Update fra bæssen.

Andreas rapa Ingvild i kjeften. Hun smakte på det. Nora sitter bakerst i bussen og gjemmer seg for alle stalkere som elsker bloggen hennes. Markus henger på Gaysir. Jeg får kjeft av han som aldri har hørt om rettetang fordi jeg dansa.

Takk.

G.

6 kommentar to “Update fra bæssen.”

  1. Hilde Says:

    lol

  2. Tea Says:

    Takk for i går 🙂 Dere for kose dere og ikke savne meg for mye ;*

  3. trinegrung Says:

    Gud for et flott bilde i headeren din! Sønnen min sa: GUD FOR ET NYDELIG BILDE MAMMA!
    Tatt det selv? Kos deg på Blogcamp-kommer til neste år jeg 🙂 Flyttet bloggen min til wp igår og jammen kom jeg inn på topp første dag. Kult 🙂

  4. Nadda/Marykeds Says:

    Haha

  5. Vibeke Elisabeth Says:

    Ja, det er faktisk et flott bilde 🙂 Hvor har du fått det tatt?

  6. Karen Anna Says:

    Hahah 😀
    Du er forresten sinnsykt pen, elsker det bildet på headeren din :- )

Legg igjen en kommentar

