Jordbær og hvitvin.

Det er sommer det.

Jeg må innrømme en liten ting. Jeg har vært på skolen idag. Måtte nemlig levere noen bøker i tillegg til å bytte lås til skapet mitt, fordi jeg har mistet alle nøklene som finnes til den låsen. Ja, jeg er surrete.

kragerø1

kragerø2

kragerø3

Savner Kragerø. Men det hjelper litt at solen steker mer enn noen gang på lenge her hjemme nå. Sommerferien har virkelig begynt, jeg kjenner det på kroppen. Da gjelder det bare å få energi nok til å utnytte den til det fulleste. Planene mine består av å stå opp til en rimelig tid hver dag, løpe meg en tur etterfulgt av litt styrketrening, spise sunt og godt som mye frukt og salat og spare mye av sommerens festing til Hersonissos-turen vår. Jeg vet at jeg kan klare det, jeg må bare motivere meg godt nok for det lønner seg in the end.

Har du planer om å ha en sunn sommer?

G.

10 kommentar to “Jordbær og hvitvin.”

  1. marthefjeld Says:

    har faktisk det ja 😉 blir nok endel jogging. må jo prøve å holde seg litt i form vettu, uansett hvor mye man har lyst til å bare stappe i seg minst 5 is om dagen 😀

  2. Viktoria Says:

    Jeg jogger og danser annenhver dag i sommer! Så det blir nok det sunneste jeg gjør i sommer, spiser alt for mye usunt. Dessverre..
    Kos deg i dag! 🙂

  3. Anette Says:

    Har store planer om å ha en sunn sommer, og jeg tror jeg vil klare det også 🙂
    Hvis man vil, får man til ^^

  4. adriian Says:

    «hvis man vil, får man til», det motiverer det! Sommern skal bli herlig etter i dag, for da kommer headsettet tilbake til min verden, som betyr at jeg skal jogge i dag! 😀

  5. Trude Says:

    Jeg skal prøve, holde meg til deg jeg pleier og det med å spise usunt bare i helgene..hihi, ha en fin ferie!

  6. norstrom Says:

    Haha, jeg har planlagt en sunn ferie jeg og 😀 Må bare finne Ipoden min først, kan ikke jogge uten den 😉

  7. Caroline Says:

    Hadde ingen planer fram til nå! Etter som du spurte, fikk det meg til å tenke meg om 🙂 Takk!

  8. Emilia Says:

    planer om frukt og is for min del 😀

  9. Karen Anna Says:

    haha, sommeren min blir nokk ikke sånn. jeg lever omtrent på godteri, sitter bare i sola , eller på dataen, og jeg er alltså ikke sunn xp men men.

  10. ingrid Says:

    ikke i det eletatt, skal spise akkurat det jeg har lyst på. GO HØY FORBRENNING OG JOGGING!

    Og til det med låsen; prøv kodelås :’D

Legg igjen en kommentar

