Hei, fake nettbyprofiler.

For det første, så hater jeg nettby.

Det var ikke noe for det andre. Jeg synes det er litt gøy at det er noen ekle gutter som tar bildene mine og bruker de selv. Hvorfor gjør de det? Det som er mest disturbing er at sikkert noen av dem er på underage hunting quest. Kan ikke nekte for at jeg tar det som et lite kompliment, men når de utnytter bildene mine for å flørte med jenter som ikke har anelse om hva skjer, da blir jeg litt redd.

lovertoy

keeg11

keeg11bilder

Jeg er visst keeg og en lovertoy. Deilig.

G.

17 kommentar to “Hei, fake nettbyprofiler.”

  1. Anette Says:

    Off, skjønner ikke helt hvorfor noen finner på og gjøre sånne ting.

  2. Ole Hofsøy Says:

    Ekkelt da! Tenk på alle jentene som kan bli lurt av de! Jaja, de som har de profilene er vel bare veldig sjalu på utseendet ditt da;)

  3. Karoline Says:

    Du kan faktisk anmelde de!

  4. Karoline Says:

    Btw ELSKER jeg den nye headeren din!

  5. helene Says:

    hahaha, er liksom keeg gay? 🙂
    koz

  6. henrik Says:

    hahaa, saken er jo også at de tar bilder fra deg nylig, så de følger altså med på bloggen din 24/7 og ^^

    noen sneaky folk

  7. Julie Says:

    Rart at det kun er bilder som er på bloggen din og face da. Følger visst med på den de òg. Enten så er de så stygg at de ikke tør å ha bilder av seg selv, ellers så er du deres største forbilde ;p
    Anmeld de! : )

  8. Aina Says:

    haha, sikkert sånne gammle grisekaller som sitter bak skjermen der med bildene dine.

    Hadde anmeldt de om jeg var deg 😉

  9. Mariann Says:

    hahaha! ta det som en kompliment:P

  10. Den vikelige anonym Says:

    fyttirakkern for en kløne.

  11. marthefjeld Says:

    haha uff så tragisk. men se på det positive, med tanke på at det er så mange som lager fake profiler med bilder av deg, sier det litt om hvor kjekk du er 😉

  12. #1 Says:

    anders-alexander, den var ny!

  13. Vegard Heggem Says:

    latterlig at folk gjør slik!

  14. Lina Says:

    bra du reagerer på det iallfall 🙂 og jeg må få lov å komme med et kompliment : du er en utrolig pen gutt!

  15. sandra elisabet Says:

    Hoff da, så tragisk !

  16. Ann-Kristin Says:

    Du er deilig da! ;D

  17. Karen Anna Says:

    Herregud. Fake profiler er så lame.
    Men du burde jo egentlig ta det som et kompliment da, siden du er skikkelig kjekk, hehe! :- ) Men uansett så burde man ikke lage fake profiler :S

Legg igjen en kommentar

