Hvalvild, rundvild, spinnvild og cruella de vild.

Da sitter vi på terrassen i Kragerø.

Andreas har lagt seg i sengen, Markus la seg på sofaen, Ingvild snek seg inn i senga ved siden av Andreas, Nora og jeg bærte Markus inn i sengen sin, kledde av han, gikk ut og satte oss, Markus kommer løpende ut seende ut som froskvild. Ja ok.

Nora er blekvild.

Tenkte jeg kunne legge til noen av bildene Nora tok idag. Fordi hun er digg.

Picture 013

Picture 011

Picture 081

6 kommentar to “Hvalvild, rundvild, spinnvild og cruella de vild.”

  1. Thomas Says:

    Jeg bare må vite hvor du har kjøpt solbrillene du bruker i bildene som Nora Alba postet 20. Juni. 🙂 De er dødskule!

  2. wampi Says:

    du glemte et par, haaandsome

  3. Emilia Says:

    hahaha, morsomme bilder

  4. MartheRoed.ipublish.no Says:

    hahah:P

  5. Madelen Er Pen Says:

    Haha! liker den skrivemåten, det gjør sånn at jeg kan animere egne bilder inne i hodet mitt av hvordan det ser ut.

  6. Karen Anna Says:

    haha, du skriver på en morsom måte :p
    lol, gøyale bilder 🙂

Legg igjen en kommentar

