Im stupid, im staying.

Jeg er mett og utslitt, men er med Alexander så har det bra.

Jeg drar hjem snart, blir kjørt så snill som Alex er. Gleder meg til å få en god natt søvn, har hatt en slitsom dag på jobb, men ting har gått litt bedre nå. Har funnet en løsning som kanskje kan hjelpe meg litt, får vi håpe. Bedre å heller prøve og gjøre noe med det, snakke med sine nærmeste og gjøre sitt beste for å komme tilbake der en var før.

IMG_3374

IMG_3398

IMG_3434

Vi lagde fajitas og lo til Viva La Bam. Et artig program spør du meg. For øyeblikket står Jonathan og Spotify for underholdningen. Jonathan, we don’t like you. Har aldri fått lastet ned Spotify jeg, men det er visst veldig mange som har det og det er jo ganske så genialt. Lurer på om jeg skal skaffe meg det. Har du Spotify?

G.

19 kommentar to “Im stupid, im staying.”

  1. Anita Says:

    Jeg har spotify 🙂

  2. Sigurd J. Linaae Says:

    LAST NED SPOTIFY HER:
    http://www.spotify.mikromann.net/
    🙂

  3. Gro Says:

    Nei men mamma har. Småflaut:p

  4. Young cesar Says:

    spotify er er GENIALT !!!

    men han Jonathan er dritten !

  5. Karoline Madeleine Says:

    Har spotifyy, var en fyr som fiksa til meg. VELDIG genialt, men Jonathan og hun svenske dama som snakker hver helg – irriterende 😉

  6. Synne Says:

    det fungerer ikke på mac ? 😦

    • Prinsesse Anita Says:

      Jo, det gjør det. Jeg har mac og det funker helt fett. Men de har ikke sånn at du kan legge ut på profiler og slikt ennå hva du hører på osv – men det kommer det og. 🙂

  7. Linn Haaland Says:

    Jeg har ikke spotify, er ikke så veldig stor fan av det. Men kjenner utrolig mange som har det, og de elsker det!
    Må bare få sagt at jeg digger bloggen din! Du virker så utrolig..jordnær! Syntes mange bloggere er helt oppi skyene, men ikke du:) stå på! 🙂

  8. Karoline Says:

    Jeg har spotify! Det er genialt, Elsker det programmet altså!

  9. #1 Says:

    spotify SUX! ikke last det ned, 2/3 av musikken min fins ikke der

  10. Ann Hagen Says:

    Spotify er råbra! MEN det kjipe er at det ikke har så mange norsk artister og sanger. plager meg

    http://www.annhagen.wordpress.com

  11. eirikgjen Says:

    Tusen takk for hjelpen Kjetil! Dette er great!

  12. Ragnhild Says:

    Har ikke sportify, jeg er ikke så stor fan av det programmet. Men kjenner en del som bruker det.

  13. Carolinek Says:

    Jeg har spotify 🙂 På hytta har vi mobilt bredbånd og da kommer jeg ikke inn på youtube, da er spotify helt okei :¨-) De har jo ikke all musikk da, men det kommer nok etterhvert ; )

    Synne:
    Jo, det funker på mac. En venninne av men har mac, og det funker hos henne 🙂

  14. MonicaBeach Says:

    Lykkeliii ❤
    jeg har spotify og det er rett og slett genialt.

  15. Susanne Fjellheim Says:

    Jeg har spotify, det er dødsbra (:

  16. Anette Says:

    Jeg har spotify, er ganske fornøyd med det programmet : )

  17. Ina Møller Says:

    Den mat’n frista… btw, Viva La Bam ruler ! 😉

  18. Stine Emilie Says:

    Er det dine tatoveringer? Må bare si jeg synes det er ganske pent på gutter, så lenge det ikke blir for mye ! 🙂

Legg igjen en kommentar

