Har fortsatt mange bilder å vise dere.

Sorry, men ble så fornøyd med mange av bildene!

Dette er vel bare en av mange photoshoots som skal finne sted. Allerede på søndag er en ny shoot avtalt, men det blir en gruppe shoot. Gled dere! I tillegg til bodypaint shooten som skal være i morgen. Jeg har fått Stig til å filme det hele i morgen, så det blir en liten videoblogg i tillegg.

22

IMG_7640 copy

photo/ wictoria

Jeg skal IKKE på Bloggcamp’en like vel til helgen. Både Nora og jeg bestemte oss for å bli hjemme, så desverre så blir vi ikke å se i Kristiansand. I stedet skal vi på VG-lista på fredag for å se Metro Station på scenen. Jeg ville helst unngå VG-lista konserten i år, men når dette bandet kommer som jeg har hørt masse på i det siste, så må jeg bare.

Noen skal dit?

G.

31 kommentar to “Har fortsatt mange bilder å vise dere.”

  1. ingrid Says:

    råfine bilder!

  2. maddiiee Says:

    OH EM GEE, metro station er nok til å bli hjemme for :O

  3. Karoline S. Says:

    Fine bilder, likte spesielt godt det siste! ^^
    Gleder meg til å se mer 😀

  4. Kimberly Says:

    Når jeg hørte Metro Station for første gang, klarte jeg ikke holde meg unna. Digger å høre på dem!:D Du er heldig som får se dem live.

  5. Christoffer - Oh no, wait! Just me. Says:

    Jaa, jeg skal dit! : )
    Hadde vært gøy å møtt dere da.. Take the challenge?

  6. Guro Says:

    Jeg skal til Oslo på dagstid, men vet ikke om jeg orker å bli der til VG-lista-konserten. Den som lever får se 🙂

  7. Charlotte Says:

    Æææh, jeg vil se Metro Station 😦

  8. marthefjeld Says:

    kjempe fine bilder !
    Og ja, jeg skal dit 😀

  9. Waqas Says:

    kjekke bilder .
    jeg skal dit (:

  10. Lene Says:

    Kjekkas hvooor? 😉

  11. danielogmarius Says:

    Hrmf, skuffende at det ikke blir bloggcamp altså!

    Men fine bilder:)

  12. Anette Says:

    Så fine bilder 🙂
    Skulle gjerne dratt på VG-lista konserten, men kommer meg ikke dit. Du får kose deg 🙂

  13. Monica Says:

    jeg tror jeg skal.

    Bildene var kjempe fine:) likte spesielt ett jeg så på bloggen hennes, men det skrev jeg der.
    Hvorfor skal du ha så mange photshoots egentlig? Bare gøy? 🙂

  14. Monica Says:

    …og det var visst headeren din! haha men det du har på headeren er helt fantastisk. Animalistic almost:)

  15. Elin w Says:

    Så fine bilder da:)
    Jeg skal på VG-lista;D

  16. Silje Marie Says:

    Fine bilder 🙂 Kos deg på VG-lista på fredag.

  17. Camilla Says:

    Kule bilder, liker nærbildene! Jepp, skal på vg-lista 😀 Metro station er bra =)

  18. Line Says:

    du , om det e det der vg lista topp 20 opplegge du meine?

  19. Camilla Madelen Says:

    Så utrolig fine bilder!
    bloggen din har blitt utrolig fin også! 🙂

  20. Silje Says:

    fine bilder!

  21. Elise Says:

    Du er KJEKK!

  22. Karoline Madeleine Says:

    Bor ikke i nærheten, bruker alltid å være når det er her i Tromsø, men ikke i år nei, finanskrisa my ass! Men skal se det på tv siden søskenbarnet mitt opptrer.

  23. emilija Says:

    åh, digger metro station(!!!), men tror ikke jeg orler å dra…

  24. Ingrid Says:

    metro station suger live uansettt :-p
    sykt fine bilder forresten

  25. Sandra Angelica Says:

    Kjempe fine bilder! 🙂 så pen du er forresten 🙂

  26. henrietteer Says:

    Du blogger utrolig bra også er du utrolig kjekk 😉

  27. Vibeke Isabell Says:

    Utrolig fine bilder : o

  28. thao t. Says:

    du er utrolig kjekk 🙂 haha. flotte bilder btw

  29. Annalinn Says:

    Herregud du er utrolg kjekk, og ikke minst skjønn. Bildene ble kjempe fine, og bloggen din er super !

Legg igjen en kommentar

