Jeg får vel lage et innlegg selv i dag.

Siden det har vært noen gjester innom.

Jeg er sliten, ikke mentalt, men veldig fysisk. Ikke så rart med tanke på hvor hardt det gikk for seg i går! Først og fremst vil jeg bare si, jeg suger ikke i håndball og jeg spiller ikke WOW! Resten som ble sagt er nok sant.

Denne uken  startet veldig dårlig, men det verste er over nå og jeg har hatt en herlig avslutning. Jeg fikk forresten badet denne uken, mitt første bad i havet. Det var veldig deilig og jeg var den første av alle gutta som dukka. De andre gikk som noen katter rundt vannkanten, pingler sier jeg bare.

badetur 011

badetur 015

badetur 022

badetur 045

Som noen dere kanskje har sett, så har bloggen min levd et rart liv de siste dagene. Bakgrunnen i overskriftene mine har blitt annerledes og istedet for det originale så kommer det opp noe reklame. På min data varierer dette, så lurte på om hvordan det ser ut på din data? Fucked or not?

G.

24 kommentar to “Jeg får vel lage et innlegg selv i dag.”

  1. erlend Says:

    bloggen din er alltid bezt dah <3<3<<3<3<33<

    btw uknowwhovarherda… det er bare 10000 i pr til deg da…

  2. Caroline Says:

    Jeg har ikke lagt merke til at bloggen din har levd sitt eget liv jeg! Værtfall, så hadde det ikke gjort noe for meg. Bloggen din er digg uansett 🙂

  3. Arman Says:

    Det varierer, avogtil så er dem der og avogtil så er de ikke ;D reklamene alstå!

  4. maya pederson Says:

    perfekt 🙂

  5. amanda s. Says:

    nå er all reklamen borte hos meg..
    og det tredje bildet er et kunstverk xP

  6. koooz Says:

    not fucked.

  7. marte Says:

    uansett hva som skjer her inne, luuvve ur blog ;D

  8. Donna Lilly Says:

    det var fucked men reklamen er borte nå 🙂

    http://donnalillys.wordpress.com

  9. Cassandraa Says:

    Kan du svare på flere spm, liksom det spm greiene ?=)

  10. Christina8 Says:

    Fucked noen ganger 🙂

  11. jun Says:

    Fikk mitt første bad i går, var helt konge! Ute på Solviken i Fredrikstad – Var over 25 grader i vannet, merket knapt noe forskjell på land og i vann. Så gleder meg til neste bad nå 🙂

    Reklamene osv er ikke fucka nå lenger, men de har hvert det tidligere.

  12. Line Says:

    fucked av og til 🙂

  13. JULIE AIDA Says:

    var fucked da jeg sa det var fucked, OM DU FIKK MED DEG KOMMENTAREN MIN DA KJETIL :))) og muttern sa du møtte a og at du skulle sende melding til meg på bursdagen MEN JEG FIKK IKKE NOE MELDING. HATE YOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    xoxo

  14. nanna Says:

    FUCKED ; o
    er det forno det er a?

  15. Sabina Says:

    Hei! Måttte bare si at du virket skikkelig blid og oppegående, men fy faen bruker lenger tid på håret enn meg jo :O haha .:p men det er jo bare bra det da 😀 ^^ at du tar vare på utseende ditt 😉

  16. Carolinek Says:

    Det var fucked før, men ikke nå lengre : )

  17. Monica Says:

    veldig fint bilde av deg, og seff det under. (heheh)
    Håper alt går bedre snart, solstråla<3

  18. Marius Says:

    Hei! hvor har du kjøpt den svarte shortsen din?:D

  19. Linn Says:

    søte gutter !!

  20. Marius Says:

    hallo!!!! hvor har du kjøpt den svarte og lilla shortsen?

  21. Marius Says:

    h&m i Oslo ?

  22. Marius Says:

    jaja. men er det h&m i oslo? og hvor ligger den.

Legg igjen en kommentar

