Da har jeg også fått Spotify..

Men jeg finner ikke den nye Aqua sangen!!

Nok en gang blir kvelden tilbragt på Rosenholm hos Alexander. Vi har boltret oss ned med flere enn én datamaskin hver. Ser ut som NASA her vi sitter mens vi hører på remix av Fascination, sommerfeeling på høyt nivå. Da mangler vi bare den brennende heten som var på besøk forrige uke, slik at dagene skal bli ultimate.

På fredag drar Alexander og jeg til Grebbestad i Sverige med noen av gutta fra russebussen. Da skal det festes regner jeg med! I og med at det er karneval der nede så regner jeg med at det blir ekstra gøy og en drøss med flotte bilder.

P7070299

P7070303

Det er virkelig lenge siden jeg gikk med bukse sist. Det er faktisk veldig deilig å slippe blikk opp igjennom shortsbeina mine, neida. I tillegg så har jeg ikke hatt på meg de blå Converse skoa på en god stund, de er jo helt vilt freshe! Takk for fine kommentarer på forrige innlegg. I love my robo-bear shirt!

Hva står på kveldens agenda people?

G.

39 kommentar to “Da har jeg også fått Spotify..”

  1. eirikgjen Says:

    Grattis med Spotify! Det er digg ass !:)

  2. Karoline Madeleine Says:

    Spotify er nice, selv om Jonathanfyren er uhyre irriterende i svingene, men det funker! Utrolig tøff t-skjorte, helt konge!

    Min kveld har til nå blitt brukt til se Michael Jacksons minnestund. Utrolig trist.. huff, jaja 😉

  3. Cathrine Says:

    http://open.spotify.com/track/4JkRcAubRbwaIcjqxh6dC1 😉

  4. Julie Says:

    digger t-skjorta di! 😀

  5. Martine Says:

    YEah, har akkurat de samme skoene. Dem er kule teehee.

  6. Eirin Says:

    Digger’rei 😀
    Herli’ stil … !!!

  7. Kimberly Says:

    Drit kul outfit!:D Ha en kjempe fin kveld!

  8. #1 Says:

    spotify mangler MASSE

  9. Anniken Says:

    Elsker tskjorta di, kan jeg kjøpe den av deg ? 😀

  10. Bella<3 Says:

    Hva er spotify? I so loved that t-shirt! 😀 Så søtt!

  11. Linn Says:

    Er bare å søke på «Back to the 80’s» det 🙂

  12. Signe Says:

    Ånei, er det karneval der denne helgen? Da finner jeg meg en annen havn…

  13. karoline'yeea Says:

    herregud, æ elske stilen din! kan ikke alle gutta ha din stil a , og håre ditt ? gud , æ smelteeee

  14. Anette Says:

    Digger stilen din!

  15. anybanany Says:

    Whaaat, har du ikke hatt spotify før NÅ?! Kødda.

    Denne sangen er digg, hør den!

  16. Elisabeth Says:

    å kuli t skjorte! hva slags merke er det?

  17. Kristine Says:

    Digger stilen din! 🙂

  18. Elisabeth Says:

    oo : ) nice.

  19. Lille Caroline Says:

    t-skjorten din er nam nam 😀

  20. Maja Says:

    Hei 🙂
    Du ikke for å være frekk eller noe, men jeg må bare spørre deg om noe.., er du homo ?
    Det virker litt sånn noen ganger, samtidig som det ikke gjør det. Og har lurt på dette lenge. 🙂
    Hilsen Maja 😉

  21. Anne Says:

    digg sko, digg t-skjorte, digg bukse! :o:)

  22. wictorianart Says:

    Halloooo^^
    Jeg hadde phothsoot med Karoline i går. Tenkte jeg bare sku vise deg henne jeg XD
    Bare ta en titt innom bloggen min så ser du bilder fra noe av shooten:D Så satser vi på at Karoline blir med å hjelpe oss en photoshoot i august^^

  23. Marit Says:

    Hvor kjøpte du T-skjorta di? :- ) den var dødsrå

  24. Emma Says:

    Du har den feteste klesstilen, alle gutter burde kle seg som deg! Digger håret ditt også 😉

  25. JULIE AIDA Says:

    i går festa jeg, hehehe. cava er digg

  26. Elisabeth Says:

    ææ, jeg vil og ha sånn t skjorte ! drit fet da : ) hvorfor er den ikke i butikkene a? kommer den ut senere eller noe? : )

  27. mmadsoe Says:

    spotify er genialt, har maaange sanger lagret der 😀

  28. Anniken Says:

    346,50 ?
    Jeg aner jo ikke hvor mye den er verdt, kan hende den kostet 20 kr i Thailand. :p

  29. Carolinek Says:

    Du kan jo ha konkurranse hvor vi kan vinne T-skjorta de ;D
    haha, bare tullet x)

  30. Carolinek Says:

    Du kan jo ha konkurranse hvor vi kan vinne T-skjorta de ;D
    haha, bare tullet x)

  31. Rikke Says:

    ææ, utrolig kule klær du har, digger stilen : ) og du er utrolig kjekk : D

Legg igjen en kommentar

