Dette fant jeg som bakgrunn i dag tidlig.

Koselig.

Marieamanda

Kvelden i går var noe for seg selv. Med vors hos meg med masse god grillmat og deilig drikke før vi tok turen til Lene. Det var hyggelig, men ingenting var som nachet hos meg. Jeg vet jeg skulle filmet, men jeg fikk ikke med meg så mye selv i og med at jeg gikk å la meg nesten med en gang vi begynte her. Historiene jeg fikk høre i dag tidlig gjorde at jeg angret på at jeg tok kvelden. Det var visst en 40-årslag som ble invadert, 42 år gamle damer som ble nedklina, champiser som ble tatt og poppa foran den 40-år gamle hosten, oreo dreamcake som ble hugget innpå samt karrisuppe og sabler som svingt rundt. Heldigvis fant det meste sted på naboen sitt 40-årslag og ikke her hjemme. Det beste med morgenen min var vel å se en naken Martin liggende langflat bak bordet da jeg kom ned.

Nå skal jeg ha en deilig, men klein frokost på Oppegård Kebab og Grill! NAM!

G.

13 kommentar to “Dette fant jeg som bakgrunn i dag tidlig.”

  1. MonicaBeach Says:

    ååå så koslig!!<3<3

  2. Ida Says:

    Haha, bare go peising det da! 😀

  3. ida marie Says:

    så koselig (-:

  4. R Says:

    Har ikke du og MA en liten fortid sammen? 🙂

  5. Emilie Says:

    Hvor gammel er hun? og har dere vært sammen?

  6. Lema Says:

    hva er bloggen til marie amanda? 🙂 har hørt hun har blogg

  7. Bella<3 Says:

    Marie som har laget bildet eller du? 😛

  8. U know who! Says:

    Hahaha, hvem kunne laget noe slikt?

    Austnes

  9. Bella<3 Says:

    Åja, tidsfordriv! 🙂 hehe:P

  10. marte Says:

    sweet 😀

  11. Ann Hagen Says:

    haha, hørtes ut som noe for seg selv! 😀

  12. Marie Amanda Says:

    Hah, søtt bilde

Legg igjen en kommentar

