I don’t know what to do anymore.

Kroppen er tappet for energi og jeg vil bare ligge på en øy.

Ikke bra dag i går, langt i fra. Aldri har tiden gått så sakte, men til tider så fort. Dager som denne er hva man kaller både den beste og den verste dagen. Startet herlig, avsluttet i helvete.

Tankene mine surrer som fluene rundt kuene og jeg lurer på hva jeg skal gjøre fremover. Etter å ha opplevd to store smacks i ansiktet etter double fail på mitt andre skole år, så klarte jeg endelig å glemme det og nyte hva som ventet rundt den lange svingen. Ferien. Nå er jeg tilbake i en liknende grop, tror bare denne er en smule dypere, minst 50 meter.

De nærmeste og det som er igjen av hjernen min forteller meg at jeg bør bruke nedturene til lage de herligste oppturer, for jeg vet at jeg kan få det til. Hjertet mitt er nemlig satt på ventemodus, noe jeg tror er lurt, for oss alle.

fosssss

Forslag til hvordan jeg skal få klatret meg ut av gropen?

G.

19 kommentar to “I don’t know what to do anymore.”

  1. Linn Says:

    ingen ting annet å gjøre enn å se på alt det vidunderlige du har og alt du har oppnådd. Skolen er bare en del av livet, og virkelig ikke den viktigste! Du har så mye flott at det er bare å ta tiden til hjelp 🙂

  2. Carina Ustad Says:

    Du må bare klatre og klatre. Livet handler jo om oppturer og nedturer..
    Som Linn sier; Skolen er bare en del av livet.
    Fokuser på det gode du har i livet ditt.

  3. Siv Chanida Says:

    Bruk masse tid med dem du er glad i, kanskje du kunne reise bort et sted, komme deg litt bort? Ellers må du vel bare prøve å fokusere på det som er bra og tenke på det herlige været som er og bare nyte dagene du har fri 🙂 Lykke til!

  4. julie aida Says:

    hihi

    savner kjetilpusen jeg. er lei av å dele deg med flere tusen om dagen ://

  5. julie aida Says:

    og btw; monica er helt herlig! en jævla beach ass!!!11

  6. Susanne Says:

    Enig med det Linn sa 🙂

  7. Nora Alba Says:

    Jeg er glad i deg. Alt ordner seg til slutt, det tar bare litt tid, og det tror jeg du trenger.

  8. Hans-Einar Says:

    Du klarer det nok om du går inn for det. Må bare jobbe for det 😉

  9. Ida Says:

    everything is good in the end, if it’s not good, it’s not the end. 🙂

  10. Christina Stavne Says:

    Oh, heit : D

  11. wictorianart Says:

    Du må bare gjøre noe som du liker, være med folk som får deg til å tenke på andre ting osv.
    menneh.. du kan jo tenke som så, er man i en grop så kjenner man virkelig at man lever. Er jo dette som er livet faktisk, det å gå opp og ned i dalene. Men når man er i gropa, så er det ikke så mye man kan gjøre, du må bare akspetere det, men vite at det går over etter en stund, fordet om det kan ta litt tid. Så bare aksepter den gropa du er i, så forsvinner den av seg selv etter hvert:)

  12. Monica Says:

    Del dagene med venner, de beste. Møt nye mennesker, gjør ting litt utenom det vanlige. Noe spontant også kanskje, dra til nye steder osv. Da føler hvertfall alltid jeg meg bedre fordi ingen kjenner meg på de stedene, utenom vennene mine. Håper det går bedre snart!

  13. anita Says:

    har du kjærlighetssorg? :\

  14. Secret Says:

    Livet er fullt av oppturer og nedturer, desverre. Stå på, kjekkas: >

  15. Anette Says:

    Du får bare se på de positive tingene i hverdagen, og prøve å gjøre noe godt ut av alt. Ellers må du bare stå på, ting vil ordne seg til slutt : )

  16. marthefjeld Says:

    du er nødt til å se på alt det positive du har opplevd, og det å tilbringe dagen med dine nermeste hjelper virkelig på humøret! glem alt som tidligere har skjedd og rett og slett bare nyt sommeren nå som du har sjansen 😀 lykke til, håper det ordner seg ❤

  17. Stine Says:

    Omg 😮 jeg fikk da hjertestans nå! Hvordan er det mulig at en så skjønn
    gutt har blitt født?? Sånne som deg skulle det vært flere av ja! ;)) For fy steike, noe så utrolig søtt og sjarmerende har jeg ikke sett på flere år tror jeg :O gosh … (a)

  18. Ellen Says:

    Vi kan møtes, feste, le, og tenke på positive ting.. Eh, hjelper jo ihvertfall for en dag (a’

    Men du skal se, det ordner seg til slutt. Nyt ferien. Bad og kos deg masse med venner, planlegg ting og få ting å se frem til 🙂

Legg igjen en kommentar

