Fornøyd eller ikke fornøyd?

Jeg er avhengig.

For dere som ikke har lest bloggen min veldig lenge, så bør dere vite at jeg er header-bytte-avhengig. Jeg er veldig fornøyd med den jeg har nå, men samtidig så får jeg alltid en indre følelse av at jeg vil bytte. Tenkte at dere kanskje ville si deres mening om saken, og hjelpe meg med å bestemme meg?

fooss

1

grass copy

2

greenheader copy

3

Da stikker jeg til Hvitsten. Gleder meg til å ha en kveld langt unna alt annet og slappe av. Det beste er vel at jeg skal absolutt ingenting i morgen, inget jobb og inget avtaler! Derfor blir det deilig å ligge ute ved bassenget og sole meg eller ta en tur ned til stranda og sleike sol som pokker. Har ikke badet i sjøen ennå, det må jeg få gjort!

G.

widget

100 kommentar to “Fornøyd eller ikke fornøyd?”

  1. Ingeborg Says:

    Definitivt nummer tre 🙂

  2. Safia Says:

    Sykt bra blogg! Nå har jeg endelig én blogg til å følge med på, er veldig få av denslags..

  3. maddiiee Says:

    definitivt nr 2

  4. tonje Says:

    Utrolig bra blogg og fine header bilder av deg 🙂

    Ha en god sommer 😉
    -Tonje

  5. Alexandra Says:

    Den du har nå er utrolig fin! Men jeg liker også de andre to nesten like godt. Så for meg spiller det ingen rolle 🙂

  6. Ida Says:

    Nr. 2 😀

  7. Ole Hofsøy Says:

    Jeg «elsker» nummer tre, den synes jeg du kan velge 😀 Ellers er jo de andre også veldig fine 🙂

  8. Jenny Says:

    soleklart nr 2 😀 drit kjekk

    er du model ?

  9. HEGE Says:

    nr 3 ;-D men alle var fine ;-D

  10. Sara Says:

    Hei!:)
    Morsomt å se på bloggen din, den er veldig bra!
    Begynte med blogg idag jeg 🙂 Syntes det er morsomt allerede, men jeg sliter litt med design, har du noen tips, eller linker? 🙂

  11. Karina Says:

    nr 3 😀

  12. juliemariie Says:

    du må være en av de peneste jeg har sett 😮 🙂

  13. -- tone Says:

    3 : -D

  14. Ingeborg Says:

    #3!

  15. Linn Says:

    æh, jeg likte alle. like kjekk på alle bilder joo 🙂 men jeg tror jeg liker den du har nå best jeg.

  16. wictorianart Says:

    Jeg liker egentlig alle 3 veldig godt. men det nr 2 ser så sinnsykt varm ut! Og nr 1 er liksom så koselig stemmning fordi det ser ut som om du sitter å koser deg inni skogen!
    Nr 3 er også veldig fin fordi ansiktet ditt trer så godt frem! Menneh… Du kan jo alltids bare bytte i vei, vi tar jo nye bilder om ikke så lenge regner jeg med XD

  17. Guro Says:

    Uten tvil, nummer tre.

  18. Kristin Says:

    2 :DD

  19. Line Says:

    nr. 1 så klart!
    nr. 3 likte jeg også veldig godt. Men det at hele bildet, inkludert ansiktet ditt har en grønntone i seg er ikke så fint synes nå jeg 😉

  20. Lise Says:

    1, 1, 1, 1, 1! Herregud så fin 😀

  21. Meg Says:

    Way too pretty…

  22. Carina Says:

    #1.
    Den du har nå.
    Syns den er utrolig fin, selv om mange sier nr.3

  23. Madelen Canell Says:

    Jeg syntes det er kjempe bra at du varrierer!
    Nr. 2 er drit fint.

  24. Carina Ustad Says:

    Jeg liker veldig godt bildet nr. 3, men alle er jo veldig fine da..

  25. Susanne Says:

    nr 3 var sykt fint 🙂 likte det 😀

  26. Benedicte Says:

    3 😀

  27. Camilla Says:

    Alle tre var fine, men liker den du har nå (nr. 1) best 🙂

  28. Christina Says:

    Hei, fin blogg du har:)
    Som svar på spm ditt, må jeg si at jeg liker nr 1 veldig godt. Eventyrsik^^

  29. helene Says:

    nr 3 😀
    men bor du på sofiemyr , bare lurer?
    tror jeg har sett deg mange ganger før 😛

  30. EmilieAndrea Says:

    1 eller tre =)

  31. Emma Says:

    2 var utrolig søt, så den anbefaler jeg !
    1,3, var jo så utrolig nydelige også! 😀

  32. Ida Says:

    Synes alle var fine jeg da! Men hvis jeg MÅTTE velge en ville det blitt nr 1 🙂

  33. Karoline Madeleine Says:

    Liker alle, men den nr 3 var sinnsykt søt! 🙂

  34. Christina Says:

    Headeren du har nå er fin 🙂 de andre er fine de å, men likte den du har best.

  35. Helene :) Says:

    du burde ha nr 3 as! 😀

  36. Silje :] Says:

    Nr. 3 😀

  37. Caroline Maria Says:

    den øverste så skikkelig ut som tarzan xD (posetivt ment)
    Men jeg må nok gå for nr. 2 🙂

  38. renate Says:

    behold den du har! døds kul!:)

  39. mads Says:

    Kjør nr. 2 du Giant: )

  40. katrine Says:

    1, syns jeg! 🙂

  41. Tanja Says:

    Syntes nummer 2 var utrolig kul! 😀

  42. #1 Says:

    finn alltid. 1 eller 2

  43. Benedicte Says:

    Heihei, jeg forstår problemet ditt. Det samme har jeg :-p men jeg syntes den du har nå er kjempe fin, eller den nr. 2. Du er jo så utrolig kjekk, så du kan vel ha hva som helst oppe på headeren. skikkelig candy er du ;*

  44. Steffen Says:

    Likte alle sammen, men hadde selv valgt #3, minus grønntonen i ansiktet. Uten denne er valget lett #3.

    Kan du ikke bare bytte mellom alle tre? 🙂 En ny pr uke kanskje…

  45. Danielyo Says:

    Jeg synes nr.3, selv om alle var bra. 🙂

  46. Tina Says:

    Nummer to, helt klart.
    Synes du ser alt for photoshoppa ut på nummer tre.

  47. Anna Says:

    jeg elsker den du har nå, pliiis behold den!

  48. MALENE Says:

    nr. 2 ;- d

  49. Maren Joanna Says:

    Liker de to øverste veldig godt!

  50. helene Says:

    elsker alle men de beste er 1 og 3 😉

  51. Elisabeth Says:

    Jeg synes nr 3 er finest, ja og nr 1 da : ) Kjempefine!

  52. Mollan Says:

    Du er fader meg kjekk! ;D Hvitsten,, bor du der? 🙂

  53. kristina Says:

    2 eller 3 ,alle bilder av deg er fin da (;

  54. Helle Says:

    Nr 3, helt klart 🙂

  55. Stine Helene Says:

    Ha nr. 1 litt til, også bytter du til nr.3 😉

  56. celine Says:

    fant nettopp bloggen din. du er den peneste gutten jeg har sett på lenge! men selvfølgelig er du sikkert homofil? hva annet kan man forvente at pene guttebloggere :(:(

  57. Vibeke Isabell Says:

    alle headerne var veldig fine men tror jeg holder en knapp på nr 3 jeg : )

  58. ingrid Says:

    jeg elsker den headeren du har nå, den er stilig!!!

  59. Silje Says:

    Alle ser ganske så pro ut, men nummer tre var definitivt finest

  60. Susanne Fjellheim Says:

    Syns du skal ha den du har jeg !
    Jeg elsker fine natur bilder, det bringer fram sommerglede.
    Jeg skulle gjort masse for å få et så fint bilde !

  61. Rikke Says:

    nr 1 eller 3!

  62. Anette Says:

    Jeg liker alle tre : )
    Men den du har nå må være favoritten ^^

  63. Linn Marit Says:

    Digger den du har nå:D

  64. Karina Says:

    1 eller 3

  65. håvard Says:

    ta nr 3 ! den var digg !!!

  66. Karoline Says:

    Nr. 1, helt klart 🙂

  67. Pernille Says:

    Aww, så utrolig fine! Laget de selv? Uansett; du er utrolig kjekk !

    haveaniceday !
    Pernille

  68. Lene Says:

    nr 2!! 😀

  69. Natasha M.Myran Says:

    1 : D

  70. Tone Says:

    Alle var fine, men jeg likte nr.3 best 🙂

  71. Henriette :) Says:

    nr.3 🙂

  72. Linn Says:

    #1

  73. Kristine Soltveit Says:

    NUMMER EN !!!! 😀
    http://www.kristinebergitte.blogg.no

  74. Marte Says:

    Den du har er utrolig bra, men nr. 2 hvis du skal bytte. du er utrolig kjekk!

  75. Susanne Says:

    Ah, enda en kjekkas 🙂
    Nr. 1! Men saken er den, at alle var utrolig fine da..

  76. E Says:

    enenenenenenenenenen! 😀

  77. livoda Says:

    altså, du er like kjekk på alle bildene, noe som ikke overrasker en sjel antageligvis. men jeg liker veldig godt den du har nå .. og 3’rn. og 2’rn forsåvidt.. men hvis du skal bytte, syntes jeg nr. 3 😀

  78. Frida Says:

    Først vil jeg bare si at jeg nettopp har begynt å lese bloggen din. Av det jeg har lest til nå så liker jeg bloggen din veldig godt og jeg liker det du skriver. Sist, men ikke minst så har du virkelig utseendet med deg. Skal jeg være helt ærlig så trodde jeg ikke at det fantes så kjekke gutter i Norge. Jeg kommer definitivt til å bli en av dine faste lesere!

    Jeg likte alle bildene like godt, så å velge ett blir vanskelig. Men om du ikke vil ha nr. 1 så så syns jeg du skal bruke nr.2. Grunnen til det er fordi jeg likte fargene veldig godt i det bildet.

    Lykke til videre med bloggingen : ))

  79. Guro Says:

    nummer 3! Jajaja : )

  80. Lisett Says:

    Nr. 2, Nr. 2, Nr. 2, Nr. 2, Nr. 2, Nr. 2, Nr. 2, Nr. 2, Nr. 2, Nr. 2!

  81. marita Says:

    3 og 1 🙂

  82. Marikken Says:

    kjekkeste & fineste gutten jeg noen gang har sett ;o

  83. kristina helén Says:

    hot!

  84. noname Says:

    Alle tre er superdigge liksom,men etter min mening så liker jeg bilde nr.2 best 🙂
    Den er unik, og man får en god sommerfølelse av å se på bildet.
    Bloggen din er konge forresten ^^

  85. Anne Resseth Enger Says:

    Nummer 3 ; )
    Kjempe bra blogg du har!

  86. Sigrid Says:

    Den du har nå, nummer 1!
    very næis!

  87. Hans-Einar Says:

    Likte alle bildene veldig godt, så du har nok en vanskelig avgjørelse foran deg.. Men jeg tror jeg likte nr 2 best. Du skal vel bruke alle uansett?

  88. Hanne Says:

    3 :D:D

  89. eline Says:

    3

  90. Malin Says:

    Den første, definitivt!
    du er sykt kul 😀

  91. Marita Isabell Says:

    Du er så vakker..

  92. Andrea Says:

    Du var digg!

  93. Kristina Says:

    Du har kule headêre^^ og jeg skjønner hva du mener med «header-bytte-avhengig».
    synes header nr.3 var ganske fint

  94. Ida Susanne Says:

    1 eller 3 😀

  95. Ireneee Says:

    Veldig fin den du har nå! 😀

  96. Kulekamilla Says:

    1 eller 3 🙂

  97. ida Says:

    nr 1! elsket den

  98. Lone Says:

    Nr 3!:) Tror du er det peneste jeg har sett. Du kan virkelig kle deg, i forhold til de fleste andre gutter.:)

  99. kristin Says:

    Nr 3 🙂

  100. Stine-Marie Says:

    jeg elsker den du har nå! det er så nydelig bilde av deg. fine omgivelser også. jeg elsker det bildet så ufattelig!

Legg igjen en kommentar

