Den berømte Nach-serien.

Alltid gøy med nach.

Jeg tenkte at når jeg først har begynt å vise dere filmer som jeg har lagt ut tidligere, så bør jeg jo ikke la være å legge ut de berømte nach filmene mine. Takk til Oppegård-gutta for storartet show.

Dere som har sett de før, dere kommer til å le igjen.

G.

27 kommentar to “Den berømte Nach-serien.”

  1. Susanne Says:

    Faen for en syk gjeng :p

  2. Susanne Fjellheim Says:

    Ser jo kjempe gøy ut. Men dere er jo helt skutt i hode – XD

  3. Albin Says:

    Haha, det där var hilarious! ;D

  4. U know who! Says:

    Vi er helt friske i hodet. B l i m e d h v i s d u t ø r ?? 🙂

  5. Emilie Says:

    kjempe stilig blogg! 😀

  6. CATHRINE Says:

    «Bli med hvis du tør.» hehaeh lett!

  7. Anette Says:

    Hahaa, at det er mulig ^^

  8. ida marie Says:

    hahahah, jeg ler : D

  9. Ayesha Says:

    Heei ❤ , haha bli med hvis du tør du liksom hihihi ❤
    Btw: Hvilket program redigerer du bildene med? det er skikkelig fint altså o: og du er skikkelig flink til å danse street ! utrolig bra 🙂 ❤

  10. Karoline Says:

    Haha, ser ut som dere hadde det morsomt x)

  11. ingvild Says:

    hei, utrolig fin blogg. digger den:) hva heter den sangen som han danser til på den siste filmen!?
    -cathrine

  12. Chef-Markus Says:

    Hahaha andreas<33

  13. Ragnhild Says:

    Haha 😀 Skit bra !

  14. Christina Stavne Says:

    Haha, morsomt !
    be meg på nach en gang da; )

  15. Carina Ustad Says:

    Haha, ser ut som dere har det morsomt da..

  16. Ruth Cecilia Says:

    jævlig bra:P ville vert med på det derxD

  17. therese & marte Says:

    haha .sykt bra 😀

  18. Silje Li Says:

    så kul latter du har 🙂 haha, lo litt, men min kule latter.

  19. marthefjeld Says:

    haha syke gutter, men herlige filmer 😀

  20. Malin Says:

    åh, han i grå var jo på festen der jeg var forrige helg.
    kjenner du stine og Malene olsen?

  21. sindreadolfsen Says:

    Ahh, nice ser jo gøy ut da. får jeg komme? hehe :p

  22. Isabell Says:

    HAHAHHAHAHAHAHAHAHA! Har ikke ledd så mye på lenge xD Omg 😛

  23. ElinCecilie Says:

    Å festa med dere hadde jo vært rå morsomt da!:p

  24. Pølsa Says:

    hva heter sangene andreas og abel dansa til?

  25. Stine Emilie Says:

    Fy flate, kjenner ingen av dere.. men jeg ler som bare det! Jeg blir lett med på nach med dere, sykt fett !

Legg igjen en kommentar

