Nora, jeg er ikke slem..

Jeg er snill!

Vi kom nettopp inn etter en koselig båttur inn til Kragerø. Koselig i den forstand at jeg virkelig har savnet å kjøre båt og det å være på havet. Jeg er glad for at Markus inviterte meg med hit sammen med de andre digge menneskene.

Vi fikk handlet inn litt mer mat og drikke, ekstra med jordbær og vannmelon som vi skal kose oss med i solen i morgen. Nå skal vi nemlig inn til Kragerø igjen, for vi skal ut å spise. Det har nemlig ikke vært mye ordentlig mat her i leiligheten de siste dagene. Her snakker vi grandis og brødskiver med ost.

Skal ikke nekte for at drama har funnet sted her, men vi har hatt det veldig gøy hittil. I går var Andreas ute og løp naken, Nora og jeg gikk catwalk på taket i baris, Ingvild Dritavild Hvalvild Dassvild spankulerte i bar overkropp et par hundre meter og poserte foran noen gamle menn og Markus flasha ned mot resepsjon og sa «Kom å ta meg!». Litt sprell må skje.

Picture 321

Picture 302

Picture 296

Dere får onanere litt til mine flotte bilder i mens. Ikke i mensblod, men i mellomtiden. Takk.

G.

16 kommentar to “Nora, jeg er ikke slem..”

  1. Jenni Says:

    HAHA yess noe nytt jeg kan onanere til!

  2. Jenni Says:

    HAHA yess noe nytt jeg kan onanere til <3<\33<333<3

  3. emilija Says:

    hahahah, døde av den siste setningen!

  4. martine Says:

    Herregud, den siste setningen slo ann! Lo så jeg tissa på meg!

  5. Emilia Says:

    hahha, hørtes morsomt ut 😀

  6. elisabeth Says:

    Digger designet ditt 😀

  7. marthefjeld Says:

    hørtes koselig ut 😀
    haha, morsom du xD !

  8. wampi Says:

    jeg savner dere 😦

  9. trinegrung Says:

    Dropper onanering…da må du vise mer hud…hahahahahahah 😉 Du er ikke sann!

  10. Kristine Says:

    fyy faaaaaaaaaaaaaaen du er den deiligste gutten jeg noen gang har sett! shit! Du burde seriøst bli modell. Høres ut som den verste fjortisen men det kommer rett fra hjertet! Hvorfor er ikke du på topplisten?! 😐

  11. Line Says:

    Headeren din er utrolig stilig. Den ser på en måte litt surealistisk ut. Jeg elsker det ;D

  12. wictorianart Says:

    Haha! Idiot!:P Den var ikke helt forventa den siste kommentaren der! *knis* Tullegutt!

  13. Thomas Says:

    Haha! Dette var morsomt å lese. Fikk lyst å gjøre noe morsomt selv når jeg sitter her og leser. Blir nok mye sprell om noen få uker da jeg reiser til Ios! 🙂

  14. Onani Onana Says:

    Fy faen jeg kom over hele Pc’en når jeg så deg første gang… Du er digg x 4

  15. Karen Anna Says:

    hahah, masse sprell dere finner på da :p men men, man er jo bare ung en gang ? (a) hehe.
    lol, du skriver så masse gøy xD

Legg igjen en kommentar

