Can’t wait to meet you Bruno!

Kom over denne typen her i går.

Hørte at Cohen skulle komme ut med en ny film, men ikke hvordan den skulle bli. Etter jeg så denne, så døde jeg. Gleder meg villt til å se den for tror og håper den blir like bra eller bedre enn Borat. Sacha Baron  Cohen er vill, skuffer aldri.

Gleder dere til å se den?

G.

11 kommentar to “Can’t wait to meet you Bruno!”

  1. Liette Says:

    gjett om! hører den er bra

  2. amanda s. Says:

    oh my, haha xD gleder meg!

  3. Line Says:

    😀
    can’t wait to meet ‘you’ (a)

  4. marnaa Says:

    HAHAHAHA fy faen jeg glede meg 😀

  5. katrine Says:

    ja 😀

  6. VildeSN Says:

    Jeg skal definitivt se den!

  7. Vebjørn Says:

    Yees, den skal sjåast! 😉

  8. jarl Says:

    Ja! Kommer til å le meg ihjel!;p

  9. Hj Says:

    Jeg lo meg i hjel av Borat, og for å være helt ærlig ler jeg av den hver gang jeg ser den, og blir aldri lei! Håper denne blir minst like bra.

  10. Aurora Says:

    Ja, gleder meg til den kommer ut. Ser kjempe morsom ut! 🙂

  11. Linda Marie Says:

    Sacha Baron Cohen, nr.1! Trodde ingenting skulle slå Ali G, men så kom Borat, og nå denne homofile fyren? Yes!

Legg igjen en kommentar

