Hva? Har du ikke sett filmene mine?

Privattime for Thomas Stokke

Battle of the South trening

Undervisning, pluss litt underholdning!

Jeg har flere filmer hvis dere vil sjekke de ut. For at dere skal ha noe å glede dere til, så skal jeg og Julie veldig snart lage en ny en, siden vi lager de beste filmene! Kos dere med de over i mellomtiden. Nå skal jeg jobbe!

Liker du filmene mine?

G.

43 kommentar to “Hva? Har du ikke sett filmene mine?”

  1. Maria Sollie Says:

    Jeg ELSKER ELSKER ELSKER Thomas 😀 Thomas er jo helt rå! 🙂 He is so awesome.. 🙂

  2. amanda s. Says:

    shiit, kjetil! du er god jo : D

  3. Guro Says:

    Nei, jeg liker ikke filmene dine. I LOVE them.

  4. MadelenCanell Says:

    Får sånn skikkelig kick av å se på 😀

  5. Susanne Says:

    Viste ikke at du var så god til å danse ;o fett!

  6. noname Says:

    Jeg er en ganske så ny leser , og har fått en helt anna uttrykk fra deg etter å ha sett videoene. Visste serr ikke at du danset!
    Man! så damn bra koreografi på første videoen.
    Jeg danser street jeg a 😉

    Keep up the good work, dude ^^

  7. Kristin Haug Alstad Says:

    fin rette tang da ;; samme som meg

  8. ida Says:

    1:34 haha xD

  9. Kristine Soltveit Says:

    Sinnssykt god danser! Ler meg ihjel av hun Julie på hårvideoen din, tror jeg har sett den nærmere ti ganger nå. For en vittig jente :p

  10. sandra elisabet Says:

    å Herlighet ! sÅ HERLIIG dansing ! Jeg elsker videoene dine : D
    DU å julie lager selfølgelig de beste filmene ! flirer meg i hjeeel på den hår videon ! LAG EN TIL !

  11. Tonje Hamnes Says:

    Dere er flinke til å danse!
    Hmm, jeg tror Julie kjeda seg litt etterhvert. Har jeg rett eller? ;p

  12. Ida Susanne Says:

    Så flink du er:) Så desverre ikke på grease, så fikk ikke med meg hvem som vant osv. Men jeg leste at du skrev at du kom på 8ende plass, og det er jo utrolig bra:)

  13. Stine Says:

    Fliink!

  14. jun Says:

    Begynte å lese bloggen din nylig, konge bra blogg!
    Selvom jeg er gutt (ikke homofil), liker jeg bloggen din veldig godt :-p
    Filmene er morsomme de også, så fortsett med det 😀

  15. Linn Says:

    digger gutter som kan danse! flink er du hvertfall, og de andre og. haha lo godt på den nederste videoen, sykelig lang tid du brukte på å fikse håret a :p

  16. Mollan Says:

    du er digg ass! fyfader som jeg digger gutter som kan danse ;D

  17. Carolinek Says:

    Den nederste filmen er jo bare genial da : )

  18. Hanna Says:

    Hahah, nice! Du var veldig flink til å danse. Du virka sinnsykt morsom ut også :-p

  19. hanna e Says:

    jeg vedder på at du bruker lengre tid på badet enn meg, haha! men du er hooot ;-D

  20. Sara Says:

    Hei 🙂

    jeg bare lurte på hvor du danset?

  21. ida marie Says:

    Du var utrolig flink til å danse! (-: Hahahah, jeg ler meg i hjel av den hårvideoen din!

  22. Anette Says:

    Jeg digger filmene dine : )
    De er så utrolig bra!

  23. Marthe Says:

    HERREGUD! Du er helt RÅ!! Drit bra dansing!! ÅÅh, jeg har frysninger!

  24. Karoline Says:

    Så syk du er til å danse!! Herremin, im amazed !

  25. Silje Says:

    du er digg : )

  26. Margrethe H. Says:

    Du er sååå kjekk ;O

  27. Karina Says:

    Du er sinnsjukt flink til å danse!

  28. juliemariie Says:

    haha, liker filmene dine ja:) sitter å smiler^^

  29. marthine Says:

    sinsykt flinke 😀

  30. Cecilie Mikalsen Says:

    Hva heter den sangen som er først på den siste filmen? :p og kan du svare på min blogg? skal vedde på at jeg glemmer å sjekke om du har svart :p

  31. Hanne Says:

    Så flink du var til å danse 😀

  32. Linn Says:

    jeg elsker filmene dine, de får meg i så godt humør !! du er en skikkelig søting ! 🙂

  33. lac Says:

    du er veldig flink til å danse ! 😀

  34. Dorthe Says:

    kule filmer 🙂
    morsom den siste.

  35. Johanne Says:

    du brukte jæwlig lang tid på å ordne det derre håret ditt, du 🙂

  36. Karoline Says:

    dansen på den øverste filmen var jævlig digg 😀

  37. S. André Says:

    Men for faen da, får sykt fnatt og frysninger av å se på det her! Blir så sykt bra å se på dansing når det utføres på denne måten! Fy faen, ordløs! Sånn seriøst!

  38. Karoline Says:

    Er det Lisa Mariell fra Tromsø du danser med?

    Karoline:)

  39. Randi Says:

    eg DIGGA den siste videoen ! latterkrampe delux
    ooog – flink du e å danse !

  40. marte Says:

    JA j liker filmene dine!! du er sykt god til å danse, utrolig å se på!

  41. Ida og Marte. Says:

    Du er så nydelig!!

  42. psychO Says:

    hva heter sangen???

Legg igjen en kommentar

