Dette er meg på en slack dag.

Slik ser jeg ut strakser etter jeg har stått opp.

ufresht 016

ufresht 019

Du ser rett. Hamburger, pommes frites, hettegenser i 28 varmegrader og solbriller. Slik er håret mitt når det ikke er fiksa forresten. Dere merker kanskje at jeg er blitt slackere, men den perioden er over, way over. Må bare legge meg tidlig i dag, så blir alt perfekt!

Jeg er rød på fingrene etter å ha plukket jordbær og Alexander har fått lappen, gratulerer!

G.

31 kommentar to “Dette er meg på en slack dag.”

  1. Linn Viktoria Says:

    hærlig 🙂 Gratulrer til Alexander da! 😀

  2. renate Says:

    Håret ditt var jo driiit fint!

  3. Kristin Says:

    Synes du er fin uansett, jeg! 😀

  4. Aleksandra Says:

    Bloggen din er feeet! =) Og håret er digg uten styling 😉

  5. Synne Says:

    jeg hadde gitt MYE for å sett så bra ut rett etter jeg hadde stått opp!

  6. Isabella Says:

    Oh.. du var mye mer macho slik da 🙂 ikke så stasha opp:) hot! men er kanskje fordi jeg ikke er så gira på metroseksuelle gutter… Men likte det! ta det som et kompliment!

  7. Halvorsen Says:

    mood er straight up badboy!

  8. Kimberly Says:

    Hahahha, alle har vel hatt sine slacke dager:) Håper du hadde det gøy med jordbær plukking og gratulerer til Alexander!

  9. wampi Says:

    du er digg ass

  10. emilia Says:

    håret var dritt kult da 😀

  11. Sarahvic Says:

    aah, jeg dauer av smilet ditt. serriøst det søteste jeg veit om!

  12. MadelenCanell Says:

    For å være ærlig var det der minst like fint som sånn du pleier å ha håret ditt! 😀

  13. liizpia Says:

    haha, kult

  14. Elise Says:

    fy søren så pen du er !:D

  15. Victoria Says:

    du er heit uansett! skal vi stå opp sammen en dag? haha:)

  16. Andrea Says:

    Hvordan får du til at filmer du spiller inn blir raskere enn normal fart?
    altså, den videoen der du ordner håret har blitt gjort raskere, og jeg får det ikke til. Og hvordan program kan man bruke?

    Takk på forhånd 🙂

  17. Beundrer Says:

    Grilleeen 😀 haha

  18. jasmine Says:

    haha. like kjekk ,selv med morgen sveis :D!

  19. Arman Says:

    skjer med alle de blå reklamne som har okkupert hele bloggen din?

  20. carolineal Says:

    Du er noe av det nydeligste, uansett du!

  21. jenny Says:

    Måste bara säga
    att du ser sjukt bra ut:)

  22. Ruth Cecilia Says:

    såg jo still bra ut da;)

  23. Jeanette. Says:

    herrejesus du er så himla kjekk

  24. Andrea Says:

    Hvordan får du til at filmer du spiller inn blir raskere enn normal fart?
    altså, den videoen der du ordner håret har blitt gjort raskere, og jeg får det ikke til. Og hvordan program kan man bruke?

    Takk på forhånd 🙂

  25. sanne Says:

    du er helt sinnsykt fin. dævver! tenk å se så bra ut når man nettop har stopp opp. herregud !

    btw, hvor er brillene fra? 🙂

  26. ida marie Says:

    jeg liker håret ditt (-:
    utrolig bra blogg! blitt en av mine faste blogger som jeg leser (-:

  27. Mitzi marie Says:

    Du ser jo like bra ut når du nettop har stått opp da 😛

  28. Marte Says:

    Du er jævlig pen!

  29. Margrethe H. Says:

    Du var skikkelig fin på håret da 😀

  30. maren Says:

    serr tusen ganger finere på håret sånn der

  31. ayeshaakhan Says:

    hehe, du er fin på håret uansett du ;D diggen ❤

Legg igjen en kommentar

