Jeg liker å svare på deres spørsmål!

Derfor så er det bare å spørre.

Jeg setter i gang en liten spørsmålsrunde. Har sett at jeg har fått en del spørsmål, men jeg føler at hvis jeg svarer i kommentarfeltet, så glemmer folk enten å sjekke eller så er det bare 1-2 som får det med seg. Derfor, fyr løs!

IMG_7651 copy

Vil bare si at jeg virkelig setter pris på dere alle og alle kommentarene dere legger igjen til meg. Morsomt å lese!

G.

Husk konkurransen min her!

115 kommentar to “Jeg liker å svare på deres spørsmål!”

  1. Emilie & Fanny Says:

    -hva er viktig med personligheten til en jente? 🙂
    -brunt eller blondt hår?

  2. Karoline Madeleine Says:

    Jeg vil først skryte litt av deg, for å være helt 100 % sikker på at du leser det! Du er den beste bloggeren i mine øyne. Jeg liker det du skriver, det er fine tekster, det blir aldri for lite, aldri for mye. Bildene dine er også utrolig fine, designet er skikkelig proft. Du er den fineste gutten jeg noen gang har sett i hele mitt liv – har aldri sagt dette til noen andre ever. Høres sikkert dum ut nå, men jeg mener det virkelig. Er stolt av deg, Kjetil 😉

    Så over til spørsmålene:
    Hvor ville du reist, hvor som helst i verden?
    Har du vært i Tromsø før?
    Liker du kaniner?
    Hvor skal du i sommerferien?
    Går du i solarium eller har du ekte brunfarge?
    Kan du fortelle andre gutter hvordan de skal kle seg, og ha håret, for det er tydeligvis nesten kun du som skjønner det 😉

  3. Jeanette. Says:

    hvorfor har du ikke dame, og hva slags egenskaper syns du en jente du skal bli sammen med skal ha?
    jeg spørr om dette fordi du er kanskje den mest perfekte gutten noen sinne, det burde finnes flere som deg. (:

  4. Silje Says:

    – Jeg har lagt merke til at du har ekstremt ren og fin hud, bruker du noen produkter, hvis ja, hvilke? 😀
    – Hvilke blogger leser du fast, om du gjør det?
    – Tjener du penger på bloggen din?
    – Bruker du rettetang?

    Takk for meg 🙂

  5. Helle Says:

    Kan du lage envideoblogg? 🙂

  6. ingrid Says:

    for det første:
    utrolig kult bilde av deg 🙂 digger deg.
    hvordan kjenner du nora alba egentlig?
    har du jobb? isåfall, hvilken?
    når har du bursdag? 🙂

  7. Henrik Says:

    bruker du sminke?
    hvilken legning har du?

    kjempe bra blogg!!!

  8. Susanne Fjellheim Says:

    Kan vel si at jeg har ikke fulgt deg så lenge, men det jeg har sett hittil er veldig veldig bra ! ^^

    – Er du helt norsk ?
    – Er det ikke noen spm som blir for personlig ? Svarer du hele tiden på de ?
    – Vil du si at du er veldig følsom ?
    – Har du noen gang tenk på å slutte å blogge pga det var for mye stress og det ble for personlig ?
    – Hvordan kan du annbefale en ny blogger ?

  9. Katarina Says:

    Har du varit i Sverige ? 🙂

    Hur många läsare har du ungefär varje dag?

  10. ole og madelein Says:

    -er du digg?
    -går du på helium?
    -bruker du dop?
    -er du saklig?
    -jeg kjørte tube i dag!
    -liker du bæsj?

  11. Lars Georg Says:

    Hvor kjøper du klærne dine ?
    Hva fikk deg til å begynne å blogge ?
    Hvem er dine 3 favorittblogger ?
    Leser foreldrene dine bloggen din ?
    🙂

  12. Christina Says:

    Du er så herlig, bloggen din er en av de få som virkelig er undeholdende å lese 😉 Thumbs up!

    Et spørsmål; Hva synes vennene dine om blogging/at du blogger?

    Keep up the good work!

  13. Ida Says:

    Veldig fin blogg, først og fremst 🙂 vet ikke om dette er noe spørsmål til spørsmålsrunden. Jeg vet jeg har sett deg et eller annet sted, men jeg kan ikke komme på hvor. Driver med dans og sang selv, men du har kanskje vært på tv med noe innenfor dans og sang?

  14. Hair Says:

    Først vil jeg si at du har en utrolig chill blogg, den er lksm ikke sånn «stiv» som mange andre blogger. Jeg tror det er en av grunnene til at du har så mange lesere + at du skriver veldig bra. Det jeg lurer på er om du kunne ta en ny videoblogg av hvordan du fikser håret ditt? (den andre du hadde var morsom, men vansklig å se hva du gjør) ikke at jeg vil herme helt, men du har passe tært hår så kunne vært fett å få noen tips.

  15. Guro Says:

    Hva er de tre viktigste tingene i livet ditt?
    Hva betyr dansingen for deg?
    Hvor ofte tar du solarium?
    Hvilke blogger leser du, og leser du små blogger, som ikke har så mange lesere?
    Hvor ofte tar du solarium?
    Får du mange kommentarer på at du retter håret?
    Yndlingsband/artist?
    Vurderer du ofte å slutte med bloggingen?
    Hvor vil du bo når du etablerer deg, og vil du ha stor familie?
    Yndlingsord?

  16. rolf Says:

    hvor mye veier du? trener du mye (styrke)?

  17. emilia Says:

    blir du ofte gjenkjent når du er i byen eller andre steder i Norge?
    Hvilke artister eller band hører du på?

    😀

  18. Sara Says:

    Haha, okei men da spør jeg igjen her da 🙂
    Du husker sikkert ikke hva jeg spurte om istad da, men det var ang design, du er veldig flink, det skal du ha! 🙂

    Ha en digg ferie i Hvitsten! 🙂 Fint der!

  19. Maren Says:

    Elsket det bilde av deg! Super pent! 🙂

  20. Karina Says:

    seriøst spørsmål fra meg, grunnen til jeg lurer på det er BARE fordi jeg så på den ene kragerø filmen at du var liksom litt mye klint opp i den ene gutten :b han tok liksom litt på deg.. men uansett, så bare lurer jeg egentlig på om du liker gutter eller jenter jeg =)

    -har du fobier?
    -yndlings farge & mat?
    -peneste kjendis
    -hvis du kunne fått oppfylt HVA SOM HELST, akkurat NŨ, hva da?
    -hvor bor du?
    -søsken?
    -beste egenskap?
    -hva faller du først for i det andre kjønn?

  21. Monica Says:

    Hvilken linje på vgs anbefaler DU og hvorfor? =)

  22. Dina Linnèa Says:

    du må være det kjekkeste jeg har sett

  23. amanda s. Says:

    har du veldig pene foreldre? 🙂

  24. Jenni Says:

    Heha, lenge siden sist jeg kommenterte :o. Men, uansett veldig nice bilde!

    SPØRSMÅL ( svar på videoblogg (?) )
    – Kyss eller klem fra motsatte kjønn? Fortell hvorfor
    – Liker du screamo musikk?
    – Har du noen gang hatt en annen stil enn den du har nå?
    – Hvem er din aller aller aller aller aller osv.. bestevenn?
    – Hvis jeg ville hatt et fotoshoot med deg (altså tatt bilder av deg), ville du sagt ja? – Jeg er veldig intresert i fotografering:D har tenkt å bli fotograf, osvosvosv..
    – Hvorfor blogger du? (standar spørsmål, menjaja :))
    – Har du kjæledyr? Hvis ikke, har du lyst på?
    – Hvem er den søteste jenta du vet om?
    – Har du noen gang vært ulykkelig forelska?
    – Kort eller langt hår på en jente?
    – Har du noen gang blitt skikkelig knust? – Hva var grunnen?
    – ET menneske du ikke kan leve uten?

    Det ble mange spørsmål.. 😀

  25. tirin Says:

    Har du fått hjelp til i bygge designet på bloggen, eller har du lagd det selv?

  26. helene Says:

    bor du på sofiemyer ellr ødegåren ellrno sont ?;P

  27. MINA Says:

    hvq synes du om jenter med rødt hår ?

  28. Linn Says:

    Hei 🙂
    -Hilket land er ditt favoritt land?
    -Bruker du sminke?
    -Hva kostet det å leie i Kragerø?
    -Har du alltid vært like utadvent som du virker nå?

    Btw, behold headeren din! 🙂

  29. MillaBonaqua Says:

    har du vært i bergen før?
    fra 1-10, hvor mye elsker du dansing?
    Når begynte du å danse?
    har du danset andre stilarter en det du danser nå?
    hvis du kunne tatt med deg en ting på en øde øy, hva ville du ha tatt med deg?

  30. Eirik Says:

    Har du spillt håndball?
    I såfall, for hvilket lag 🙂

  31. ThuSi Says:

    Ser at du har en del lange spm. så skal jeg spørre deg kort 🙂
    Hvor i Norge bor du? 🙂

  32. Nora Says:

    hva fikk deg til å starte å blogge?

  33. Linda Marie Says:

    Er du lykkelig med livet akkurat nå?
    Hva slags klær, eller klesstil, liker du å se på jenter?

    God tur!

  34. Malin Says:

    hvor kjøpte du den lilla og blå shortsen din?

    Kan du begynne med outfits bilder? bidder stilen din. =)

  35. Malin Says:

    digger*

  36. Martine Says:

    Hva er det du ser etter, hos en jente?
    Er du jomfru?
    Er du flink på skolen?
    Hva er din favorittbutikk?
    Har du hatt en «ekte» kjæreste? isåfall hvor mange?
    Hvordan kjenner du Nora Alba?
    Liker du fotball? Isåfåll hvilket lag?
    Hva er dine 3 yndligsanger?
    Hva er dine 3 yndlingsfilmer?
    Hvilken linje går du på vgs, og hvorfor går du den?
    Hva skal du bli når du blir stor?

    Håper noen av mine spm. blir besvart 🙂
    Du har en topp blogg, og du er hot

  37. Anna Says:

    hei!

    -Hva ser du etter i en jente?
    -Har du kjæreste?
    -Hvor gammel er du?
    -Hvor i Norge bor du?
    -Har du noe imot Marie Amanda?

    Ty 🙂

  38. Maria Says:

    Heisann!! Først må jeg bare si at du virker ekstremt kul, du tar drit kule bilder, kan danse og er drit kjekk!! Hva mer kan en jente ønske seg!?:P Har akkuratt funnet denne bloggen så kan ikke si at jeg elsker det du skriver ennå, siden jeg ikke har fått lest så mye, men du virker GENIAL! Kommer helt klart til å følge med her i fremtiden;)

  39. Kine Says:

    er du homofil?

  40. Uljo Says:

    vet du om noen sider med html koder som man kan bruke på bloggen ? :- )

  41. Carolinek Says:

    Svar på videoblogg da 😀

    Hvorfor blogger du?
    Hvorfor valgte du wordpress og er det å anbefale?
    Hvilket godteri liker du best?
    Prøver du å følge moten?
    Shopper du ofte?
    Har du søsken?

  42. Julie Says:

    -Hva er yndlingsmaten din?
    -Hvor ofte tar du sol?
    -Har du noen forbilder?
    -Har du fått noen dyr etter at hunden din døde? Hvilken rase hadde du?

  43. Susanne Says:

    Brunt eller blondt hår på jenter?
    Har du kjæreste?
    Tar du sol?

    Du er veeeeeeeldig heit btw!

  44. Thomas Says:

    Jeg går alltid tilbake på noens blogg dersom jeg har spurt et spørsmål og er interessert i å høre svaret. Vil egentlig bare vite hvor du har kjøpt disse solbrillene:

    https://lundstein.files.wordpress.com/2009/06/picture-067.jpg?w=450&h=337

  45. Thea Says:

    Bloggen er velig bra, du går på en måte litt i dybden og ikke bare vasser på overflaten, if you know what i mean:P

    Hvoran greier du å få huden din så ren, og fin hele tiden? har du noen tips?=)

  46. S.a Says:

    savner du håndball ? : )
    btw : det burde du ! 😉

  47. Maria Sollie Says:

    Først..: OMG du er så syyyykt pen! Herregud.. også spørsmål:

    Liker du best blondt, brunt, lyse-brunt eller mørk-blondt hår på en jente?
    Hvem er din favorittblogger?
    Kunne du tenke deg å møte leserene dine? *hinthint*

  48. elisabeth Says:

    – Hva er den beste sporten du vet?
    – Hvorfor begynte du å blogge?
    – Syns du flere gutter burde begynne med blogging?
    – Hvilke tre ting er du avhengig av på en dag?
    – Hva mener du selv at du er flink til?
    – Har du noen uvaner? Isåfall, fotell!

  49. Mollan Says:

    Du er jo bare superduper pen! :O Fyfader..
    Hvor komme du fra? Hvor gammel er du?

    Hva er det beste og det verste med å blogge?

  50. Anette Says:

    Litt rart spørsmål, men uansett 🙂
    Når du og vennene dine er på fest, drikker dere bare øl og cider og sånt, eller også brennevin, karsk, hjemmebrent og alt det der? Hehe, sånn som vi i Nord gjør liksom :p Ser liksom hele tiden på bilder fra sånne ”Oslo folk” sine fester, og det står bare øl på bordet. Ikke at det er noe galt med det, men jeg bare lurer, hihi

  51. michelle Says:

    hvis jeg begynner å lese bloggen din fast, får jeg en premie i form av msn adresse da? 😉 handsome shit

  52. trine Says:

    du er seriøst den fineste gutten jeg har sett

  53. Karen Amalie Says:

    SVAR ÆRLIGT:
    *øyner eller lepper på en jente?
    *blondt eller mørkt hår på en jente?
    *ser du mye på utseende?
    *hvis en jente var drit stygg men hadde den beste personligheten, hadde du vært sammen med henne?
    *hvilken stil liker du best på en jente?
    *har du pene foreldre?
    *søsken? (blogg) ?

  54. MR Says:

    heei(:

    jeg har sett at du har hatt mange dugnader for/med russebussen og jeg lurte på hvordan du/dere har skaffet de:)?

  55. k_234 Says:

    røyker du?
    hvor ville du ha bodd hvis det sto mellom bergen og trondheim?
    er du rik?
    vil du si at du er en soss?
    når er bursdagen din? 91 eller 90?
    hva jobber du som?
    kan skrive og forteller litt om familien din?

  56. Tonje Says:

    Du er utrolig fin! elsker bloggen din ❤

    spm;
    1. Hvilket kjønn faller du for?
    2. Hva er dine religøise livsyn?
    3. hva bruker du til håret?
    4. tar du sol?

  57. marte alexandra Says:

    først må jeg bare si at du har en utrolig blogg!
    egentlig alt ved den er bra, måten du skriver på og alt!
    får vel også skryte av at du ser bra ut du også!

    noen spørsmål til deg;
    hva ser du etter i en kjæreste?
    ser du mye på kropp og utseende?
    hvilke blogger tittet du innom daglig?
    hva skal du i sommer ? 🙂

  58. wictorianart Says:

    JEG HAR ET SPØRSMÅL!!!! :D:D

    Når skal vi ta nye bilder?

    😄 😄 Haha, du trenger virkelig ikke svare på dette. Jeg bare tærer på deg:P
    Men det er bra du er villig til å svare på spørsmål til leserne dine da:) Koselig vet du!:D Blogg-lese-mennesker liker det!;D
    Jeg er i Tromsø og det er kaldt:( I wanna go hooooome!:/

  59. Synne Says:

    Ah, det er alltid morro med spørsmålsrunder! Ser at du har fått veldig mange spørsmål, så håper bare du får tid til å svare på dem 😉
    – når fikk du din første seriøse kjæreste?
    – hvor lenge har du vært singel (hvis du er det.. har ikke fått med meg noen dame, og jeg leser bloggen din ganske ofte)
    – når fikk du ditt første kyss?
    – hva syns du er best; singellivet eller å være sammen med noen?
    – hva er det verste en jente kan ha på seg?
    – Facebook eller Twitter?
    – hva er ditt største must i hverdagen?
    – beste konserten du har vært på noensinne?

    Stå på videre Lundstein, elsker bloggen din 😀

  60. Karoline Madeleine Says:

    Hva er det beste ei jente kan kle seg i? Du kan gjerne oppgi flere plagg/ting 🙂

  61. Camilla Says:

    vil du gifte deg med meg 🙂 ?

  62. Sofia Says:

    Liker du å skrive ? Altså; skrive som i å skrive miniformat-av en bok, eller bare små «snutter» av noe?

  63. Edel Says:

    Kjekkas!
    – Har du hatt mange kjærester? hehe :p

  64. Malin Says:

    Går du skole eller jobber du?
    Hva er favoritt fargen din?
    Kan du legge ut outfits oftere?
    Hva syntes du om bloggen min? 🙂

  65. Hanne Says:

    Herregud hvor pen du er! 🙂

  66. Marie Says:

    Hvor i Norge bor du?
    Hvor gammel er du?
    Hva syns familien din om at du blogger? (hvis de vet det)

    håper du svarer 🙂

  67. Frida Says:

    Etter å ha lest gjennom alle spørsmålene som har blitt stilt, så fant jeg ut at det eneste som ikke er plitt spurt om (hvertfall som jeg kan se) er:
    – Hvor høy er du? : )

  68. angelinaantonsen Says:

    Hadde vært dødskult om du svarte i kommentarfeltet da..kan jo trykke på den boksen der nede der det står «notify me of follow-up comments via email» :b Om du er redd folk ikke skal få det med seg da.

  69. Jeanette. Says:

    liker du meg?(:

  70. eline Says:

    Når holdt du sist på med en jente? Oog hvem var det?
    Lurer veldig hvorfor du ikke har kjæreste.. Har du veldig høye standarer?
    Er det veldig viktig for deg å være brun?
    Hvordan kremer bruker du?
    En spesiell jente du har i tankene om dagen?

  71. Mrthie Says:

    klipper du håret selv eller frisør ?

  72. anybanany Says:

    – Er det noen ganger du ikke har anelse om hva du skal skrive om?

  73. Kristina Says:

    Oki, helt ærlig så er dette første gang jeg er innpå bloggen din. Er imponert, du er jo så søt! Men okåokå, spørsmål; Hvorfor «the Giant»? 🙂
    Ha en fin dag videre i varmen! 😀

  74. Malin Says:

    Tror aldri jeg har sett noe så perfekt som deg før :O

  75. PIABRATHEIM' Says:

    Hva heter den beste sangen du har hørt noen gang?
    Hvilket artist/band/gruppe hører du mest på?

  76. Lena Marie Says:

    Andre gang på bloggen din og lurer igrunn litt på det samme som hu over her! 🙂

  77. Lars Says:

    Hallo 🙂

    Har sett at du har veldig fin og ren hud. Så derfor lurer jeg på;
    Noe spesielt kosthold?
    Noen produkter du bruker?
    Trener du ofte/mye, og hva?

    Takk for meg!

  78. Louise Says:

    Hvordan får du lagt inn header på hjemmesiden/wordpress, jeg får det ikke til? 🙂

  79. noname Says:

    hmmm; Trener du?
    Har du noen framtidsplaner?
    Og hvorfor skal folk fortsette å lese sia di?

    God sommer 🙂

  80. liv Says:

    hvordan kjenner du bea fra blogglisten ?:)

  81. Andrea Says:

    Redigerer du bildene dine, om du gjør hva bruker du? 🙂

  82. eline Says:

    er du modell?

  83. Tone Says:

    hvor er det du bor hen? jeg syns jeg har sett deg før 🙂

  84. Sara Says:

    – Er du hetro eller homo?
    – Bruker du brun krem?
    – Har du en eller flere kjærester?

  85. Lydia Says:

    syns du du selv er pen?
    ja eller nei 🙂

  86. fredrick Says:

    random spørsmål siden de fleste er stilt!
    hvem er den diggeste jenta du har vært sammen med/holdt på med?

  87. May Linn Vestbø Says:

    Liker bloggen din 🙂 du får det til å se så lett ut, men er ikke skikkelig fornøyd med bloggen min.
    Vil bare si, digger håret ditt og stilen 🙂

    *like
    ^^,

  88. cecilie Says:

    Jeg ville bare si at jeg digger deg!

    Spm ;

    Skal vi gifte oss ? 😀

  89. Sebastian Says:

    er du homofil ?
    hvilke butikker pleier du å handle ?

  90. S.a Says:

    er det noe mellom deg og Nora Alba?

  91. Sofia Says:

    Hvilke produkter bruker du på huden din?
    hva er legningen din?
    når hadde du sex for første gang?
    vet foreldrene dine at du blogger?
    Kan du legge ut outfit bilder, stilen din er så bra!:))

    klem fast leser av bloggen ;P

  92. Kjersti Says:

    Først og fremst så har du en kul lyd i navnet ditt – kj lyden! Den har jeg og , hehe! Jeg har noen spørsmål ;
    – bor du i oslo ?
    – er du kristen, eller har noe med KFUK-KFUM å gjøre?
    – er du fornøyd og glad i deg selv ?

    Og du , har veldig lyst til å møte deg, hehe :))

  93. Kjersti Says:

    Ja , et spm til ; hvem tar bildene dine ? Og hva slags kamera er det?

  94. lina Says:

    har du ei jente i ‘kikkerten’ nå?

  95. Renatee Says:

    Søøøtblogg :]

    Hvor handler du helst kler ?

  96. anonym Says:

    Er du homo?
    Kan du lage videoblogg?

    btw, du er utrolig kjekk!:D

  97. Realiteten selv Says:

    For det første: Du er helt utrolig pen. For det andre: Du er helt utrolig pen. For det tredje: Du er helt utrolig pen.

    Men en ting..Se for deg de samme tekstene og innleggene du skriver, MEN med det var en annen gutt som skrev de, en «ikke-pen-utseendemessig» gutt. Tror du at det ville vært like mange som leste bloggen da? Du vet svaret. Kanskje litt under halvparten enn de du har nå, nei vent, ganske langt under halvparten. Trist ikke sant?

    For det fjerde: Du er helt utrolig pen.

  98. Camilla Says:

    Vet du selv at du er pen ?:)

  99. Madelen Says:

    – Er du 100 % hetro?
    – Hvilke egenskaper har din drømmejente?
    – Peneste kjendis jente?
    – Hvor høy er du?
    – Hvilken sko størrelse har du?
    – Hvor lenge har ditt lengst forhold vart?
    – Foretrekker du blondiner, rødhårete eller brunetter?

  100. S. André Says:

    Bruker du noen hårprodukter? Isåfall, hvilke? Og hva gjør du for at håret ditt skal holde seg sånn? 🙂

  101. miriamsivertsen Says:

    Elsker bloggen din og du er vel den peneste gutten jeg har sett 🙂
    Spm: Hvordan ser og er den perfekte jenta for deg?

    God sommer 😀

  102. Sofie Says:

    Bare lurte på noen ting 😀
    Hvor gammel er du ?
    Hvor bor du ?
    Du er veldig kjekk , va må til for å få din oppmerksomhet 😀
    du er spesiell :P:D
    Og sist men ikke minst God Sommer ❤

  103. mariabn Says:

    Hei! Ville bare slenge inn at jeg, som nesten alle andre, digger bloggen din! Du skriver kjempe bra tekster som fanger min oppmerksomhet. Og så er du jo, som du sikkert har hørt maaaaange ganger før, utrolig pen!
    Q: Hvordan blir man en bra blogger? Jeg blogger bare om hva jeg gjør de forskjellige dagene. Funker det? Og: Hvordan får du så mange lesere?
    Maria.

  104. anna Says:

    hvorfor er du crazy hot?

  105. thea Says:

    hvilket redigeringsprogram bruker du?

  106. Eline Says:

    Hallo 🙂
    Jeg har noe jeg lurer på. Ikke helt om deg da, men sjenerelt om blogger. Hvordan legger man inn «bloglovin'»?
    Jeg får det bare ikke til ;o

  107. Marthe Oline Says:

    Er du homofil?
    Vet du at du er digg?
    Er du ekstremt selvdigger?
    Hvorfor har du ikke kjæreste?(gutt/jente)
    Hva er kravene du setter for en partner?

    Det første spørsmålet er viktigst x)

  108. kristin Says:

    brunt eller blondt hår på jenter? Hva synes du? 🙂

  109. May Linn Vestbø Says:

    Hvordan skal din drømme dame være ? 🙂

  110. Jenny Says:

    når var sist en jente fanget hjerte ditt? syns det er så rart at det ikke er noen jenter inn i bildet på bloggen.. så en en gang, ukjent eller noe. hva skjedde med hun? er det derfor du er så deppis om dagen? enten så er du veldig spess og ikke får deg noe, eller så er du ekstremt pirkete på jenter!

  111. Grete Says:

    må bare si det : FAEN så fin du er : o

  112. malinamalie Says:

    Hvordan blir du så brun, kjekke kjetil?

  113. Maren Says:

    d haR Utrolig tøft hår ! lo litt på slutten av styling-video’n xD

  114. silje Says:

    Hvor lenge har du danset?

  115. anonym Says:

    hva slags sko har du ?

Legg igjen en kommentar

