Sånn går det når man ikke logger av!

Jaja, da sitter jeg her, Alexander, med all info på bloggen til kjetil. Namm!!!:D

Kjetil ringte meg nettopp med en beskjed om at jeg måtte logge han av på Wordpress fordi det hadde han glemt. Jeg var ikke klar over at han hadde glemt det før nå. Så derfor skriver jeg ett lite innlegg for han:D

Jeg vet hvordan det er å glemme ting. Som f.eks når du er hjemme alene og du skal rekke bussen, da er det veldig lett å tenke «har jeg husket å låse huset?» i det du har kommet frem til bussholdeplassen.  Da ender det som regel opp med at man må løpe tilbake for å sjekke om døren er låst. Når du da finner ut at du har låst døren og mister bussen, da blir dagen knust.

 

Så Kjetil, husk å logge av wordpress, slik at ingen ting går galt:D

 

Hug<3

 

Noen som har opplevd noe pinlig fordi man glemte å logge av msn, facebook eller lignende?:D

9 kommentar to “Sånn går det når man ikke logger av!”

  1. wictorianart Says:

    Nei ikke så langt, men jeg måtte løpe tilbake til huset mitt for to dager siden da jeg kom til bussholdeplassen, fordi jeg trodde jeg ikke hadde slått av komfyren. Og jeg skulle rekke et fly O.o Men risikerte ikke at kåken brenner ned til jeg kommer tilbake.

  2. Karoline Says:

    Haha.. Kjente meg igjen med det med «har jeg husket å låse?»

  3. U know who! Says:

    En gang ble jeg tryllet bort av en sykt god tryllekunster, men han glemte å trylle meg tilbake. Tror han het hauginho og er sykt skilla!

    Din Austnes

  4. Line Says:

    hadde sånn «husk passord» på nettby, så vennina mi logga sei inn å la ut alle de ekstermt fæle bildene fra en dag jeg å bestevennina mi sminka oss å laga fæle grimaser : (

  5. IRIS Says:

    hvorfor står det «upgrade to pro» over alt? under overskriften osv

  6. Ann Hagen Says:

    haha, så bra gjort : )

  7. Marthe Blomkvist Says:

    Når jeg var i Piteå sommer 08 bodde vi på ‘Pite havsbad’ elns. En dag jeg og venninna mi gikk rundt i resepsjonen, la jeg merke til at en av datamaskinene man må betale for å sitte på, var ledig, så da løp jeg dit og logga meg på nettby for å se om det hadde skjedd noe nytt i Norge. Etter 2 min. slo maskinen seg av- uten at jeg fikk logga av… Når vi kom hjem til Norge, sjekka jeg nettby’en, og da hadde det vært noen i Piteå som hadde sendt mange dristige brev til guttevennene mine, og noen til. Heldigvis ikke noe verre. Jeg ble ikke sint, nei. Jeg lo.

  8. Mari Says:

    Ikke akkurat pinlig men jeg fikk ikke lov å logge av facebooken min og når jeg gikk ut døra sa jeg; Ikke kødd for mye da. Når jeg kom hjem var navnet mitt;Kjøttkake med brun saus og på den der «hva tenker du nå» stod det; eg har lyst på kuk!

  9. Kulekamilla Says:

    Jeg glemte å logge av nettby, og plutselig var alle bildene mine borte. Men det var ikke no stress i grunn :-p men har opplevd det med døra EN DEL ganger!

Legg igjen en kommentar

