Jeg sov ute i natt.

De få timene jeg sov.

Hvorfor sove når man heller kan sitte oppe å finne på mange nye navn som slutter på «vild» til Ingvild? Våknet opp til Markus sine kulyder og Nora sitt forsøk i å rydde bordet ute, men det nyttet ikke. Vi er vel alle litt slitne etter i går, men vi er mer klar for en bra dag i dag. Solen skinner og utsikten fra terrassen er 5 ganger så fin nå som den var da vi kom i regnværet/overskyet.

Kjøleskapet gikk fra fullt til halvfullt i går kveld og vi får se om vi klarer å tømme resten i kveld. Viktig at vi nyter det mens vi er så heldige å være her. Leiligheten vi sover i er knall fin og beliggenheten gjør det hele perfekt. Kos dere hjemme eller hvor dere nå enn er i verden.

Picture 067

Picture 113

Picture 167

Ser det koselig ut?

G.

23 kommentar to “Jeg sov ute i natt.”

  1. becca Says:

    sover dere på SPA-hotellet i Kregerø? 🙂

  2. Sigurd J. Linaae Says:

    Digg leilighet!

  3. c Says:

    jeg har to hytter der, kragerø golfpark :p skal dit i morgen

  4. trinegrung Says:

    Ser ut som du nyter livet….NICE! Takk for kommentar…toppen? På WP? Allerede etter to dager…hjelp er det mulig? Hm…kjekt da! Smask i panna vakre gutt!

  5. Vibeke Elisabeth Says:

    Det så kjempefint ut:) Deilig å komme seg litt ut og kose seg kan jeg tenke meg!

  6. Emilia Says:

    så og virket uutrolig kos 😀

  7. Mari ¤¤ Says:

    Strøken leilighet da 😀

  8. Kimberly Says:

    Det så drit koselig ut der!:D

  9. amanda s. Says:

    herregud, så fint!

  10. L Says:

    Hvem sin leilighet er det? Betaler dere mye for den? så skikkelig digg ut

  11. Anette Says:

    Herlig leilighet!

  12. T Victoria Says:

    Headeren minner sykt mye om twilight, nam ❤

  13. Thomas Says:

    Herregud så fint! Kan nok ha vært billig, men det det ser ut som det er så sinnssykt verdt det! Jeg spør igjen, i et innlegg hvor det er litt mer relatert – Hvor har du kjøpt brillene?

  14. Thomas Says:

    Haha! Kan nok ikke* vært billig. Fikk litt feil betydning og må nesten rettes. Beklager!

  15. Benedikte Guribye Olafsen Says:

    Du er hoot

  16. Arman Says:

    Det så superdeilig ut. Jeg misunner dere ..

  17. Martine Elise Says:

    Fæen. Det så digg ut. Enjoy 😉

  18. Vivian Says:

    noen har faket deg på nettby, søk på lovertoy

  19. Vivian Says:

    og keeg11

  20. carropus Says:

    Jeg bor en time ifra kragerø! 😀

  21. thea Says:

    hei 🙂 hvor kan jeg få tak i sånne briller som du har? 🙂

  22. Karen Anna Says:

    Det så sinnsykt koselig ut der :- ) Flott leilighet!
    Du må kose deg skikkelig da 😉

Legg igjen en kommentar

