Jeg trodde jeg skulle gå lei.

Men jeg synes «The Giant» klinger like godt fortsatt.

Jeg valgte å kalle bloggen min «The Giant» fordi jeg synes jeg er litt lav. Greia nå er at folk synes ikke jeg er lav, jeg er mellom 175-180 cm høy og kjenner folk som er langt kortere enn meg, men på den tiden da jeg startet å blogge så synes jeg det var en ironisk og fresht navn. Husker folk meg for «The Giant» eller Kjetil/Lundstein?

Det jeg egentlig vil frem til er at jeg hadde trodd at ettersom bloggen ble mer lest og jeg ble mer kjent som en blogger, så ville jeg angre på at jeg valgte akkurat dette navnet. Derfor er jeg overrasket. For jeg synes navnet klinger bedre enn noen sinne og det er morsomt når folk kaller meg «The Giant», eller aller best når de sier «Jeg leser The Giant». Det er selve bloggen som heter dette og jeg, Kjetil André Lundstein, er forfatteren.

s

Liker du navnet «The Giant»?

G.

widget

57 kommentar to “Jeg trodde jeg skulle gå lei.”

  1. halla Says:

    ja, the giant er fresht, just like you! 😉

  2. Nico Says:

    The Giant er QLT! :))

  3. Liette Says:

    seff !

  4. Marius Says:

    Klinger godt det 😉

  5. Arman Says:

    Liker «the giant» veldig godt liksom 😉
    Men her nede i stavanger sier vi «leste du innlegget te lundstein, osv.»
    hehehe 😉

  6. katrine Says:

    ja, absolutt! kjempe fint bilde! 🙂

  7. Thomas Says:

    Jeg har alltid trodd du valgte navnet pga at du heter Kjetil André, mens André the Giant er en kjent skuespiller/wrestler. I guess det er bare ironisk!

  8. Viktoria Says:

    Jeg liker det! Men når jentegjengen snakker om det sier vi alltid Kjetil eller Lundstein :p

  9. G. Nygaard Says:

    Ja, jeg liker det 😉

  10. sandra elisabet Says:

    Jeg liker det jeg 🙂 Veldig fint. Men Kjetil lundstein er veldig fint det også da.
    Er vell litt fortjellig hva folk kaller deg 😀

  11. Anna Says:

    Love it

  12. Liette Says:

    arman, har helt rett. «lundstein» er det du er kjent for her i stavanger 😉

  13. Caroline Says:

    Jeg tenker på deg som Kjetil Andrè Lundstein, og ikke The Giant. Men dersom noen missforstår meg, ville jeg brukt The Giant for å hinte litt ekstra til, slik at dem skulle forstå 🙂

    The Giant er bra!

  14. adriian Says:

    Sv : Jeg og, men den nye headern er bare der til jeg finner på noe bedre. Alltid likt the giant 😉

  15. Tiril Says:

    The Giant er kult navn, men det er ikke akkurat høyden som kommer first to mind. Lundstein er hakket tøffere.

  16. Karoline Madeleine Says:

    The Giant er det jeg forbinder bloggen din med, men tenker også «Lundstein» noen ganger, fordi det er tøffe navn begge to liksom 🙂

  17. Young cesar Says:

    digger navnet på bloggen din jeg 🙂 det er i allefall bedre enn navnet på bloggen min 😀

  18. helene Says:

    Ja, det er fint!
    Du er sykt fin!!!!!

  19. heidi Says:

    ja, like fint som deg:)

  20. heidi Says:

    yeap, as u:)

  21. laguna Says:

    Åh! For et herlig bilde!! 🙂

  22. karianne lygre Says:

    jepp, like navne »the giant» 🙂

  23. Guro Says:

    Såklart, hvem gjør vel ikke det?

  24. m Says:

    omfg, dødspen

  25. Anette Says:

    Jeg liker navnet «The Giant» : )

  26. Siri-Ann Says:

    Du var jo bare supersøt! :)))

  27. Sigrid. Says:

    Ja, det er fresht ;D

  28. Sara Says:

    shiit du er kjekk 😮
    hvor gammel er du?
    🙂

  29. Hanne Says:

    Klinger bra ! 😀

  30. Veronica Says:

    oj. du var kjekk!

  31. Silje Kristine Says:

    Oppdaget bloggen din ikveld, og leste litt nedover og bakover, og det var mange morsomme innlegg med bilder! De var veldig fine de bare av deg, som du har postet et av i dette innlegget f.eks. The Giant er kult, men det er jo også Kjetil Lundstein 🙂

  32. Christina Says:

    Drit bra 😉

  33. hellemalene Says:

    Fy fader du er pen!

  34. Thale Says:

    jeg er forelska . du er nydelig !

  35. Linn Says:

    Har aldri vært på bloggen din før, men på det bildet så du ligner på Gaspard Ulliel! (fransk skuespiller kjent fra Hannibal Rising)

  36. Birgitte Says:

    Skrivemåten din er fengende, og jeg elsker at du har nok selvironi til å kalle deg selv for «the giant» Fortsett å skriv interessante innlegg!

  37. Sara Says:

    Hoola! Hvordan går det? 😉
    Syns Giant passer til deg..

    Mvh Sara from the North 😀

  38. Linda Tollan Berntsen Says:

    Syns det låter bra, jeg. Og nå har jeg fått øynene opp for en ny blogg veit jeg!:) Herlig blogg, og herlig design! ^^

    http://www.ltb.blogg.no

  39. Emilia Says:

    syns det er kult jeg 😀 husker deg som Lundstein 🙂

  40. Anita Says:

    Jeg liker det, men jeg husker deg likevel som Lundstein x)

  41. Camilla Says:

    synes det er greit jeg:) Bloggen din er bra! Fint bilde !!

  42. karoline Says:

    Damn, kjekk ;O

  43. henrietteide Says:

    Likte navnet, og bloggen din er bra 🙂

  44. nina Says:

    Du er sykt pen! 🙂

  45. (-: ANNA Says:

    dritkjekk! 😮

  46. Mariel Olsen Says:

    Faen, du er kjekk ! ♡

  47. :P Says:

    du er drit hot da !!!!

  48. shorty Says:

    hoho, trodde du var drit høy siden du kalte deg Giant men du er på min høyde jo !

  49. Kjersti Says:

    Har ikke lest bloggen din lenge , men husker at «The Giant» var det som vekte interessen for bloggen din ! Du er også døds kjekk ! Det var et veldig fint bilde! 🙂

  50. Kulekamilla Says:

    Jeg syns det klinger bra jeg å!

    Jeg angrer noen ganger på at jeg valgte å kalle bloggen for kulekamilla, og det var eller, det ER bare en spøk. Har fått mange rare og negative kommentarer til akkurat navnet, men alikavell syns jeg det også klinger bra. Selv om det ikke er ment som at jeg er kul liksom :-p

  51. Hannah Brun Says:

    DU ER KJEKK!

  52. Kaja Says:

    du ser ut som en eventyrfigur, alt er helt perfekt! 🙂

  53. Victoria Says:

    the giant er bra,pen foressten:D

  54. Stine-Marie Says:

    jepp det kler deg veldig godt;D

  55. camilla Says:

    du er seriøst en av de kjekkeste jeg har sett!

  56. emilia Says:

    du er digg!

Legg igjen en kommentar

