. Minna Says:

    Jeg var gærn på å game Pokémon på gameboy da jeg var liten!
    Jeg runda alle spilla jeg hadde flere ganger xp

  42. Sara Says:

    Bildene ble jo råbra da!! :o) Wic er så flink. Hilsen fra Nord 😉

  43. Emilia Says:

    du er sykt pen!

Legg igjen en kommentar

