Michael Jackson er D.Ø.D

Nå fikk jeg en klump i magen.

Så nettopp på America’s Best Dance Crew hvor det var Tribute til han pga 25 års jubileumet til Thriller. Jeg digga hvert sekund av det og jeg fant ut hvor utrolig han egentlig er. Dette er utrolig trist, virkelig.

Så klart så ville nok ikke MJ fått det veldig til videre, men det er trist med tanke på alt han har oppnådd i løpet av det suksessrike livet sitt.

m

photo/VG

Det var ikke fortjent. Synes du det var fortjent?

G.

47 kommentar to “Michael Jackson er D.Ø.D”

  1. wictorianart Says:

    HUff:( Nå ble jeg lei meg…:(
    Han er et musikk og danse geni! Mener var:(…….

  2. Marius Says:

    Altfor trist:(

  3. Daniel Says:

    Forferdelig trist 😦 Ikke fortjent i det hele tatt nei.. Tenk hvor vanskelig han har hatt det i det siste..

  4. Cathrine Says:

    Fortjent, nei? Herregud, mannen var et musikalsk geni – virkelig fantastisk.

  5. Thomas Says:

    Fortjent? Det er vel ikke mange som fortjener å dø?

  6. marthefjeld Says:

    absolutt ikke !
    Elsker musikken han, og har alltid gjort det.
    Dette er en tragedie spør du meg 😦

  7. ingrid Says:

    ingen fortjener å dø. han har oppnådd så mye. dette var utrolig trist ..

  8. Anette K. Sørheim Says:

    Har aldri likt han noe særlig, men herregud.. Det er helt sykt. Selveste Michael Jackson som alle vet om, er DØD! Rart… Trist… Rart.

  9. Marthe Says:

    Hørt om kildekritikk ? Det står at det er usikre kilder.

  10. Carl Heuch Says:

    Vil bare si at dette er UBEKREFTEDE rykter! Han er ikke bekreftet død. Pluss at du mangler en . etter siste D.

    Så stfu og håp på det beste. 😉

  11. tonjemoss Says:

    jeg er sjokkert, rett og slett!

  12. malmen Says:

    ingen fortjener å dø men lættis at alle på facebook skriver i statusen «han er død! » han er ikke dø alikavel , «jo the KING er død!!» LOL

    hva skjedde? satt han luften fast i den lille nesa si?

    min status på FB: «wow, skjedde med stemningen her? WHO DIED?! » HAHAH!!

  13. anitasverden Says:

    Som skrevet tidligere, det er vel svært få som fortjener å dø. Uansett hva denne mannen måtte ha gjort av gærne ting, så skapte han jo genial musikk.

    • GiantLundstein Says:

      anitasverden: så klart er det ingen som fortjener å dø, men det er veldig delte meninger om mj, blant annet for de tingene han har blitt beskyldt for. men jeg mener at skulle fortsatt å leve en del år til. han skulle jo ha comeback turné nå for christ sake.

  14. Camilla Says:

    det er helt forferdelig! jeg var en sto fan av MJ! kan ikke annet en å gråte, er så leit!! jeg fikk helt sjokk, å det er sykt at han er borte.. men kanskje det var det beste for han, siden han var syk.. men kan ikke annet en å være lei meg..

  15. Guro Says:

    Ingen fortjener å dø, så jeg er litt uenig i formuleringen din. Men jeg forstår hva du mener, så ikke ta det ille opp 😉

    Egentlig så kunne jeg ikke brydd meg mindre om han er død eller ikke. Men jeg synes det er morsomt med alle som tar av på twitter/blogg/face, og som forandrer status hvert tiende sekund.

    Jeg vet ikke hva jeg synes. Jeg har aldri hatt noe forhold til Michael Jackson. Han har oppnådd mye, og gjort mye av mindre positiv karakter. Men siden jeg aldri har kunnet særlig mye om ham, trekker jeg ingen konklusjoner. Men det måtte jo skje en gang. Og det ble nå.

  16. Camilla Says:

    jeg syntes dette er helt forferdelig, fikk helt sjokk når jeg fikk vite det.. Kan ikke gjøre annet en å gråte..Jeg var en stor fan av MJ, og kan ikke forstå at det har skjedd.. Kanskje det var best sånn, siden han var syk. Men forstår det fortsatt ikke, han fortjente virkelig ikke å dø nå.. Men han fikk i hvertfall en stor suksess ut av livet sitt.

  17. lasse Says:

    vg, cnn, bbc er vel ikke akkurat hva jeg ville kalt usikre kilder men :p

  18. Karoline Madeleine Says:

    Det var ikke fortjent.. hvis han absolutt «måtte» dø (hvis du skjønner) så kunne det heller skjedd etter disse konsertene han skal ha, kjenner ei som skulle på dem, hun er sikkert knust! Hun har snakket om det i hele vår/sommer, til nå da.. det er trist, han var jo konge, selv om jeg ikke har fulgt såå mye med.

  19. ingrid Says:

    kjempetrist at han gikk bort, men han har jo ikke akkurat vært snill med kroppen sin de siste årene, så han har på en måte gravt sin egen grav. men selvfølgelig, han var en utrolig dyktig artist.

  20. katrine Says:

    nei 😦

  21. Gina Says:

    kjempetrist. han var jo tross alt kongen. ingen over, ingen ved siden

  22. Caroline Says:

    50 år er altfor lite! Dette er kjempe trist, må si klumpen sitter i magen min enda. Helt siden jeg igår fikk vite det…

  23. Kathrine Says:

    Syns det er utrolig synd at han er død, han var et musikk-geni av de få:( Jeg fikk sjokk da jeg fikk vite det. Og så rett får comeback turnéen også:(

  24. Alexander Says:

    en pedo mindre i verden da

  25. mona Says:

    Hm, ikke akkurat fortjent, men han var jo pedo da.

  26. lisbeth Says:

    kjempe trist.
    r.i.p

  27. helene Says:

    R.I.P Michael Jackson!
    dt er trist, ja.
    og du er fin 😉

  28. Gina Says:

    han var ikke pedo..

  29. AdibaSistah Says:

    skikkelig dritt og uvirkelig. Jeg elsker han, og kommer ALLTID til å være fan av han. De sier jo nå at det var legen som ga han en sprøyte, og nå har han plutselig forsvunnet selv. Jævla dritt lege.
    R.I.P Michael Joseph Jackson…

  30. ina Says:

    syns det var trist

  31. christinazr Says:

    Absolutt ikke fortjent.
    RIP Michael Jackson 😦
    KING OF POP.

  32. Regine Says:

    Ikke fortjent i det hele tatt.
    Han har gjort så mye for folket, og betyr mye for mange.
    Selvfølgelig må vi innrømme at han har gjort noen ekstreme feil her i livet, men hei, alle gjør jo feil , sant ? Man kan ikke alltid bare se på det negative i personen. Han har gitt mye penger til veldedighet. Det må være en (unnskyld ordvalget) helt jævlig måte og dø på. Mange er imot han, og beskylder han for mye han ikke har gjort, og sånt. Det er utrolig trist, og et stort tap for verden. Håper bare han er på et bedre sted nå, der ingen kritiserer ham.

    Nok en gang, du betydde mye for mange.
    Hvil i fred. ❤

  33. Veronica Says:

    Det var så utrolig trist : /
    Jeg elsker alle mesterværkene han har klart å skape, en helt utrolig fyr. Han hadde en av de beste stemmene jeg noen gang har hørt!

  34. Karen Says:

    Utrolig trist!!

  35. Linn Says:

    Jeg fikk litt småsjokk da jeg fikk vite det! men i dag fikk jeg en ny vinkling på det; at han ligger i koma? at legene aldri har sagt hvordan tilstanden hans var, at de ikke sa at han var død? hmm, forvirrende..

    fin blogg:)

  36. karianne Says:

    Fortjent va vell feil ord å bruke. Ingen som fortjene å dø?

  37. Siv-Julie Says:

    Det er utrolig trist. Satt og så på tv of svippa over til CNN og der sto det: Michael Jackson DIES! Fikk skikkelig klump i magen jeg også. uff, ett sånt talent får vi aldri tilbake! R.I.P!

  38. maria Says:

    er enda ikke helt over dette med at han er død! vi hadde faktisk billetter til avskjedskonserten, typisk fleire trodde dem sku få oppleve en livslang drøm om å få see’n så måtte dævve…. Det finnes bare EN michael jackson , kongen av pop!

  39. Ina Says:

    Alexander: En pedo mindre i verden? Hm, kan jeg spørre om hvordan du vet at han var ganske så sikker pedofil da? Han ble kanskje stemplet som det, men ingenting som ga noe bevis på det? Var bare media som kom med det. Slutt å tro på alt man leser, mye av det er oppskrytt 😉 Og som Michael sa, “’Lies run sprints, and the truth runs marathons. But the truth will win this marathon in court.’”
    Foresten jeg er utrolig «deppa» om jeg kan kalle det det, over dette forferdelige tapet. Verden er urettferdig, han døde for ung. Men den såkalte Gud ville vel ha tilbake en av sine beste engler. Michael Jackson danser seg inn i måneskinnet – Musikken hans går ut evigheten.

  40. Petter Says:

    Er vel ingen som fortjener å dø?!? Hvertfall ikke denne geniale, fantastiske mannen! SÅKLART det ikke var fortjent!

  41. Karen Anna Says:

    Ehm, det er jo ingen som fortjener å dø da..

    RIP Michael Jackson :/

  42. Emilia Says:

    rip

  43. Madelen Says:

    Nei, det var ikke fortjent!!!!!! 😦
    utrolig rart å tenke på at selveste Michael Jackson er borte, mitt største idol. Rest in peace 😦 ❤

  44. transformes Says:

    Vennen, hørr litt her.. Viss du har klomp i magen, så e d nåkk forstoppelse… Ta litt lakserolje, d vill hjelpe deg å få gang på sakene 🙂 Lykke til!! 😉 😀

  45. marie Says:

    Nei, såklart var det ikke fortjent. Han levde et hardt liv på slutten, og det var vel bare et spørsmål om når det skulle få harde konsekvenser.

    Liker at du skriver om ting som intereserer mange. Liker bloggen din veldig godt 😀

Legg igjen en kommentar

