På bassengkanten.

Da er det like før jeg hopper rett uti!

Jeg er i super humør! Sommeren lyser inn vinduet, sjøen lever sitt eget liv bak hustakene og vinden kjøler ned den ellers varme kroppen. Det er to dager igjen av skolen og fram til da skal jeg si hadet til gode og beste venner på skolen før jeg utelukker meg fra alt som har med Ski VGS å gjøre. Føler dere meg?

I morgen skal jeg på bodypaint shoot med Danby, det blir spennende, for jeg lurer på hvordan det skal bli. Alt sammen, selvfølgelig, kommer ut her på The Giant!

kjetil

Men nå venter vannet på meg, hører det plasker og roper på meg!

G.

14 kommentar to “På bassengkanten.”

  1. Vebjørn Says:

    Stilig header, den kan du beholde litt no :-p

  2. Kulekamilla Says:

    Liker den nye headeren 🙂

  3. Marte S Says:

    Den nye headeren er super!

  4. Jenni Says:

    wohoo, kos deg 😀

  5. Carolinek Says:

    Enig med de andre over her; Utrolig stilig header ! 🙂

  6. CATHRINE Says:

    Da er vi to som er i super humør :-DDD

  7. wictorianart Says:

    Å så morro at dere skal ha bodypaint shoot^^ Gleder meg til å se resultatene!

  8. Guro Says:

    Nice header!

  9. Lene Says:

    WOW! Den nye headeren er sinnsykt DIGG! ;D

  10. Anette Says:

    Kos deg ^^ Kan jo bli morsomt med bodypaint shoot 🙂

  11. Stine-Marie Says:

    du er så heit!

  12. JAN Says:

    <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<hei gutter jeg traff jan på London i kveld, od nå e5r jeg hos han-
    Som sover, men heg erklar.. Jippi gytter, dedtte er fun..

  13. JAN Says:

    litt stein.men…

  14. JAN Says:

    Dere er nydelige gutter

Legg igjen en kommentar

