The place where I wanna be, is a place I can call mine.

Pure shores.

Jeg har fulgt deres og mine nærmeste sine råd om å glemme det hele og prøve å nyte det du har. Den samme dagen møtte jeg på Simen i butikken, vi har vært beste kompiser siden barneskolen og har veldig mange morsomme minner sammen, men i det siste har konktakten dabbet av litt. Hans gjensyn gjorde dagen min og jeg nølte ikke med å legge planer, så i kveld dro Simen, Alexander, Malene og jeg på kino. Vi så «I love you man». Noen som har sett den? Denne ellers så ødelagte kroppen min fikk faktisk frem overraskende mange latteranfall. Jeg elsket den.

S.M.A.K 009

S.M.A.K 011

S.M.A.K 017

Det er i slike stunder du virkelig finner ut hvem som er vennene dine. Jeg vet det nå, jeg har bare vært for naiv til å virkelig skjønne hvem som faktisk står ved min side. Takk for en fin kveld.

Følt at dere har vært i samme situasjon?

G.
Bloggurat

13 kommentar to “The place where I wanna be, is a place I can call mine.”

  1. Beundrer Says:

    den filmen er kjempe fin ^^

  2. Chef-Markus&Nora alba Says:

    glad i deg <33333333/(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L) ( . )y( . )

  3. Anette Says:

    Har ikke sett den filmen, men har veldig lyst til å se den : )

  4. Camilla Says:

    Kjenner meg igjen i mye av det du skriver. Har hatt mine stunder jeg også! Men takk og lov for familie og gode venner da! Godt og vite at man alltid har noen der, selvom man kanskje ikke alltid føler det sånn.

    God sommer kjetil! 🙂

  5. Jenni Says:

    Ja det har jeg.. men alltid bra med gode venner som støtter!

  6. Thomas Says:

    Nederste bilde er jo Travis Rice! Google ham hvis du ikke vet hvem det er 😀

  7. Caroline Lund Says:

    Kjenner meg absolutt igjen! Hadde det på samme måte med en av mine beste venner gjennom hele barneskolen som jeg mistet kontakten med, og som jeg nå er like god venn med som før.

    Du, kan jeg spørre hvor du er fra? Er så sikker på at jeg har sett gutten på det nederste bildet i Elverum mange, mange ganger.

  8. Arman Says:

    Dødsmorsom film! ;D

  9. lac Says:

    jeg har sett den ;-L den er veldig bra !

  10. I r l i n Says:

    sv; hey! takk for kommentar! Kult å høre fra deg! 😀 Ja jeg har veldig lyst til å ta en tur innom, får se hva det blir til. vurderer forsåvidt å begynne der mot høsten kanskje. Bor jo så nærme nå 🙂 Ha en kjempefin dag! og hey; veldig kul blogg! :D:D

  11. Susanne Says:

    Har faktisk ikke sett den, skulle vell det 😮
    digger bloggen, din kjekkas 🙂

  12. Hanna Says:

    Veldig morsom film, haha! 🙂

  13. Kristina Says:

    Jeg må bare si du har en ganske digg blogg og jeg dåner av å se på det fine ansiktet ditt = – D ❤

    Ha en hjertelig fin natt eller kanskje dag 🙂

Legg igjen en kommentar

