Jeg er visst dratt ut fra en klisjéfilm..

Hva er viktig med personligheten hos en jente? Hysterisk morsom, omtenksom, snill, vakker og fine øyne. Brunt eller blondt hår? Jeg har mine perioder. Hvor ville du helst reist i verden? Hvor som helst, bare langt langt unna der jeg bor nå. Hvor skal du i sommerferien? Til Hersonissos med russebussen, can’t wait! Solarium eller ekte farge? Solen and a dash of solarium. Hva bruker på huden? Photoshop. Og så bruker jeg purifying ansiktsmaske, aloe vera og Cosmica anskiktskrem. Tjener du penger på bloggen din? Altfor lite. Hvordan kjenner du Nora Alba? På fest, da jeg var gutten med ryggsekken og hun var 70 år gammel dame. Har du jobb? Hei og velkommen til Meny Greverud.. Er du helt norsk? Nei, mamma er Vendøl. Er det ikke noen spm som blir for personlige? Jo, det er helt sant og derfor svarer jeg ikke på alt. Vil du si at du er veldig følsom? Noen ganger er jeg hvertfall altfor følsom. Hvor kjøper du klærne dine? H&M, Zara, Grim, Volt, Stress og lignende. Hva fikk deg til å begynne å blogge? Marie Amanda. Leser foreldrene dine bloggen? Ja, og det er irriterende for da får jeg ikke lagt ut bilder hvor jeg tar dop, røyker og er med på ville sexorgier. Hva synes vennene dine om at du blogger? Håper og tror at de fleste liker det. Er ikke alltid man har tid til å fortelle de lengste historier og da er det greit å ta en titt her. Jeg mener å ha sett deg et sted, har du vært på TV? Ja, jeg var med på Grease på TVNorge. Kom på 8. plass. Hva betyr dansingen for deg? Den betyr veldig mye, og er det dager hvor jeg ikke får danset, så merker jeg det på kroppen. Det er virkelig en livsstil. Yndlingsband/artist? Bloc Party, Death Cab for Cutie, Røyksopp, Sigur Ros og Britney Spears så klart. Hvor vil du bo når du etablerer deg? Enten i Kristiansand, eller et engelsktalende land. Yndlingsord? Smegma. Blir du ofte gjenkjent? Nei. Så og si aldri. Peneste kjendis? Megan Fox, uten tvil! Søsken? Herlige Malene, hadde ikke klart meg uten henne. Har du pene foreldre? «Ja, svar ja!» sier mamma. Har du noen gang hatt en annen stil enn den du har nå? For så vidt, men jeg endrer litt stil etter hvor eldre jeg blir. Man kan jo ikke spise ost på brødskiva hver dag. Har du noen gang blitt skikkelig knust? Ja, magekramper, kroppen tømt for tårer, søvnløse netter og svimerker på hendene. Et menneske du ikke kan leve uten? Alexander H og søster, heisann det ble to. Har du fått hjelp til designet på bloggen? Jeg har blitt lært litt opp, men dette designet har jeg lagd helt selv. Er du utadvent? Veldig. Når begynte du å danse? Snart 3 år siden. Har du spilt håndball? Ja, i 7 år på Kolbotn. Er du jomfru? Ja, vært det siden jeg var tretten. Øhm, ops. Hvilken linje går du på VGS og hvorfor den? Allmenn, men har ingen anelse hvorfor, men for sent å bytte nå. Er du homofil? Nei. Har du kjæreste? Nei. Synes du flere gutter bør begynne å blogge? Hvis de ikke spiller wow, går med final fantasy t-skjorter, går med bleie og spiller cricket så. Hva drikker du på fest? Jeg er avholds. Men når jeg ikke er avholds, så går det i øl, cider eller vin.

3629641367_ecd2c3067b_o

Dette kommer en del to litt senere. Fikk du svar på spørsmålet ditt? Hvis ikke så er det bare å fortsette å stille.

G.

43 kommentar to “Jeg er visst dratt ut fra en klisjéfilm..”

  1. Magnuss Says:

    Hey bebe! Du skulle sett resten av bildene du;) grrr. de er dristige! Jeg og vil tilbake til hersa!!

  2. Sara Says:

    Morsomt å lese, du har en måte å formulere ting som gjør at alt blir morsomt å lese. Jeg som trodde jeg aldri skulle begynne å blogge, men nå har jeg sannelig begynt sjøl. 🙂

    Ble litt inspirert av designet ditt også:)

  3. Kristine Says:

    Hvem er den heiteste/peneste blogg jenta? 🙂

  4. Chef-Markus Says:

    Nora Alba såklart?

  5. Ulrikke Says:

    Nettopp begynt å lese bloggen din, men allerede blitt en av dine største fan, tror jeg, hah!

    Vet ikke helt hvordan jeg skal formulere meg, men .. Jeg må nok innrømme at du er den kjekkeste skapningen jeg har sett 😀

  6. kristin og liv Says:

    hvor har du kjøpt den hettegensern du bruker på den midterste dansevideoen? 🙂

  7. Vilde Says:

    Gutter som spiller Wow og final fantasy ruler! Haha. Bror er sånn, og kan’ke akuratt klage! 10hi. Fin blogg, btw

  8. Guro Says:

    Gode svar, Kjetil. Gode svar. En dæsj useriøsitet oppi alt alvoret. Sånn skal det være.

  9. Anita Says:

    Jeg ser egentlig litt opp til deg, må jeg innrømme.. LIssom – med henhold til at foreldra leser bloggen din.
    Pappa leser min blogg, og det hindrer meg så sykt mye. Hadde ikke han lest bloggen hadde jeg hatt spørrerunde for evigheter siden. Men er såpass mye om mitt liv jeg ikke vil han skal vite, så jeg lar vær..

  10. Beundrer Says:

    du er sååå pen ;o
    men jobber du på meny, på greverud ?.. rart jeg ikke har sett deg, i og med at jeg bor der 😛 hehe

  11. maren Says:

    hvor høy er du? 🙂

  12. fredrik Says:

    er du bifil? siden du ikke er gay

  13. Silje Kristine Says:

    Ååh, det hjalp veldig faktisk! Har gått lenge å lurt på hvor jeg hadde sett deg før og sånn, men så var det Grease! Jeg heiet på deg 😀

  14. oscarpettersson Says:

    Läser du några svenska bloggar ?=D

  15. nette Says:

    hvem ser du opp til?
    og har du hatt noe på gang med Nora Alba?

    koooos

  16. Kulekamilla Says:

    Hvor er Hersonissos?

  17. May Linn Vestbø Says:

    hihi, singel så jeg 🙂

  18. Camilla Says:

    Kunne du ha gått på «date» med en av leserne dine hvis hun hadde virket interresang nok?

  19. Albin Says:

    Bra frågor & svar!

  20. Mari W Says:

    Trener du (utenom dans og teater)?

  21. MonicaBeach Says:

    vi begynte å blogge av samme grunn<3<3<3<3<3<3

  22. Karoline Madeleine Says:

    Likte å lese svarene dine, du er så morsom 🙂

  23. L Says:

    hvorfor fikk marie amanda deg til å starte å blogge?

  24. JULIE AIDA Says:

    fordi de var kjærester og han gadd ikke å høre på meg da jeg sa at han burde blogge men MARIE AMANDA HØRER VI PÅ JA

  25. Charlotte Says:

    Når skal du til hersa :)?

  26. Marie Says:

    Hvilken dialekt har du? :p

  27. sara Says:

    hva er det du har imot marie amanda ? ;o

  28. L Says:

    Har du vært sammen med MA?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!

  29. erlend Says:

    Sykt fett at du handler hos grim;)

  30. M Says:

    hva synes du om rødt/rødbrunt hår og fregner?

  31. cAndy Says:

    wow ftw pl1xpl0x

  32. Wee Says:

    har du og Nora Alba noe på gang eller??

  33. woho Says:

    du har bra musikksmak, er sjæl fan av både bloc party, sigur ros og røyksopp 😎 hehe

  34. Cath Says:

    haha! Så fantastisk søt du er!! Ble smeltet med engang jeg begynte å lese, du virker ut som en fantstisk hyggelig og morsom fyr! Hvis jeg ser deg engang skal jeg løpe bort å si at jeg skrev dette B-)
    Men selvfølgelig bare hvis jeg tilfeldigvis er på greverud å handler mat da.. selvfølgelig! Herregud kjekk er du og!

  35. Wikström Says:

    Tycker du Jennifer love hewitt är snygg?

  36. Martin Says:

    Hvorfor «smisker» du saa mye med Marie Amanda naa a, da du ikke for lenge siden drev aa hang henne ut?

  37. Trine Says:

    Når begynnte du å drikke !?:)

  38. Cassandraa Says:

    Rumpe eller Pupper ?

  39. guro Says:

    kom til kr sand og gift deg med meg!!
    haha:)

Legg igjen en kommentar

