Andreas sover.

Mens jeg oppdaterer.

Planen var en liten photoshoot idag, men jeg tror det ble litt for sent for oss begge i går slik at ingen av oss hadde så veldig lyst til å gjøre det. Shooten skulle være heftig, med effekter og hjelp fra Julie, men hun ditcha. Hvorfor gjennomføre det da?

Noen bilder ble tatt i dag, men siden vi har så dårlig tid nå, så får jeg bare vise dere hva jeg har på meg idag.

P7070294

Vi skal ha slush, snakkes!

G.

17 kommentar to “Andreas sover.”

  1. eirikgjen Says:

    du kan vel si at det ble «litt» sent i går 😛 ! ahhaha

  2. Frida Says:

    hihi, så søt t-skjorte! : p

  3. carinau Says:

    Haha, det var en herlig kult t-skjorte da, digget den..

  4. Vilde Says:

    Må bare få det ut! jævlig kjekk 🙂

  5. Carolinek Says:

    Så søt t-skjørte, kjetil ! : D

  6. sindreadolfsen Says:

    Freshe sko! 😀

  7. ratkjeinthecity Says:

    Sweet pic 😀

  8. sandra elisabet Says:

    åja, nam 😀
    Du er fresh !

  9. maja Says:

    utrolig kul header

  10. Martin Says:

    Hey, hvad er det for nogle bukser? De er fede – btw, også en fed tshirt, har den selv, haha :b

  11. margrethefl Says:

    Du har en utrolig fin header 🙂 Fine klare farger. Hvilken linse har du brukt?

  12. Susanne Fjellheim Says:

    Utrolig fine bilder ! ^^
    Liker farger og natur bilder. (:

  13. ak Says:

    aah! Du er Hot

  14. JULIE AIDA Says:

    JEG DITCHA IKKE JEG KUNNE BARE RETT OG SLETT IKKE HALLOO FOLK TROR JO PÅ HVA DU SKRIVER HER : ((((((((((((((( nå får du dårlig karma skal jeg si deg

Legg igjen en kommentar

