Eksamens fail.

Stryk, skyt meg.

Sinnsykt ufortjent. Jeg jobbet hardt, får 4 i faget og så stryker jeg på eksamen. Man mister litt av livslysten sin, må jeg innrømme.

Solen steker, mens jeg sitter inne og kjeder meg. Hvorfor gjør man sånn? Her satt jeg i går og snakket om motivasjon og viljestyrke. Ut å trene, spise sunt og sole meg. Hvorfor ender jeg opp med å gjøre det omvendte? Eier jeg så lite viljestyrke? Trenger et lite spark bak, så vet jeg at jeg kommer meg ut.

Å nei, jeg måtte rydde rommet også.

4

5

Jeg er glad Kragerø-turen ga meg en fin start på ferien, for hvis starten hadde vært slik jeg har det nå, så hadde ferien sett mørk ut. Hei Anti-depressiv.

Dette er vel et av mine første emoinnlegg. Men tro meg, det forblir det siste!

G.

39 kommentar to “Eksamens fail.”

  1. Chef Says:

    stakkars : ((

  2. :) Says:

    Jeg vet det er kjipt å høre det nå, men ikke gi opp! Du må ikke ødelegge den gode tiden foran deg bare pga. denne karakteren, faktisk burde du se på det som et mål at neste år skal du være mye bedre:D Du har en lang sommerferie foran deg hvor du sikkert skal være med venner osv. og da vil du sikkert glemme dette! Ha en fin dag!

    Peace

  3. Silje Says:

    alle har sine emo innlegg i blandt:) Det kommer til å gå bra, er bare å stå på neste år, hvis du må ta eksamen på ny:)

  4. Tea Says:

    sol, brownies og jordbær neste uke? 🙂

  5. Stine Helene Says:

    Jeg ble også skuffet over eksamenskarakteren, men som de over meg her sier, så er det rett og slett bare å legge det bak seg, NYTE sommeren gi litt faen akkurat nå, også gjør du det om til motivasjon neste år. Jeg vet i hvert fall at jeg skal gjøre det MYE bedre neste år kun pga. de 2 ræva eksamenskarakterene jeg fikk som ødela HELE snittet mitt. Bitter, jeg nei? :p

  6. Nadda/Marykeds Says:

    NESTE ÅR, LUNDSTEIN, NESTE ÅR! det går så bra:)

  7. katrine Says:

    så utrolig fin header du har fått! 🙂

  8. Signe Says:

    Jeg stod! hihi 😀

  9. Karoline Madeleine Says:

    Drit i det som har skjedd, se på det nye som kommer! 🙂

  10. tinalien Says:

    Uffda, skjønner at du ikke har humøret på topp nå! men om du må ta igjen den eksamenen, tenk »denne gangen her skal jeg gi alt og virkelig klare det» stå foran noen venner og øv deg, det hjelper.
    men nå er det jo sommerferie, sol, is, bading, venner osv! glem skolen akkurat nå så du får tatt deg en ordentlig pause fra den dritten og nyt sommeren, så kommer du nok sterkere tilbake og står på eksamen. : )

  11. Julie Says:

    Fine bilder av deg (:

    Og som de over her sier, gi faen i skole nå i sommer, legg det bak deg og gjør det bra til høsten istede! Du kommer til å miste gleden med sommer hvis du skal tenke på skole hele tiden. Life goes on : )

  12. Anette Says:

    Synd det ikke gikk som du ønsket på eksamen. Det er veldig kjipt når en får den meldingen. Men du får bare tenke på alt annet enn skole nå i sommer og kose deg mye 🙂 Så kommer du sterkere tilbake etter skolestart.
    Stå på 🙂

  13. wictorianart Says:

    Det eneste du kan gjøre kjære er å ta deg selv i nakken og bare drite i det negative. Skjit i det!:P Så bare bestemmer du deg for at du skal ikke sitte å være negativ å sur, du som ellers er så glad og positiv. Prøv heller å tenk gjennom om du har fått noe ut av å stryke? NOE, jeg pleier alltid å finne minst en positiv ting i noe negativt! 😛

    Det dummeste man gjør er å henge seg opp i ting man ikke kan gjøre noe med. Se fremover, ikke bakover!:D Gleder meg til photoshooten!:D

  14. hun der Says:

    du har så intense øyne..

  15. Mona Says:

    Hei! Proff blogg da!
    hvilken fag? matte?
    Du er ikke den eneste i hvert fall, hadde jeg vært deg hadde jeg klaget. Du har jo ingenting å tape;)
    også tar du eksamen til høsten, så er du ferdig med det. Nå kan det jo ikke gå dårligere neste gang, og du stryker garantert ikke to ganger heller. Man lærer jo veldig mye av å ha eksamen/tentamen. Du burde klaget og bedt om å få se besvarelsen din, kjipt da men…
    Lykke til!
    Hilsen Mona
    (som er ferdig og bestått på vgs:D wee)

    • GiantLundstein Says:

      Mona: Tusen takk!
      Strøk i både matte (ig) og fransk (stryk). Er som du sier, man kan jo nesten ikke stryke to ganger, så kommer til å jobbe ræva av meg nå til høsten ikke bare for å stå men for å prøve å gjøre det bedre enn tidligere. Skal også sende inn en klage, fordi siden jeg fikk så dårlig karakter som 1 så vil jeg gjerne vite hvorfor.

  16. silje Says:

    Heisann !:D
    Du er en utrolig bra blogger !
    elsker og lese bloggen din , og gjør det hver dag!;D
    Måtte bare fått sakt det !
    Stå på videre 😀
    bloggen din er konge 😀

  17. Frida Says:

    stryke på eksamen? skal godt gjøres!

  18. Frida Marie Brenno Says:

    ææ, du er digg vet du det ? (aa’
    haha. vet det ikke har noe med innelegget å gjøre, men følte for å si det. bra blogg å ! : D

  19. Linn Says:

    Huff. Det va synd.
    Æ hadde matte eksamen og fikk 2! Har 4 i faget fra før. Helt sykt. Sensorene har vært altfor strenge. Vi i klassen følte alle at det gikk greit og æ va bombesikker på å få en 4`er. Og det e flere æ kjenner som strøyk.
    Å nu har alt det bare ødelagt snittet mitt så æ ikke kommer inn på skole.
    Eksamen e no herk!

  20. Iselin Says:

    to utrulig fine bilder av dæ hvertfall 🙂

  21. Henriette Says:

    Eksamen er kjipt. Man kan få stryk eller 6, alt etter hvilket fag man kommer opp i . Jeg fikk 4 på naturfags eksamen, men 6 på norsk. Og til norsk eksamen jobbet jeg ikke litt engang, i forhold til naturfag.

    kjempe fint outfit btw.

  22. Sara V Says:

    Jeg kan si at du virkelig ikke er den eneste som har strykt på eksamen i år. Det var veldig mange som lå på en femmer i norsk, men på eksamen så fikk de bare 2’er. Men det var også en del som fikk stryk.

    Det var vist veldig strenge sensorer i år. Noe som er helt idiotisk. Dette var da altså snakk om norsk, hva hadde du ? 🙂

  23. Siri Says:

    Fin blogg du har:) jeg strøyk også på en eksamen.. utrolig kjedelig, men håper klagen går igjennom! ha en fin ferie:)

  24. vilde celine Says:

    Du er jævlig digg! bra blogg også btw 🙂

  25. Emilia Says:

    så kjipt med ressultatet :/

  26. Maja Landstad Says:

    Kjempe Fin blogg 🙂
    Kjempe Fin Gutt også ^^

  27. cecilie Says:

    Fy søren du er syyykt pen 🙂

  28. G Says:

    er 4’er er ikke verdens undergang – tenkt positivt 🙂

    btw, elsker outfit’n din!

  29. madelen Says:

    Hei<3 jeg er en 15 år gammel jente, jeg likte siden din veldig godt 🙂
    og jeg har et spørsmål er du bare deilig eller er du homo?
    Klem madelen<3

  30. Sandra Says:

    damn hot

  31. karoline Says:

    heisann 🙂 jeg kom akkurat over bloggen din, og elsker den allerede.
    Men har du hytte på spa hotellet i kragerø ? der bor nemlig jeg, hehe

  32. May Linn Vestbø Says:

    Satan så fine øyer 🙂

  33. a Says:

    Veldig konstruktivt sagt; Eksamen suger bigtime, eh. Men ja, vi så på norsk hovedmål at det var veldig geografisk betinget hvor gode karakterer man fikk, og hvor mye man gikk ned. Dessuten fikk vi også høre at det var frivillig å møte opp på sensorveiledning, og at mnge av sensorene vat usikre på hvordan de skulle vurdere etter kunnskapsløftets krav. Særlig i norsk. Veldig lite motiverende…

    Det er sikkert kjipt å høre det, men du bør være glad du strøk i andre og ikke i tredje, så kan du ta opp fagene mens du fortsatt er elev ved skolen og stadig få førstegangsvitnemål. Lykke til!

Legg igjen en kommentar

