Tangerud.

En kveld med kjøring.

Rart hvor ekstra deilig det er å kjøre med venner. Er nok fordi man vet de ikke blir irritert hvis du skrur musikken på høyere, du vet at du kan herje så mye i baksetet uten klager og du vet at selv om sjåføren er med på alt dette, så er de klar over at de har ansvar for flere verdifulle liv. Alexander er flink.

IMG_7650 copy

Jeg har kåret en vinner for konkurransen min. Til syvende og sist stod det mellom Julia og Bea, men jeg vil også takke for alle dere andre som deltok. Satte veldig stor pris på hver eneste blogger som linket meg. Vinneren endte opp med å bli Julia. Gratulerer!

Jeg køyer akkurat nå. Jordbærplukking, jobb og kjøretur tar på, i tillegg til mye av det psykise som suser rundt inne i hodet mitt. Derfor ønsker jeg alle en god natt.

G.

17 kommentar to “Tangerud.”

  1. ferreranorth Says:

    G’nite =)

  2. Yæz Says:

    Kanon at du valgte Julia over Bea! Det likte jeg 😀

  3. Camilla Says:

    natta! 🙂

  4. Marion Says:

    syyyyyk biltur… muahhahah – «det er snakk om respekt»

  5. Jannicke Says:

    Herlig blogg 😉

  6. Malin Says:

    Hva har skjedd med bloggen til nadda?

  7. Susanne Says:

    Litt urettferdig med sånne konkurranser da, de som er på topplisten har jo en mega fordel 😉

  8. Monica Says:

    Det er ekstra gøy å kjøre med venner ja:)

    hvis du trenger noe å munche på oppi alt kan du vinne sjokkis på bloggen min:D hahah

  9. Bella<3 Says:

    Det beste er å kjøre alene 😀 Ingenting slår det, en skjønner hva du mener. Så lenge man kjører forsiktig 😉

  10. Guro Says:

    Innlegg som dette får meg til å innse at den forferdelige øvelseskjøringen en vakker dag har noe for seg :p

    Og må vel si som flere andre her, at det er veldig urettferdig med en konkurranse som går på statistikk. Da vinner jo bloggere med flest lesere :p

  11. Marthe Helene Says:

    heit 🙂
    og fin blogg !

  12. Stine Helene Says:

    Selvfølgelig er det jo en toppliste-blogger som vinner 😉 Er jo pisslett for de, de trenger bare å skrive det på bloggen, så er den saken fin.

  13. :) Says:

    du er sykt fin altså :O !

  14. LiinnHege Says:

    Haha, jeg er bare glad for at det var Julia som vant jeg. Gidder ikke å bruke energi på å missunne folk ting, livet er for kort til det.

    Det er kjempe koselig å kjøre med venner! 🙂

  15. LiinnHege Says:

    .. og det er sikkert en grunn til at de er på topplista.. 🙂

Legg igjen en kommentar

