ut på tur

Tror dere vi hadde det gøy eller?

G.

12 kommentar to “ut på tur”

  1. Kim Says:

    Jeg går ut ifra alkoholkonsumet var ganske høyt ut ifra den videoen der :p

  2. Young cesar Says:

    det då ut til at dere hadde det kjempe morsomt på Kragerø =)
    hvor har du kjøpt den feete genseren ?

  3. Chef Says:

    haha jeg dør

  4. Nicoline Says:

    EHEAHEA SØTE! Ingvild sitt smil er priceless ❤

  5. Jenni Says:

    hahahahahahaha!

  6. Lille Caroline Says:

    Hahah, jeg dør av håret til markus på slutten :p

  7. Arman Says:

    Ja , jeg tror virkelig dere hadde det gøy ;D

  8. Halvorsen Says:

    hahahahahahahahahahahahah!!!!! serr!!! latteren til han på slutten! jeg falt ut av stolen min!!

  9. Karen Anna Says:

    hahah, så sykt genialt xD ser ut som dere har det gøy, ja :p

Legg igjen en kommentar

