Jeg dæver!

Har dårlig tid.

Jeg er ikke hjemme nå, Haugaas og Andreas sover og det er en halv time til jeg begynner på jobb. Sånn kan det gå. Uansett så kom jeg over noe vilt morsomt her for leden. Jeg vet ikke om det er skuespill eller ikke, men det kan dere være med å finne ut av. Poenget er vel at denne videon er helt sinnsykt morsom! Når man ser denne, så skjønner man hvorr syke mennesker kan bli av et spill.

Ler du like mye som meg? Jeg faller nesten av stolen.

G.

33 kommentar to “Jeg dæver!”

  1. Kjistinpus Says:

    Å herregud.. Jeg tror jeg dør! Den skal jeg vise til kjæresten min, true med at den gangen han blir sånn av wow, da er det slutt.. Haha 😀

  2. Emilie Says:

    hahahahahaha

  3. ida marie Says:

    hahahaha! jeg dør av latter hver gang jeg ser den! haha : D

  4. Carina Ustad Says:

    Haha, han er ikke riktig. Det går ikke ann å bli så hekta på et spill, vel?
    Halloo.. Må le da.

  5. Jenni Says:

    haha sett den før. han er så sykt dom 😀

  6. Christine Says:

    Haha, den er herlig!

  7. Ida Says:

    Jeg har sett den før, er nesten litt synd i gutten xD haha 🙂

  8. Susanne Says:

    Hahha, den videoen der er så syk!
    _Jeg dæver på 1:10! hahahahhahahha

  9. ayeshaakhan Says:

    Og dette er et levende bevis på hva spill , kan gjøre med mennesker 🙂 Håper Forskerne skjønner dette altså, hvis ikke er de dumme ! :p xD

  10. MadelenCanell Says:

    1.32 – 1.40 ! Hahaha, helt sykt..

  11. LiinnHege Says:

    Det der er latterlig morsomt. Jeg ler på meg megevondt hver gang jeg ser den. : ) hahaa..

  12. Karoline Madeleine Says:

    Den der er helt helt syk :p Går det an!

  13. Sigurd J. Linaae Says:

    Wtf? Haha 😛

  14. Mari Says:

    Haha, ler så jeg griner hver gang jeg ser den der! Latterlig 😛

  15. jun Says:

    Haha, når han stikker fjernkontrollen opp i rumpa… Er så konge, selvom jeg selv tror det er ganske mye skuespill inn i bilde holdt jeg på å dø av latter selv :-p

  16. Oda Says:

    Revner av den der! Så den først i går, lo til jeg gråt 😀

  17. Linn Says:

    hoho, magen min har kramper for øyeblikket, tror det er på tide med en pause fra det klippet nå! Det værste er at jeg har sett lignenede hjemme med broren min! Lættis! : P

  18. Sabrina Says:

    Sykeste videoen jeg har sett noen sinne! Helvette, var det fjernkontrollen han prøvde å stappe opp i rumpen? dødsbra!

  19. Marion Says:

    hahaha funny…, ser ut som noen sitter der inne og filmer da:P på 0.11 kommer det en fot… men funny anyHOW

  20. Ingrid Says:

    haha, stakkars gutt!!..
    bra blogg btw : D

  21. adriian Says:

    haha, minner meg om noen jeg kjenner!

  22. Anette Says:

    Åhh, så morsomt! Ler like mye hver gang jeg ser den : )

  23. JULIE AIDA Says:

    Åhh, så morsomt! Ler like mye hver gang jeg ser den =)

  24. Camilla Says:

    Få Alexander til å begynne å blogge! 😀 Digger deg og bloggen.. Stå på!! =)

  25. Safia Says:

    Jeg holdte på å dø av latter da jeg så den videoen! Faen meg sinnsykt.

  26. Kaja Says:

    haha :L

  27. Ann Hagen Says:

    hahaha, syke unge! Tror jeg har et søskenbarn som er noe i den duren. De er kjekke å ha ja! 😀 stjeler videoen og legger den på bloggen min jeg, den var så bra. Skal selvfølgelig linke til deg som jeg tok den fra : )

    http://www.annhagen.wordpress.com

  28. ELLEN Says:

    Jeg tror det er skuespill. Hadde noen jeg kjenner klikka sånn for et spill, hadde jeg ikke filma det og lagt det ut på youtube. Men morsom, det er den.

  29. marthefjeld Says:

    haha, det er helt hysterisk morsomt! ler så jeg dævver! men samtidig så er det litt synd på han, for man ser jo at han blir ganske lei seg lxm, men det var kanskje for hans beste after all :p haha! 😀

  30. alexandra09 Says:

    og jeg som ikke trodde det fantes vampyrer :s han her liknet jo faktisk på en.. en illsint e

  31. sindreadolfsen Says:

    Faen jeg må le. Han er jo helt patetisk. Er så glad for jeg ikke spiller spill, og skal ikke begynne heller : p haha

  32. KirstinaN Says:

    Haha. Slutten er best! Serr, for en bror ;D

  33. Anita Says:

    Jeg lo så jeg gråt! OMG!

Legg igjen en kommentar

