Sick, but I like it.

Endelig en dag jeg har ventet lenge på.

Planer ble lagt, planer ble gjennomført, én deilig dag! Etter å ha hengt litt rundt omkring på dagen fant noen av oss ut at vi skulle ta en tur på kino. Siden Hangover hadde gått, så stod det mellom Drag Me to Hell eller Transformers 2. Gutta stemte jo uten tvil på sistevalget, men siden vi er såpass gentlemen så holdt vi med jentene og det ble Drag Me to Hell. For meg ble dette andre gangen (like bra denne gangen også).

Kvelden endte med et lite deltagende nach og trampolinehopping på den intetanende naboens tomt. Alltid litt ekstra morsomt hvis det er en sjanse for å bli tatt!

ufresht 039

ufresht 049

ufresht 075

Glad jeg slipper å rydde etter Stine.

ufresht 116

Jeg lærte backflip, takk Ringnes.

Dagen har vært herlig, synd de søte jentene drar tilbake til Kristiansund i morgen. Spesielt når jeg ble kjent med dem i dag. Jeg er altfor treig til å bli kjent med mennesker, skjerp deg Kjetil.

I morgen (i dag) skal jeg dra ut å plukke jordbær med mamma. Tenk, 30 grader, sol, baris, sosial hygge og modne jordbær. Herlig! Man blir vel aldri for gammel til å plukke jordbær med mor?

G.

14 kommentar to “Sick, but I like it.”

  1. Johanne Says:

    Man blir aldri for gammel til å tilbringe tid med moren sin, nei. Sender du noen jordbær til meg?

  2. Ruth Cecilia Says:

    Nei da noken ting kan man gjere for alltid;)

  3. Stine Says:

    Jeg hadde ikke «sett» bloggen din før nå, men den skal SKAL JEG begynne å følge 😀

  4. Emilie Says:

    Nei, selvfølgelig ikke ;D

  5. Susanne Says:

    selvfølgelig ikke ;-D kos deg da!

  6. OdaCeline Says:

    neineinei, man blir aldri for gammel for det vell ?
    mmm, høres kos ut 🙂

  7. Carl Heuch Says:

    Lol. Transformers 2 er bare så mye bedre! Du burde ha sett den. Men uansett så må du få den med deg før den går av plakaten. For du trenger virkelig den lyden og bilde som du får på kino.

  8. Ina Sofie Says:

    man blir aldrig for gammel nei. (:
    bra blogg!

  9. Monica Says:

    jaa du er treig:D (heheh)

  10. Karoline Madeleine Says:

    Nope, man blir aldri for gammel til det – og det er braa ;P

  11. emilia Says:

    kule bilder, alle 4 😀

  12. Elisabeth Says:

    jordbær er nam

  13. Anette Says:

    Hørtes koselig ut 🙂
    Får håpe du får en super dag.

  14. Stine Says:

    sørn, for noen muskler! ;))

Legg igjen en kommentar

