Drag me to hell.

Vi tok en sjanse, men det var verdt det!

Jeg har hørt såå mange si noe dritt om denne filmen, men etter jeg har sett den med mine egne øyne så skjønner jeg at mange av dere ikke har helt greie på min film smak. Sam Raimi er en av de få filmskaperne jeg virkelig liker og han klarte det nok en gang med hjelp av Raimi nr 2. Etter jeg så traileren, så den helt grei ut, typisk skrekk film, men jeg visste at det skjulte seg noe mer bak det hele.

Hvis man liker gamle ekle damer som sleiker trynet til folk uten gebiss og ekle mark som flyr ut av kjeften til en ekkel dame og inn i kjeften på en deilig dame, så er dette filmen man bør se. Sykeste, mest freaky og morsomte filmen jeg har sett på lenge. Verdt å se hvis du ikke kaster opp av litt slim, nam nam.

drag_me_to_hell

Nå kom jeg nettopp hjem fra en lang dag med masse sminke. Shooten gikk bra, selv om det ble mye tid til sminke og veldig lite tid til shoot. Opplegget gikk ut på at statuene (oss) skulle stå på den røde løperen og ønske gjestene velkommen til boklanseringen på Make Up Artistskolen. Så fort regnet kom, så gikk vi inn og menget oss med gjestene, selv om det var vanskelig å bli tatt seriøst når vi så ut som noen uttysker. Gøy var det! Nå er jeg hjemme med Aleks, en stor Pepsi Max, en pose surmix og Entourage. Kos dere i natt.

Bilder og film kommer i morgen!

G.

7 kommentar to “Drag me to hell.”

  1. Nadda/Marykeds Says:

    ÆSJE FILMMMM!!!! bra at det gikk bra 🙂

  2. CATHRINE Says:

    Aaa den filmen skal jeg se :-D!!

  3. -- tone Says:

    uææ, jeg fikk klumper i halsen av å bare lese anmeldelsen din av filmen ; o Jeg har virkelig ikke tenkt å se den filmen, haha : )

  4. Viktoria Says:

    Å! Akkurat sånn filmer jeg liker! Denne må jeg virkelig se! 😀
    Gleder meg til film & bilder!

  5. caroline Says:

    kult, vil se den :p

  6. Kulekamilla Says:

    Er ikke så fan av skrekkfilmer, så trur jeg dropper filmen 😉

  7. Hilde Says:

    Gleder meg til å se bilder! 😀 Bloggen din er amazing.

Legg igjen en kommentar

