Takk Daniel og Marius

Når jeg sjekket statistikken i dag, så fikk jeg en liten overraskelse.

Jeg hadde fått veldig mange treff fra en artikkel fra side2.no og det forundret meg litt! Da jeg klikker meg inn så kommer den en artikkel om Daniel og Marius. Grunnet til at jeg var linket fra denne siden var på grunn av at disse to gutta hadde anbefalt min blogg blant deres 3 favorittblogger.

Tusen takk, dere er flinke til å gjøre meg glad!

IMG_7694 copy

Nå drar jeg snart i bursdagen til Abel. Skal bare gjøre meg klar. Det ble visst ikke noe VG-Lista på meg likevel. I morgen drar jeg som sagt til Kragerø med Nora Alba, Markus, Ingvild, Andreas og Alexander Haugaas. Det skal bli deilig å komme seg bort fra samme gamle Oppegård nå som ferien har ankommet. Gleder meg vilt!

Hva gleder du deg mest til i sommer?

G.

10 kommentar to “Takk Daniel og Marius”

  1. c Says:

    Hvor i Kragerø ?

  2. Christine Says:

    Å komme meg langt unna Norge 😀

  3. Jenni Says:

    Du må kose deg, da 🙂
    gleder meg mest til jobben på mandag 😀

  4. Marte S Says:

    Gratulerer! Du fortjente det!

  5. Anna Says:

    Skal på Hove konsert på Tirsdag med bestevennen min!

  6. mariablarsen Says:

    skulle ikke den konkuranssen om header og logo for oslo street dance kåres den 15 juni? hvem vant? :p

  7. Nadda/Marykeds Says:

    c.a.n.a.d.a
    kos deg i k-town btw

  8. JULIE AIDA Says:

    den gang da, hver gang når ;)))))***** (når jeg sjekket sta….)

    hahahahea den føflekken savner deg tror jeg

  9. Emilia Says:

    gleder meg til sommerdagene med sool og chilling på stranda med venner :))

  10. danielogmarius Says:

    Er rett og slett din fortjeneste:)

    Så koselig at du ble glad da=)

Legg igjen en kommentar

