Jeg bør nok grave meg ned.

Det er vel det beste for oss alle.

Kvelder hvor du legger deg med et smil om munnen, glad og fornøyd, du håper og regner med at følgende dag skal bli bedre. Men rundt hjørnet våkner du til meldingsspam på mobil og facebook. Ting ble ikke som du håpet. «Du har driti deg ut igjen».

En ny dag på jobb. En ny dag på jobb hvor samvittigheten din slår til og magen er tom, men føles tyngre, den hersens klumpen.

kino 015

Jeg plager til og med dere, med slike innlegg. Kanskje jeg blir hjemme fra jobb. Eller, nei.

G.

18 kommentar to “Jeg bør nok grave meg ned.”

  1. Carolinek Says:

    Du skriver så utrolig bra, og det plager i alle fall ikke meg å lese det du skriver, når det er så bra ! 🙂

  2. Marthe Fjeld Says:

    jeg blir ikke plaget av det, men får nesten litt vondt for deg av å lese slike innlegg da, selvom jeg ikke kjenner deg. men du skriver jo utrolig bra! så fortsett med det 🙂 og håper ting ordner seg for deg ivertfall, og bare tenk på at alle har dårlige og gode dager, og som regel kommer man seg gjennom de 😀

  3. Camilla Says:

    Uff, høres ikke helt godt ut. Tror ikke noen hadde likt det om du hadde gravd deg ned, for da hadde du ikke fått oss til å le mer eller noe i det hele tatt! Du skriver kjempe bra, og jeg merker at det er lett å bli «avhenging» av å lese det du skriver. Fortsett sånn! Skjønner at det er litt vanskelig akkurat nå, men det blir helt sikkert bedre etter hvert:)

  4. JULIE AIDA Says:

    når starter du i dag? skal jeg komme på jobbbesøk? sounds like you need it. nr mitt er 41665613, LAGRE DET DU pusi.

  5. Tine Says:

    Begynte å lese bloggen din i går. Den er bra. Bedre enn de andre kjente guttebloggerne som lars og toro. 🙂

  6. nilo Says:

    Jeg digger bloggen din, så serriøst en fast leser. du har inntresernede innlegg, skriver alt du mener osv. Ville bare si stå på, liker alle innleggene dine og er ikke en dag jeg ikke er på bloggen din :- ) stå på.

  7. Andreaz Says:

    imma put a smile on dat face again

  8. ShaMpOo Says:

    Hei fin blogg!:)
    kom tilfeldigvis over den men vet du hva den er ganske bra…ee sorry all the happines men,… Ja det er kjipt med sånne dagr:(
    Ja … hejdå ..

  9. adriian Says:

    Trodde det var slutt på emo-innleggene jeg! Ikke det at det gjør no egentlig, for MA gjør jo det samme, og har ikke no i mot det! selv om det blir litt mye av det på bloggen hennes innimellom ..

  10. Jeanette. Says:

    neineinei, du må ikke tenke sånn.
    det som ikke dreper gjør deg sterke!: )

  11. Veronica Says:

    har så sykt dårlig dag selv=( skal vi grave oss ned sammen?(A)

  12. charlenedv Says:

    det plager ikke meg , du skriver utrolig bra ! 🙂

  13. marte Says:

    ikke grav deg ned ! vær så snill , jeg har jo tross alt blitt fast leser nå , neida. haha : ) slike dager er så grusomme, I now how you feel.. but u r hot Kjetil , men dt har du sikkert hørt en million ganger før : P

  14. Amalie Says:

    Grav deg opp igjen! :):)

  15. apple Says:

    det er en tøff verden vi lever i. men ikke grav deg ned for det : )) det løser ingen problemer.

  16. Jeg Says:

    fyfaen! du er så kjekk at jeg dævver av det!! måtte bare få det ut ..
    btw, viss du graver deg ned, kommer jeg og graver deg opp igjen : – )

  17. Eirin Says:

    Liker bloggen din, veldig godt!
    Virker som du er en reflektert gutt, som har ups and downs som alle vi andre (ikke bloggere.. hehe!)! Noe som gjør at det er gøy å følge med på bloggen din! 😀

  18. Katarina W Says:

    Jeg hadde en sånn dag i går! jeg hadde bare lyst å gjemme meg under dyna hele dagen med iPodn min. Men det endte med at jeg grep dagen på best mulig måte, og det funka! anbefaler deg å gjøre det samme! Det går bra til slutt 🙂

Legg igjen en kommentar

